Ik heb een LG Shine

. Leuk en aardig maar op een gegeven moment begon het beeldscherm raar te doen. Dubbel beeld, beeld weg. Op een gegeven moment deed hij het dus helemaal niet meer! Dus ik naar de Vodafone winkel..uitgelegd…,nou het kon worden opgestuurd maar dan was het de kwestie of het onder de garantie viel dan was het kosteloos maar wel 2 weken je telefoon kwijt. En als het niet onder de garantie vatl moest je het wel zelf betalen en anders afstand doen van je telefoon. Ja godverdomme!
Toen besloot ik eerst maar eens naar zo’n telefoon-maak-toko te gaan (je weet wel: allochtoon achter de toonbank verstopt achter de frontjes

). Dus ik vraag: kosten maken beeldscherm??...vnvitig uro. Ik zeg: wattuh?

...vntitig uro….dus ik herhaal mijn vraag: hoeveel???

55 euro!

Mocht ik em over een half uurtje weer ophalen. Dus OxygeneFRL steekt middelvinger op en loopt de zaak uit terug naar de vodafone winkel. Dan maar een simlock el-cheapo toestel kopen voor 35 euro en telefoon opsturen en bidden. Maar ja ik bedacht me op de wandelroute tussen toko en Vodafona dat al mijn nummers op de foon staan en die gaat bij reparatie zeer waarschijnlijk driedubbel geformateerd worden!

Dus op hoop van zege telefoon nog EEN keer proberen aan te doen….HIJ DOET HET!.

..heel snel de nummer kopieren van de foon naar de sim…hij was 2 seconden klaar en het beeldscherm valt weer uit. Het lot zeg ik je!
Afijn enfin, ik breng em weg….”ja ik heb een aankoopsbewijs nodig.

“Oh, zeg ik, ik heb em op internet besteld via de site van Vodafone. “dan heb ik een pakbon nodig”. Godverdomme. Dus ik vraag of ze niet een dergelijke integraal systeem hebben waar ze kunnen zien dat ik: OxygeneFRL op die en die datum een KE970 heb besteld gekocht en abo heb afgesloten en nu me paspoort laat zien. “nee dat kan niet”
Op een gegeven moment, na wat dagen te hebben omgerommeld met de telefoon dacht ik op een koopzondag: ik ga het doen en koop een el cheapo simlockvrij ding. HEEL LEEUWARDEN IS OPEN MAAR VODAFONE NIET!!!

Maar ja ik zou die maandag bij een nieuwe baas beginnen dus dan is bereikbaarheid wel handig. Dus ik loop naar een winkel genaamd: telefoonkopen.nl
Zegt die vent: je kan ook je huidige abo met een jaar verlengen en dan kan je een nieuw toestel uitzoeken. Dus ik zeg: JA DOE MIJ DIE MAAR!.

.is het op een gegeven moment: meneer….uw abo loopt pas in juli af. Bleek het dus pas maximaal 6 maanden voordat een abo afloopt te kunnen

. NOU! Dan maar een el cheapo telefoon. Zo gezegd zo gedaan. Lache dingetje maar je kan er verder geen ene fuck mee
Ik werd gister ineens opgebeld voor Vodafone dat ik mijn toestel kon ophalen!

Nou ja ze hadden op me voicemail ingesproken want had vergadering. Dus ik dacht ik bel effe terug voordat ik strax wel moet betalen en dat doe ik niet voor een toestel dat een jaar oud is al stuk is. Maar goed gister opgehaald en het was gratis..en wat blijkt: ze hebben dat ding helemaal geupdate. Er staan dingen op die ik eerst niet had, hij is sneller maar het ergste: een toontje van mijn wekker staat er niet meer op! Was een liedje van Cuby & the Blizzard – windows of my eyes. Daar werd ik altijd mee wakker….nu dus niet meer.
Vraag me af waarom het beeldscherm nou stuk was. Zouden ze weten dat ik mijn toestel gebruik als mp3 speler onder de douche??
Klacht 1: foon stuk
Klacht 2: Vodafone die mij niet vetrouwt op mijn groene ogen en winkel dicht
Klacht 3: wekker toontje is foetsie