abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61888914
Ik wil nu eigenlijk een MP3-speler waarmee ik liedjes kan skippen/ volume kan regelen via een knop op de draad van mijn oortjes. Heeft iemand daar tips voor? Want ik ga er vanuit dat ik niet zomaar een koptelefoon/oortjes met bediening kan kopen, aangezien die niet compatible kan zijn met de speler?

Bestaat er zoiets dergelijks voor een iPod?

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_61889334
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wil nu eigenlijk een MP3-speler waarmee ik liedjes kan skippen/ volume kan regelen via een knop op de draad van mijn oortjes. Heeft iemand daar tips voor? Want ik ga er vanuit dat ik niet zomaar een koptelefoon/oortjes met bediening kan kopen, aangezien die niet compatible kan zijn met de speler?

Ik denk het niet, want dan zouden de standaard meegeleverde oortjes van de iPod die functionaliteit al hebben. De aansluiting waar de oortjes of koptelefoon op worden aangesloten is een gewone audio uitgang, en geen ingang om het ding mee te besturen. Volume regelen is wel mogelijk, want dat gaat gewoon via een variabele weerstand die in het kabeltje is opgenomen.
pi_61889433
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik denk het niet, want dan zouden de standaard meegeleverde oortjes van de iPod die functionaliteit al hebben. De aansluiting waar de oortjes of koptelefoon op worden aangesloten is een gewone audio uitgang, en geen ingang om het ding mee te besturen. Volume regelen is wel mogelijk, want dat gaat gewoon via een variabele weerstand die in het kabeltje is opgenomen.
Hmmm... ok, maar bestaat er wel een ander merk voor zover je weet? Uiteraard ga ik zelf ook even googlen, maar vind het lastig om de goede zoekopdracht in te voeren.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_61889519
Vroegâh was er wel zoiets voor de Ipod Mini.

Nu niet meer gok ik.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  woensdag 24 september 2008 @ 22:10:47 #5
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_61889727
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13284
die gebruik ik bij SKATEBOARDEN. het is de enige mp3 speler die het langer als een maand bij mij uithoud.
let op, de rubertjes gaan af en toe los, druppeltje lijm verhelpt het zo.
pi_61890088
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef KinkyGiraf het volgende:

Voor de nieuwe iPod nano, classic en touch zijn deze headphones met remote als accessoire te koop. Je kan daar alleen geen volume mee regelen.
De Radio Remote kan ook volume regelen, maar is wel meteen een heel stuk duurder.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_61890153
Je kunt ook een ipod shuffle kopen als je daar genoeg aan heet.
Dat is zeg maar gewoon een knop aan je oordopjes met daarin dan ook direct de mp3 speler .
pi_61890843
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef veldmuis het volgende:
Je kunt ook een ipod shuffle kopen als je daar genoeg aan heet.
Dat is zeg maar gewoon een knop aan je oordopjes met daarin dan ook direct de mp3 speler .
Hmm die vind ik dan weer zo klein dat ik dat wat minder praktisch vind... maar ik zal de andere tips hier eens bekijken!
pi_61930222
Ik dacht dat je geen Ipod meer wilde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')