quote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
Ik begreep uit het vorige topic dat Annemieke ook iets verziekte tijdens de MMIHEDF?
Ik gok op Met Michiel Is Het Elke Dag Feest, maar kan er geen antwoord op geven.quote:
quote:
De MMIHEDF.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Nee hoor, dat dachten ze hier, maar was niet zoquote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
Ik begreep uit het vorige topic dat Annemieke ook iets verziekte tijdens de MMIHEDF?
Als je windhoos gebruikt: ccleanerquote:Op woensdag 24 september 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
oh heerlijk dat internetgeschiedenis opruime...alles is 10x sneller
Fijne, fijne, fijne plaat!quote:
Ahh, oke. Dacht al iets gemist te hebben, maar niet dusquote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat dachten ze hier, maar was niet zo
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zet er een tekst op Fuck the boss.
euh oke...ik doe gewoon mn internet aan en dan bij extra's de geschiedenis wissen...en ik mag bij Vista nog kiezen ook wat ik weggooi, dat was bij XP niet echt makkelijk, moest je overal opnieuw inloggenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je windhoos gebruikt: ccleaner
In google in tiepen en downloaden. Werkt perfect, en gooit veel heel veel van je onnodige bestanden weg.
Oh ok. Bij Ccleaner mag je ook kiezen en inderdaad, dat mag met XP niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh oke...ik doe gewoon mn internet aan en dan bij extra's de geschiedenis wissen...en ik mag bij Vista nog kiezen ook wat ik weggooi, dat was bij XP niet echt makkelijk, moest je overal opnieuw inloggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |