En dat heb ik nu ook altijd. En het is ook nog geen goedkoop grapje!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:53 schreef saban het volgende:
Lens kwijt
Vanochtend ik sta op, doe m'n lenzen in en ga naar mijn werk, onderweg merk ik ineens dat ik heel erg vaag zie
Linkerlens is kwijt
Ach 't kost me 25 euro per maand, dat boeit niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
En dat heb ik nu ook altijd. En het is ook nog geen goedkoop grapje!
Ik heb jaar lenzen, dat is wel in een keer een smak geld!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:00 schreef saban het volgende:
[..]
Ach 't kost me 25 euro per maand, dat boeit niet.
Alleen het moet wel per bestelling
Ik ga sowieso een nieuw set bestellen, dat is het punt niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dan bel je je leverancier en zeg je dat je lens stuk is, een hoekje uitmist of zo erg irriteert dat je em niet in kan doen. Beetje leverancier stuurt je een nieuwe (set)
Ik krijg niks vergoedquote:Op donderdag 25 september 2008 09:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb jaar lenzen, dat is wel in een keer een smak geld!
En nog een klacht: 1x in de 2jaar worden ze vergoed!
-2.25quote:Op donderdag 25 september 2008 09:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan mag ik nog niet klagen, wat voor sterkte heb je dan? Heb -1,75!
Nee dan kan je hem niet missen, het nadeel is trouwens ook ben je er 1 kwijt zie je geen diepte meer!quote:
Heb al 2x gebelt, niemand die opneemt, blijkt dat ze pas om 9.30 open gaanquote:Op donderdag 25 september 2008 09:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee dan kan je hem niet missen, het nadeel is trouwens ook ben je er 1 kwijt zie je geen diepte meer!
Kun je het dan in het andere jaar niet opgeven bij de belastingdienst, iets met ziektekosten en chronisch ziek ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb jaar lenzen, dat is wel in een keer een smak geld!
En nog een klacht: 1x in de 2jaar worden ze vergoed!
Heb gelukkig wel een bril als backupquote:Op donderdag 25 september 2008 09:24 schreef Tabloid het volgende:
Dat is echt kut voor je omdat je zonder lens je lens niet kan zoeken.
Hier ook zachte, echter een afwijkend 'iets' waardoor het per bestelling moet.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, het is inderdaad erg vervelend als je je lens kwijt raaktGelukkig heb ik zachte, en altijd een voorraad in huis. -4,-4 trouwens
Dan bestel je er toch meerdere per keer? 2 paar in plaats van 1?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:32 schreef saban het volgende:
[..]
Hier ook zachte, echter een afwijkend 'iets' waardoor het per bestelling moet.
Ehh? dat ben ik zo een beetje verplicht van mijn baasquote:Op donderdag 25 september 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
En je hebt wel de weg naar je computer kunnen vinden ?
YEAH RIGHT
Heb ook zacht, maar krijg na elke verlies van een lens meer zin om me ogen te laten laseren!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, het is inderdaad erg vervelend als je je lens kwijt raaktGelukkig heb ik zachte, en altijd een voorraad in huis. -4,-4 trouwens
Dat lukt me met -8 ook nog wel hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
En je hebt wel de weg naar je computer kunnen vinden ?
YEAH RIGHT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |