Al knipper je je kapot bij die mensen (rechts-links, repeat), die knurften hebben echt niets door. Die letten echt erg goed op het verkeerquote:Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zijn vast dezelfde mensen die niet zien dat hun knipperlicht al 14 km uitstaat
Dat hebben ze wel door maar ze doen die lampen expres aan. Dan is de voorkant van de auto mooier ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:26 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zie dit inderdaad steeds vaker, wat ik dan niet snap is of die mensen niet weten waarom dat blauwe lampje op hun dashboard brandt
hehe lekker domquote:Op donderdag 25 september 2008 11:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel door maar ze doen die lampen expres aan. Dan is de voorkant van de auto mooier ofzo.
Bedoel je UIIT als in: aan, of als in: af?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zijn vast dezelfde mensen die niet zien dat hun knipperlicht al 14 km uitstaat
aan het knipperen, lijkt mequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:01 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Bedoel je UIIT als in: aan, of als in: af?
Zeker dit in combinatie met die aftermarket xenon setjes. Originele xenon lampen hebben niet voor niets een automatische niveauregeling.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, groot licht is nog daar aan toe. De mensen met verkeerd afgestelde lampen zijn nog triester.
ik snap nog steeds niet waarom je met je ruitenvloeistof gaat lopen sproeienquote:
Ja joh, jij niet dan? lekker zo'n bouwlamp op de hoerenplank gemonteerdquote:
goeie typoquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:46 schreef Davoice het volgende:
[..]
Ja joh, jij niet dan? lekker zo'n bouwlamp op de hoerenplank gemonteerd
Heb jij een anti-verblindstand op je buitenspiegels?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:55 schreef sinadO het volgende:
En tegen die grootlicht paupers heb je toch een mooie binnenspiegel met een anti-verblind-stand? Een klik en weg is het licht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |