Laat een pluk dons op zijn porem staan en denkt dan dat ie het mannetje is.quote:
Yeahquote:Op woensdag 24 september 2008 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Joodjoortje is een jood ole ole!!!!.
Dat het niet makkelijk zal worden lijkt me nogal wiedes adhv het vertoonde voetbalquote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet t niet vanavond.
Denk een moeizame 2-1 of 3-2.
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ajax wint zal ik ook wel btje blij zijn voor jojoortje![]()
En dat Ajax altijd 1 of 2 tegengoals krijgt is ook nogal wiedesquote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het niet makkelijk zal worden lijkt me nogal wiedes adhv het vertoonde voetbal.
De 1-4 vergeten ?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef w00h00 het volgende:
Utrecht heeft al jaren niets te vertellen in de Arena en morgen dus ook niet.
Als Sno scoort eet ik mijn schoen opquote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef tenenkaas het volgende:
ik denk een 4-1 voor Ajax,
Enoh voor Utrecht, en cvitanich, hunterlaar, vertonghen en sno scoren voor ajax
Bookmarkedquote:Op donderdag 25 september 2008 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als Sno scoort eet ik mijn schoen op
Ajax heeft weer de mazzel dat het thuis speelt. Dat zal uiteindelijk wel in hun voordeel zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef -Willempie- het volgende:
Ik hoop op een 1-0 overwinning van Utrecht. Cziommer in de 88ste minuut oid.
ajax heeft de laatste tijd heel veel mazzel inderdaad..quote:Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax heeft weer de mazzel dat het thuis speelt. Dat zal uiteindelijk wel in hun voordeel zijn.
-------------------Vorm----------------quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef Vidacz het volgende:
Wat is de verwachte opstelling van Utrecht?
Ben benieuwd naar dat middenveld. Functioneert het vooralsnog een beetje?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
-------------------Vorm----------------
Cornelisse-Wormgoor-Dickoh-Nesu
Silberbauer---Van Dijk----Cziommer
George--------Skoubo-------Loval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |