jupquote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Oke nu even serieus. Is zo meteen al de loting?
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat is er maandag?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou Willem al zenuwachtig zijn voor maandag
Ben blij dat Bassie zo'n fan van hem is maar ben nog blijer dat dat bij Ajax en niet meer bij Oranje isquote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef dronkeykong het volgende:
Of Furby krijgt de paal niet voorbij de eerste paal en nu schiet 'm voorbij de 2e paal
Als de wedstrijd is afgelopen gaan ze met een van de winaars loten. Ik gok als Ajax wint dat Aissati(woont in Utrecht) gaat loten, wint FC Utrecht dan denk ik dat Cizommer zal gaan loten.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef Palmboom313 het volgende:
De wedstrijd van Feyenoord was dan ook echt kut.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:04 schreef TC03 het volgende:
Waarom is Driessen zo zuur? Ajax speelt best fel en aanvallend in een aardig tempo. Die gast van gisteren was ook al zo'n zure sukkel.
Vorm is in vormquote:Op donderdag 25 september 2008 21:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vorm is vanavond de Wilko de Vogt van Utrecht.
Driesen is meer een zure lul dan een goede commentator..quote:Op donderdag 25 september 2008 21:04 schreef TC03 het volgende:
Waarom is Driessen zo zuur? Ajax speelt best fel en aanvallend in een aardig tempo. Die gast van gisteren was ook al zo'n zure sukkel.
Die is altijd zuur als ajax speelt lijkt het wel...quote:Op donderdag 25 september 2008 21:04 schreef TC03 het volgende:
Rare gast, ga eens gewoon Ado kijken.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:04 schreef Adothehague het volgende:
Heerlijk lekker mis Hunterlaar.
Come on Utrecht.
Viel me gisteren ook al op ja. Voor Feyenoord begrippen speelde we best aanvallend en met een drive. De slordigheid is nog standaard maar de commentator deed alsof Feyenoord normaal de sterren vd hemel speelt maar nu opeens slecht speeldequote:Op donderdag 25 september 2008 21:04 schreef TC03 het volgende:
Dat deed van basten bij oranje al. Bijna de hele tijd lopen er een paar warm. Zo kan je bij calimiteiten meteen ingrijpen. Net zoals zondag, dat Leo meteen klaar stond om in te vallen en niet eerst 10 minuten hoefde warm te lopenquote:
Inderdaad, hij had het over een dramatische tweede helft, ik vond het wel meevallen. Het was niet best, maar TOP Oss is nooit op de helft van Feyenoord geweest, en Feyenoord was wel constant aan het aanvallen. Ik vond het best leuk om naar te kijken. Tegen Kalmar was het duizend keer slechter.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Viel me gisteren ook al op ja. Voor Feyenoord begrippen speelde we best aanvallend en met een drive. De slordigheid is nog standaard maar de commentator deed alsof Feyenoord normaal de sterren vd hemel speelt maar nu opeens slecht speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |