Maar ik heb het bazen-abbo, dus ik ben baas.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent heul geen baas.
Dit cadeau heb ik vandaag gekregen:
[ afbeelding ]
Ben jij Onur?quote:Op donderdag 25 september 2008 08:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik heb het bazen-abbo, dus ik ben baas.
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:15 schreef remlof het volgende:
De_Ananas lijkt het maar niet te willen begrijpen en post weer ranzigheid. Maand weg nu.
quote:
Jezus is al een tijdje uitgewerkt hoor.quote:
Afwisseling noem ik het.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de werk-ontduikende stagiar
quote:
Schiet niet op met die postcount van jou zo hé..?quote:
Het is maar net hoe je het uitlegt aan je baasquote:Op donderdag 25 september 2008 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Afwisseling noem ik het.
Vandaag moet ik even een keer werken voor de verandering, dus post vandaag niet zo veelquote:Op donderdag 25 september 2008 10:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Schiet niet op met die postcount van jou zo hé..?
Ja, goed hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 10:19 schreef KingOfPop het volgende:
Post nummer 2400Op naar de 100.000
![]()
Ach, het werk komt afquote:Op donderdag 25 september 2008 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het uitlegt aan je baas
Ik wil even gisteren compenseren, zit die boslullo mijn post te editen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vandaag moet ik even een keer werken voor de verandering, dus post vandaag niet zo veel![]()
Dat compenseer ik met de vorige dagen.
?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wil even gisteren compenseren, zit die boslullo mijn post te editen.
quote:
quote:
Ik heb waarschijnlijk een andere layoutquote:
Die banaan zit niet alleen in je oor, geloof ik...quote:Op donderdag 25 september 2008 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Wil ik net zo'n uber-pimp-abo kopen; is iDeal stuk
1 woord: Weeekenddddquote:Op donderdag 25 september 2008 10:31 schreef gers het volgende:
[..]
moet jij trouwens niet naar school 4ebe
Want?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die banaan zit niet alleen in je oor, geloof ik...
Dat hoef ik niet te wetenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die banaan zit niet alleen in je oor, geloof ik...
LUIEquote:Op donderdag 25 september 2008 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 woord: Weeekendddd![]()
![]()
![]()
![]()
Dus geen klachten over:
- Ov
- Bejaarden
- Hoofddoeken die naar de aldi vragen
![]()
Wel een bult huiswerk, maar goed
Ik denk het wel, heb je vanmiddag tijd?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te weten
Nee integendeelquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk het wel, heb je vanmiddag tijd?
Verrassendquote:
best welquote:
Ik sloeg er bijna van achterover..quote:
quote:
Wacht maar tot vanmiddag, dan sla je pas echt achteroverquote:Op donderdag 25 september 2008 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sloeg er bijna van achterover..
ik maak geen kettingpostsquote:Op donderdag 25 september 2008 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Met je kettingposts...
iDeal doet het gewoon hoor. Zit al zeker de hele ochtend te tetsen! Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op donderdag 25 september 2008 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
Wil ik net zo'n uber-pimp-abo kopen; is iDeal stuk
Waarvan?quote:Op donderdag 25 september 2008 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanmiddag, dan sla je pas echt achterover
Dat zijn stagiaires.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef gers het volgende:
stagiairs horen lekkere wijven te zijn
Of FOK!ken D:quote:Op donderdag 25 september 2008 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat mot je, nepstagiair. Ga eens koffie halen, of kopieren ofzo
van zijn banaanquote:
quote:
quote:
Ohquote:
Ja, net betaald en nu gebeurt er niets. Die hele abonnementen-zooi is gewoon een truck van Danny om meer te verdienenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
iDeal doet het gewoon hoor. Zit al zeker de hele ochtend te tetsen! Je kan er gewoon niet mee omgaan
Ik wel...quote:
Parasietquote:Op donderdag 25 september 2008 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Of FOK!ken D:![]()
woehoeoeewoehw HEUJ
Okequote:Op donderdag 25 september 2008 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik dat hier vertel dan krijg ik een perm-ban
Wacht nou maar rustig af
Een voorstukje waar je voorvocht van krijgtquote:Op donderdag 25 september 2008 11:03 schreef gers het volgende:
ik zag trouwens op de BBC een voorstukje van heroes
TERING WAT EEN GEIL WIJF IS DIE HAYDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |