Ja! Ook zoietsquote:
Zag het op tv, ja.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Ik was dan wel niet op Pinkpop maar de uitvoering van We Are Your Friends die op tv was te zien (en Youtube) zegt alles. Wat een geweld. Fantastisch.
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zag het op tv, ja.
Geweldig nummer dit. Dit was toch ook een FOK! request?
Morgen vroeg op? Wat dacht je van overmorgen!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
oeh! morge vroeg op
moet om 9u in Almere zijn voor de tandarts en daarna met mn verdoofde bek lekker winkelen.
Maarjah om 9u in Almere zijn vanuit Huizen lijkt een peuleschil, maar moet wel al de bus hebben van 7:51
Ik vertrek net voor 02:00 uur morgen nacht.... Moet rond 03:15 Utrecht inrijden denk ik!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Morgen vroeg op? Wat dacht je van overmorgen!
Lust for life van Iggy Pop.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar doet mij het intro-tje van Jet aan denken?
Wie helpt
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vertrek net voor 02:00 uur morgen nacht.... Moet rond 03:15 Utrecht inrijden denk ik!
En de amateurs van Ajax MAAR met 0-2 achter tegen Vitesse.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Feyenoord nog op 0 - 0 tegen Top Oss. () !
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond mensen!
Pfff, ben ook weer thuis! Ouderavonden zijn niet aan mij besteed...
hehequote:Op woensdag 24 september 2008 21:44 schreef toma het volgende:
[..]
En de amateurs van Ajax MAAR met 0-2 achter tegen Vitesse.
Amateurs!
We hebben andere strategie bedacht , eerst afslag houten, dan loods ik jou naar broekie die paar afslagen verder woont , maar daar pb-en we nog over.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vertrek net voor 02:00 uur morgen nacht.... Moet rond 03:15 Utrecht inrijden denk ik!
Uw kut kind verveelt mij enorm , leuk gespreks openerquote:Op woensdag 24 september 2008 21:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeieavond mensen!
Pfff, ben ook weer thuis! Ouderavonden zijn niet aan mij besteed...
Daarom moet ik zorgen om 03:15 Utrecht in te rijden om rond/ tegen 04:00 uur het Peperbus terrein op te kunnen rijden. (ophaal- en instaptijd meegerekend)quote:Op woensdag 24 september 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zullen we gewoon 4u peperbus doen?
maar idd, dan is pas vroeg op
Oe misschien kan ik dan iets later langs een wereld vol wonderen rijden....!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We hebben andere strategie bedacht , eerst afslag houten, dan loods ik jou naar broekie die paar afslagen verder woont , maar daar pb-en we nog over.
*proest*quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef toma het volgende:
[..]zal ik vast het volgende topic openen?
Tikkie te vroegquote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef toma het volgende:
[..]zal ik vast het volgende topic openen?
Eensch!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet Domien toch echt voor vanavond een compliment en veer in zijn reet geven, wat een heerlijke met domien was het.
hehe nee hoor. Ik wil gewoon dat we niet al te lang hoeven te wachten op een nieuw topic.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*proest*![]()
als jij nu alvast aangeeft dat je perse de volgende wil openen
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
kwart voor 4 verzamelen lijkt mij een beter streven.
Ik maak het je makkelijk , aan de afrit houten a27 ligt een carpool plaats, daar ga ik heen lopen, is het gelijk doorgaan naar lunetten.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe misschien kan ik dan iets later langs een wereld vol wonderen rijden....!
Goede omschrijving!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Er zit sfeer in de plaat maar het nummer wil maar niet echt los komen.. nog maar 10x horen en misschien valt het kwartje dan ook bij mij.
is toch leuker iets voor de uitzending er te zijn, kunnen laatste dingen nog doorsprekenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom? we worden toch wel binnengelaten door de technicus en dan moet LL nog eerder weg
Geeft niks. Ging afgelopen maandag ook pas om 4 uur naar bed en 09.00 uur op kantoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wrom? we worden toch wel binnengelaten door de technicus en dan moet LL nog eerder weg
Oh en U wordt thuisgebracht. Neem uw zwemspullen mee, ik zeg niet wat we gaan doenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik maak het je makkelijk , aan de afrit houten a27 ligt een carpool plaats, daar ga ik heen lopen, is het gelijk doorgaan naar lunetten.
daar kiezen ze zelf voor, die afrikaantjes kiezen er niet voorquote:Op woensdag 24 september 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
das wel een vage omschijving die stellen...Echte Armoe bestaat niet in NL
op zich klopt dat wel, als je kijkt naar mensen in Afrika of die ene "enge" Korea...hebben zelfs de armste sloebers hier niet te klagen maarjah.... als je geen cent te makken heb en diep in de schulden zit ben je ook wel in flinke armoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |