In een beker wedstrijdquote:
Nee, wj hebben de Steekquote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Strafschoppen utrecht wint kan toch: 0-0 wns
Dit is fok en geen krantquote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef Ruiseart het volgende:
Ajax schrijven we met een hoofdletter, Utrecht zonder 'g'.
Alsof jij ooit een krant in je handen hebt gehad zielepiet..quote:
Ahw gossie tochquote:Op woensdag 24 september 2008 21:56 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een krant in je handen hebt gehad zielepiet..
Ach, jawel natuurlijk.. je brengt 'm rond.
Duitsersquote:
Arbeit macht frei is het motto daar?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kom eens op Hogeschool Enschede zal ik zeggen.
Ja hallo staat ie te rukken op het dakquote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kom eens op Hogeschool Enschede zal ik zeggen.
Ik zie Ajax nog niet zo maar 3 doelpunten maken.quote:
Laat een pluk dons op zijn porem staan en denkt dan dat ie het mannetje is.quote:
Yeahquote:Op woensdag 24 september 2008 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Joodjoortje is een jood ole ole!!!!.
Dat het niet makkelijk zal worden lijkt me nogal wiedes adhv het vertoonde voetbalquote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet t niet vanavond.
Denk een moeizame 2-1 of 3-2.
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ajax wint zal ik ook wel btje blij zijn voor jojoortje![]()
En dat Ajax altijd 1 of 2 tegengoals krijgt is ook nogal wiedesquote:Op donderdag 25 september 2008 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het niet makkelijk zal worden lijkt me nogal wiedes adhv het vertoonde voetbal.
De 1-4 vergeten ?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:24 schreef w00h00 het volgende:
Utrecht heeft al jaren niets te vertellen in de Arena en morgen dus ook niet.
Als Sno scoort eet ik mijn schoen opquote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef tenenkaas het volgende:
ik denk een 4-1 voor Ajax,
Enoh voor Utrecht, en cvitanich, hunterlaar, vertonghen en sno scoren voor ajax
Bookmarkedquote:Op donderdag 25 september 2008 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als Sno scoort eet ik mijn schoen op
Ajax heeft weer de mazzel dat het thuis speelt. Dat zal uiteindelijk wel in hun voordeel zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef -Willempie- het volgende:
Ik hoop op een 1-0 overwinning van Utrecht. Cziommer in de 88ste minuut oid.
ajax heeft de laatste tijd heel veel mazzel inderdaad..quote:Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax heeft weer de mazzel dat het thuis speelt. Dat zal uiteindelijk wel in hun voordeel zijn.
-------------------Vorm----------------quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef Vidacz het volgende:
Wat is de verwachte opstelling van Utrecht?
Ben benieuwd naar dat middenveld. Functioneert het vooralsnog een beetje?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
-------------------Vorm----------------
Cornelisse-Wormgoor-Dickoh-Nesu
Silberbauer---Van Dijk----Cziommer
George--------Skoubo-------Loval
Ik weet nu al weer dat je komt klagen in het Utrecht topicquote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Utregt, we zijn Ajax nou vaak zat tegen gekomen in de beker.
Ik weet niet of Utreg ook ado kan nadoen hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Adothehague het volgende:
Ik denk een 1-3 overwinning voor FC Utrecht.
Wat stelt Ajax tegenwoordig nou nog voor, onder van Basten hebben ze nog niets laten zien wat op voetbal lijkt.
En Siem.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:10 schreef Jnk18 het volgende:
Eindelijk weer eens bruno in de basis
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:27 schreef Palmboom313 het volgende:
geen Sno o.O sneu voor Utrecht
Bij je buurvrouwquote:Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
weet iemand waar ik dit online kan zien? De tv is hier kaduuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |