Van eigen huis en tuin?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nee.. N-I-C-O
Misschien leer je het nog wel een keer.. Zo lastis is het niet.
ja dat kan ik..quote:Op woensdag 24 september 2008 23:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon oprotten, irritant mannetje?
Ik moest me ook inhouden om niet over de grond te rollen van het lachen!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHA, DAT IS EEN GOEIE!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHA, DAT IS EEN GOEIE!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hey hij betaalt niet voor niets voor FOK.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon oprotten, irritant mannetje?
Daarom mag ik dit doen inderdaad!!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey hij betaalt niet voor niets voor FOK.
Zo! Dan is TOP wel een wereldteam zeg als Groningen maar met 2-1 won, twee jaar geledenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:26 schreef Cruoninga het volgende:
Twee jaar geleden won Groningen voor de beker thuis ook maar met 2-1 van TOP.
Ja, en Kozakken Boys dan, dat Europese topclub Ajax lang op 1-1 hield! Wel een favoriet voor de finale!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zo! Dan is TOP wel een wereldteam zeg als Groningen maar met 2-1 won, twee jaar geleden
Ik ben blij dat wij een keer geblunderd hebben. Anders had je nu alleen maar kunnen huilen, nu heb jij ook iets om je aan vast te houden.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, en Kozakken Boys dan, dat Europese topclub Ajax lang op 1-1 hield!
Precies.. Als Ajax het doet, dan mag Feyenoord het ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, en Kozakken Boys dan, dat Europese topclub Ajax lang op 1-1 hield! Wel een favoriet voor de finale!
Die wedstrijd zou dit Feyenoord anders wel verliezenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja, en Kozakken Boys dan, dat Europese topclub Ajax lang op 1-1 hield! Wel een favoriet voor de finale!
Ik vind dat je wel aardig bent voor AJAX om hun te delen als europese topclub. Dat kun je alleen van PSV zeggen in nederland. Ajax en feyenoord hebben laatste jaren niets bereikt in europa.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
John de Mol ?quote:Op woensdag 24 september 2008 23:49 schreef heiden6 het volgende:
Het niveau van dit topic is bijna net zo laag als dat van de wedstrijd.
Verder viel het me op dat die John de Mol best nog kijk op het spelletje heeft.
Zijn beiden joden dus.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:56 schreef Tim86 het volgende:
Ach, Wolf..Mol..allebei dieren en allebei minder behaard dan John..
Als die bal na drie minuten er gewoon in gaat is het bekeravontuur nu al weer over voor Feyenoord.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan? Feyenoord domineerde en kreeg zat kansen. TOP Oss heeft nooit aanspraak op een overwinning gemaakt.
------------------------------+
Niet zo heel slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |