Ik denk het niet, want dan zouden de standaard meegeleverde oortjes van de iPod die functionaliteit al hebben. De aansluiting waar de oortjes of koptelefoon op worden aangesloten is een gewone audio uitgang, en geen ingang om het ding mee te besturen. Volume regelen is wel mogelijk, want dat gaat gewoon via een variabele weerstand die in het kabeltje is opgenomen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wil nu eigenlijk een MP3-speler waarmee ik liedjes kan skippen/ volume kan regelen via een knop op de draad van mijn oortjes. Heeft iemand daar tips voor? Want ik ga er vanuit dat ik niet zomaar een koptelefoon/oortjes met bediening kan kopen, aangezien die niet compatible kan zijn met de speler?
Bestaat er zoiets dergelijks voor een iPod?
![]()
![]()
![]()
Hmmm... ok, maar bestaat er wel een ander merk voor zover je weet? Uiteraard ga ik zelf ook even googlen, maar vind het lastig om de goede zoekopdracht in te voeren.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dan zouden de standaard meegeleverde oortjes van de iPod die functionaliteit al hebben. De aansluiting waar de oortjes of koptelefoon op worden aangesloten is een gewone audio uitgang, en geen ingang om het ding mee te besturen. Volume regelen is wel mogelijk, want dat gaat gewoon via een variabele weerstand die in het kabeltje is opgenomen.
Voor de nieuwe iPod nano, classic en touch zijn deze headphones met remote als accessoire te koop. Je kan daar alleen geen volume mee regelen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wil nu eigenlijk een MP3-speler waarmee ik liedjes kan skippen/ volume kan regelen via een knop op de draad van mijn oortjes. Heeft iemand daar tips voor? Want ik ga er vanuit dat ik niet zomaar een koptelefoon/oortjes met bediening kan kopen, aangezien die niet compatible kan zijn met de speler?
Bestaat er zoiets dergelijks voor een iPod?
![]()
![]()
![]()
Hmm die vind ik dan weer zo klein dat ik dat wat minder praktisch vind... maar ik zal de andere tips hier eens bekijken!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef veldmuis het volgende:
Je kunt ook een ipod shuffle kopen als je daar genoeg aan heet.
Dat is zeg maar gewoon een knop aan je oordopjes met daarin dan ook direct de mp3 speler.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |