abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61897310
Ik heb een LG Shine . Leuk en aardig maar op een gegeven moment begon het beeldscherm raar te doen. Dubbel beeld, beeld weg. Op een gegeven moment deed hij het dus helemaal niet meer! Dus ik naar de Vodafone winkel..uitgelegd…,nou het kon worden opgestuurd maar dan was het de kwestie of het onder de garantie viel dan was het kosteloos maar wel 2 weken je telefoon kwijt. En als het niet onder de garantie vatl moest je het wel zelf betalen en anders afstand doen van je telefoon. Ja godverdomme!

Toen besloot ik eerst maar eens naar zo’n telefoon-maak-toko te gaan (je weet wel: allochtoon achter de toonbank verstopt achter de frontjes ). Dus ik vraag: kosten maken beeldscherm??...vnvitig uro. Ik zeg: wattuh? ...vntitig uro….dus ik herhaal mijn vraag: hoeveel??? 55 euro! Mocht ik em over een half uurtje weer ophalen. Dus OxygeneFRL steekt middelvinger op en loopt de zaak uit terug naar de vodafone winkel. Dan maar een simlock el-cheapo toestel kopen voor 35 euro en telefoon opsturen en bidden. Maar ja ik bedacht me op de wandelroute tussen toko en Vodafona dat al mijn nummers op de foon staan en die gaat bij reparatie zeer waarschijnlijk driedubbel geformateerd worden! Dus op hoop van zege telefoon nog EEN keer proberen aan te doen….HIJ DOET HET!. ..heel snel de nummer kopieren van de foon naar de sim…hij was 2 seconden klaar en het beeldscherm valt weer uit. Het lot zeg ik je!

Afijn enfin, ik breng em weg….”ja ik heb een aankoopsbewijs nodig. “Oh, zeg ik, ik heb em op internet besteld via de site van Vodafone. “dan heb ik een pakbon nodig”. Godverdomme. Dus ik vraag of ze niet een dergelijke integraal systeem hebben waar ze kunnen zien dat ik: OxygeneFRL op die en die datum een KE970 heb besteld gekocht en abo heb afgesloten en nu me paspoort laat zien. “nee dat kan niet”

Op een gegeven moment, na wat dagen te hebben omgerommeld met de telefoon dacht ik op een koopzondag: ik ga het doen en koop een el cheapo simlockvrij ding. HEEL LEEUWARDEN IS OPEN MAAR VODAFONE NIET!!! Maar ja ik zou die maandag bij een nieuwe baas beginnen dus dan is bereikbaarheid wel handig. Dus ik loop naar een winkel genaamd: telefoonkopen.nl
Zegt die vent: je kan ook je huidige abo met een jaar verlengen en dan kan je een nieuw toestel uitzoeken. Dus ik zeg: JA DOE MIJ DIE MAAR!. .is het op een gegeven moment: meneer….uw abo loopt pas in juli af. Bleek het dus pas maximaal 6 maanden voordat een abo afloopt te kunnen . NOU! Dan maar een el cheapo telefoon. Zo gezegd zo gedaan. Lache dingetje maar je kan er verder geen ene fuck mee

Ik werd gister ineens opgebeld voor Vodafone dat ik mijn toestel kon ophalen! Nou ja ze hadden op me voicemail ingesproken want had vergadering. Dus ik dacht ik bel effe terug voordat ik strax wel moet betalen en dat doe ik niet voor een toestel dat een jaar oud is al stuk is. Maar goed gister opgehaald en het was gratis..en wat blijkt: ze hebben dat ding helemaal geupdate. Er staan dingen op die ik eerst niet had, hij is sneller maar het ergste: een toontje van mijn wekker staat er niet meer op! Was een liedje van Cuby & the Blizzard – windows of my eyes. Daar werd ik altijd mee wakker….nu dus niet meer.
Vraag me af waarom het beeldscherm nou stuk was. Zouden ze weten dat ik mijn toestel gebruik als mp3 speler onder de douche??

