Nee ze willen een goede prestatie leveren. Feyenoord is natuurlijk topfavoriet.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze willen winnen?
Lijkt me dat De Vogt straks alle penalty's stopt hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze willen winnen?
Bijna bedtijd en je wilt de vriendin wel tevreden houdenquote:
Ja van Molsquote:
Zou het niet erg vinden eigenlijk, een spits als N'Kufo is nog nuttiger.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In de winterstop maar verkopen was het niet?
Nou enquote:Op woensdag 24 september 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja van Mols
Komt niet uit de jeugdopleiding van Feijenoord zoals Van Persie.
Wat ben ik blij dat ik daar niet zitquote:Op woensdag 24 september 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
Krijgen de toeschouwers nog een extratje ook. Wat lief
Ik hoor het al.. Je zit flink onder de pannen.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bijna bedtijd en je wilt de vriendin wel tevreden houden, dus doe ik het momenteel met livescore, fok en achtergrond geluiden van Het Blok en een of ander datingsprogramma.
Ook leuk
ach.. nog 1 keertje mag nog wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
En dit moet dan volgende week weer europa in
Vind het eigenlijk wel jammer dat ik er niet bij ben. Vrienden vroegen of ik mee ging. Had me als Ajaxsupporter vast vermaakt daar.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik daar niet zit
Uit de opleiding van Ajax.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja van Mols
Komt niet uit de jeugdopleiding van Feijenoord zoals Van Persie.
Ik woon er ook dichtbij. Ga wel eens voor de caberetvoorstellingen inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel jammer dat ik er niet bij ben. Vrienden vroegen of ik mee ging. Had me als Ajaxsupporter vast vermaakt daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |