abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61890721
Hoe lang zijn printer cartridges houdbaar?

Heb hier een kleuren cartridge liggen van HP. Verpakking is nog niet open geweest, maar aan de zijkant staat Mar 2006 (maar staat niks bij over dat het een uiterste houdbaarheids datum is).
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_61890760
Nou eenmaal geopend zijn ze tegenwoordig binnen de 2 weken zo droog als karton...in verpakking ik denk 3 maandjes want men moet er toch vooral flink aan verdienen..
Printers
Bij mij doen ze het nooit!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61890861
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:36 schreef rthls het volgende:

Heb hier een kleuren cartridge liggen van HP. Verpakking is nog niet open geweest, maar aan de zijkant staat Mar 2006 (maar staat niks bij over dat het een uiterste houdbaarheids datum is).
Grote kans dat ie het helemaal niet meer doet. Daar zorgt de ingebouwde datumchip wel voor ...
pi_61890877
als je ze niet uit de verpakking haalt, half jaar.
opengemaakt, doe ze in zo een tupperware, en dan ook iets van half jaar. of net iets minder.
pi_61891200
Ik voer hier momenteel een testje mee uit!
Heb voor een canon M801 de cartige uit zijn verpakking gehaald en op bureau gelegt,
kijken of hij opdroogt oid,

7 Maart 2008 heb ik hem open gemaakt

Conclusie,
open maken en meteen in je printer stoppen.

* dat halfvolle gedeelte links was dus eerst helemaal vol maar is verdampt *
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_61927477
Ik heb pas nog een HP cartridge in mijn printer gezet die 7 (zeven!!!) jaar over de datum was. Toevallig gevonden achterin een la en met de gedachte dat weggooien ook NA een test kon maar in de printer gezet. Die cartridge deed het dus meteen volop en na 100 pagina's nog steeds goed.
Dat was wel een originele HP cartridge die nooit geopend was.
pi_61927864
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:36 schreef rthls het volgende:

Verpakking is nog niet open geweest,
Volgens mij kun je 'm dan tot sint-juttemis nog bewaren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')