abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61887949
Vercheidene gezeik klachten in 1 topic. God wat ben ik goed.

Het begon allemaal vandaag op m'n stage tijdens het dagelijkse lunch in de kantine. Eén of ander gristelijk hoer vond het weer eens nodig om het middelpunt te zijn terwijl ik midden in mn verhaal zat.

Namelijk door -iets wat ze nog NOOOIT heeft gedaan- een kruis te maken en een gebedje op te zeggen. Als het allemaal al niet erg genoeg is, maakt ze een verkeerde volgorde En begint vervolgens doodleuk opnieuw. En dan natuurlijk even snel kijken of iedereen het wel gezien heeft.

Klacht 1: ATTENTION WHORE onderbreekt mijn zeer interessante tirade.

Vervolgens zit je in de middag achter je computer te fokken!, Natuurlijk dan in het KLB. Lees je het topic van Boswachter en zijn verzonnen verhaaltjes. En dan krijg je toch een lachkick. Je kon me wel wegdragen. Alle collega's gelijk pissed off natuurlijk. Met daar achteraan een gesprek over het algemeen regelement.

Klacht 2: Collega's zonder humor.

Zit je in de avond rustig bij te komen achter de televisie, zap je naar het programma Smaken verschillen op net5. En wat ik toen zag, nou. Daar zakte echt mijn broek vanaf.

Eén of ander dom hoer (ze zit op het Rietveld) zat zo achterlijk te kijken en te lullen dat..dat.. ze bleef me maar verbazen.

Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je soms wat doms zegt en dan denkt van "laat ik nu maar eens wijselijk mijn mond houden?". Nou? Weet je wat zij dan doet? Ze gaat domweg verder lullen. Steeds dieper de shit in. Op een gegeven moment heeft ze het dan eindelijk door, natuurlijk veelste laat, gaat ze zich vervolgens eruit PROBEREN te redden. Nou, het werd alleen maar erger. STFU BITCH!

Ze snapt het echt niet. En dan echt zo dom mogelijk uit je ogen kijken. Wat een crackhoer.

Klacht 3: domme mensen die dom kijken en totaal geen zelfkennis hebben betreft op enig sociale omgang. Kan dat soort mensen niet uitstaan.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:29:04 #2
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61888130
Ik moet ook vaak lachen vanwege topics op m'n stage, iedereen kijken van "wtf doe jij "
Primum non nocere
pi_61888556
Voorbeeld van klacht 3.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61888862
Dat blonde wijf? Ik vond het wel geil, die naïviteit.

Verder, waarom krijg je op je flikker als je aan het lachen bent?
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 24 september 2008 @ 21:50:54 #5
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_61888986
TS is stoned tijdens de OP?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61889577
Jij hoort je werk te doen luiwammes
당신을 사랑합니다
pi_61889751
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef T3rr0r het volgende:
Dat blonde wijf? Ik vond het wel geil, die naïviteit.

Verder, waarom krijg je op je flikker als je aan het lachen bent?
Dat halfbloedje, vond je haar ook niet kattig? Echt een vals wijf is dat.

Je bent niet echt productief bezig zeg maar.
  woensdag 24 september 2008 @ 22:15:36 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61889898
Zooitje one-liners (hihi ) verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')