Klacht 1: foon stuk
Klacht 2: Vodafone die mij niet vetrouwt op mijn groene ogen en winkel dicht
Klacht 3: wekker toontje is foetsie
pi_61897381
das niet zo mooi.....
nee echt niet !
pi_61897406
Je kan trouwens toch gewoon dat deuntje downloaden en op je telefoon zetten?
Cool story, Hansel.
pi_61897412
Dus je zit eerst te zaniken dat je telefoon het niet doet, maken ze hem is het weer niet goed dat er een toontje verdwenen is

Vanmorgen naar de fles azijn gegrepen ipv de melk ?
U MAD?
pi_61897422
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan trouwens toch gewoon dat deuntje downloaden en op je telefoon zetten?
Neen ik kan enkel kiezen uit een aantal standaard deuntjes. net als mijn sms toon. Beltoon gelukkig weer wel! Wat een kuttelefoon eigenlijk
pi_61897437
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Dus je zit eerst te zaniken dat je telefoon het niet doet, maken ze hem is het weer niet goed dat er een toontje verdwenen is

Vanmorgen naar de fles azijn gegrepen ipv de melk ?
Ach het moet je overkomen.
pi_61897446
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Neen ik kan enkel kiezen uit een aantal standaard deuntjes. net als mijn sms toon. Beltoon gelukkig weer wel! Wat een kuttelefoon eigenlijk
De volgende keer maar geen LG meer.
Cool story, Hansel.
pi_61897484
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:41 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

De volgende keer maar geen LG meer.
en geen slide/klap telefoon meer. Ik wil gewoon ene vaste. Zal wel een Nokia worden.
  donderdag 25 september 2008 @ 09:43:04 #9
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61897485
Edit: Als het je niet boeit. Gewoon wegblijven.

[ Bericht 86% gewijzigd door de_boswachter op 25-09-2008 09:43:57 ]
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_61897486
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ach het moet je overkomen.
En waarom upload je dat toontje dan niet ?

Of kent de LG geen mp3's ?
U MAD?
pi_61897495
Ga je nou over elk rimpeltje in je verder vlakke Friese bestaan een topic openen ofzo ?
pi_61897517
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En waarom upload je dat toontje dan niet ?

Of kent de LG geen mp3's ?
Het zijn zelfs mp3's maar hoe bedoel je uploaden? Ik zeg toch net dat je de wekkertoontjes niet kan personaliseren? Het zijn 10 standaard deuntjes. De ene nog kutter dan de ander aangezien ik alleen maar de eerste 5 seconden hoor voordat ik em uitdruk.
pi_61897527
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ga je nou over elk rimpeltje in je verder vlakke Friese bestaan een topic openen ofzo ?
ja en als je het niet bevalt rot je maar op
  donderdag 25 september 2008 @ 09:54:53 #14
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_61897736
Zelfde probleem ook gehad met m'n toestel, ook een LG Shine :S
Kmocht hem inderdaad opsturen en als het niet gratis zou zijn, mocht ik ook gaan betalen of anders afstand doen van mn telefoon.

Dan heb ik 'm liever nog defect terug, maar dat kan dan blijkbaar niet.
Achteraf bleek het ook gratis te zijn was iets met druk achter t 'touch' gedeelte.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_61897760
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:54 schreef Civilian het volgende:
Zelfde probleem ook gehad met m'n toestel, ook een LG Shine :S
Kmocht hem inderdaad opsturen en als het niet gratis zou zijn, mocht ik ook gaan betalen of anders afstand doen van mn telefoon.

Dan heb ik 'm liever nog defect terug, maar dat kan dan blijkbaar niet.
Achteraf bleek het ook gratis te zijn was iets met druk achter t 'touch' gedeelte.
Mijn shine heeft geen touchscreen hoor. Bij mij hebben ze gewoon een nieuw lcd schermpje erin gedaan. Ik had eigenlijk verwacht dat de printplaat was gaan roesten door het vocht ofzo.
pi_61897811
Topic opgeschoond
U MAD?
pi_61897893
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
Topic opgeschoond
Bedankt, een lang verhaal in KLB is riskant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')