Ik heb wel familie wonen daarzo dus als er echt wat ergs was had ik het wel gehoord, denk ik tenminstequote:Op woensdag 24 september 2008 22:54 schreef Crazy-M het volgende:
tjah, nog geen 1 nieuws ding heeft het erover
Dadelijk heel rotterdam dood door giftige gassen.
Ruik je al een vreemde lucht?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens de codes in dat bericht hebben we wel een alarm![]()
Ik hoor alleen niets. Mocht dit mn laatste bericht hier zijn![]()
Nee blijkbaar niet he..quote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef Wheelgunner het volgende:
Ach gut, weer zo'n achterlijk p2000 topic. Hebben jullie echt niets beters te doen?
tjah, hier is nu wel eidereen op de hoogtequote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef Wheelgunner het volgende:
Ach gut, weer zo'n achterlijk p2000 topic. Hebben jullie echt niets beters te doen?
Het is 9 van de 10 keer hetzelfde met dit soort topics, incidenten worden hoger ingeschaald en na een tijdje bleek er eigenlijk weinig aan de hand te zijn. Ondertussen zit iedereen zich een beetje op te winden over een paar scanner-berichten.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, hier is nu wel eidereen op de hoogte
sneller dan de nieuwssites
Maar goed, hier staat scanner site meestal aan, en alleen grootschalige incidenten bekijk ik op nieuws enzo. Meer niet. Niks te maken met niks te doen
Wit poederquote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef Joepie het volgende:
Volgens radio rijnmond is er door een technische storing ine en fabriek die fabriek stilgevallen en wordt er nu een stof uitgestoten, mogelijk gaat het om wit poeder.
Ja ik kan ook niet duidelijker zijn, ik hoor net het 2300 nieuws
Ik ben op de scanner gaan kijken vanwege de mooie parade van brandweer, politie, ambulance en shellbusjes in de straatquote:Op woensdag 24 september 2008 23:04 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is 9 van de 10 keer hetzelfde met dit soort topics, incidenten worden hoger ingeschaald en na een tijdje bleek er eigenlijk weinig aan de hand te zijn. Ondertussen zit iedereen zich een beetje op te winden over een paar scanner-berichten.
Daar heb je wel gelijk in. Zelf zou ik dit bijvoorbeeld in het centrale P2000-topic hebben gezet tot er een nieuwsbericht was of iets anders concreets.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:04 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is 9 van de 10 keer hetzelfde met dit soort topics, incidenten worden hoger ingeschaald en na een tijdje bleek er eigenlijk weinig aan de hand te zijn. Ondertussen zit iedereen zich een beetje op te winden over een paar scanner-berichten.
Ik wist helemaal niet dat dat er was...quote:Op woensdag 24 september 2008 23:07 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Zelf zou ik dit bijvoorbeeld in het centrale P2000-topic hebben gezet tot er een nieuwsbericht was of iets anders concreets.
Ok, dat doe ik ook wel. Maar die mensen die dag en nacht zo'n website volgen vind ik toch wat eng / triest.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben op de scanner gaan kijken vanwege de mooie parade van brandweer, politie, ambulance en shellbusjes in de straat
ja bij veel heb ik ook twijfels. Bij mij staat de site wel altijd aan. Maar denk dat ik hoogstens een kwart mee krijg wat er is. Bij deze had ik zelf ook niet gezien. Maar snap je punt wel. Maar daarom maak ik meestal topic bij minimaal grip 1.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ok, dat doe ik ook wel. Maar die mensen die dag en nacht zo'n website volgen vind ik toch wat eng / triest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |