quote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
Ik begreep uit het vorige topic dat Annemieke ook iets verziekte tijdens de MMIHEDF?
Ik gok op Met Michiel Is Het Elke Dag Feest, maar kan er geen antwoord op geven.quote:
quote:
De MMIHEDF.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Nee hoor, dat dachten ze hier, maar was niet zoquote:Op woensdag 24 september 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
Ik begreep uit het vorige topic dat Annemieke ook iets verziekte tijdens de MMIHEDF?
Als je windhoos gebruikt: ccleanerquote:Op woensdag 24 september 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
oh heerlijk dat internetgeschiedenis opruime...alles is 10x sneller
Fijne, fijne, fijne plaat!quote:
Ahh, oke. Dacht al iets gemist te hebben, maar niet dusquote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat dachten ze hier, maar was niet zo
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zet er een tekst op Fuck the boss.
euh oke...ik doe gewoon mn internet aan en dan bij extra's de geschiedenis wissen...en ik mag bij Vista nog kiezen ook wat ik weggooi, dat was bij XP niet echt makkelijk, moest je overal opnieuw inloggenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je windhoos gebruikt: ccleaner
In google in tiepen en downloaden. Werkt perfect, en gooit veel heel veel van je onnodige bestanden weg.
Oh ok. Bij Ccleaner mag je ook kiezen en inderdaad, dat mag met XP niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh oke...ik doe gewoon mn internet aan en dan bij extra's de geschiedenis wissen...en ik mag bij Vista nog kiezen ook wat ik weggooi, dat was bij XP niet echt makkelijk, moest je overal opnieuw inloggen
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zag hem verschijnen!
Me too (als antwoord, soms mag je wel trots zijn op jezelf)
Gezien de smiley was het niet veel aan..quote:Op woensdag 24 september 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb ze live gezien op een 16 uur durende Mysteryland op het Biddinghuize terrein...
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, heb ineens zin in Black - PJ of the Smashing pumpkins - disarm ofzo
Op een hardcore/ dance festival op het hoofdpodium Safri Duo programmeren....quote:Op woensdag 24 september 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien de smiley was het niet veel aan..
1 echte hit en dan heb je het ook wel gehad betreft Safri Duo.Muse
DOMIEN - Leest u meequote:Op woensdag 24 september 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh lekker de Smashing Pumpkins
Jamaar, Jamaar, Jamaar. Hij moest gewoon die post lezen!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet alleen lezen hij post ook nog is lekker mee
Bedoel je niet eens?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet alleen lezen hij post ook nog is lekker mee
amenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
Bones niet kennen... Het is godsgeklaagd!
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jamaar, Jamaar, Jamaar. Hij moest gewoon die post lezen!
Taal puristquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Op een hardcore/ dance festival op het hoofdpodium Safri Duo programmeren....![]()
Maar goed was het ook niet. Wilde ze toen wel heel graag zien. Kon achteraf gezien beter in de tent blijven waar er een paaldans act werd opgevoerd
Check die lijst...! minpuntje is dat de Cold Shoulder niet de Basement Jaxx Classic Remix was.quote:21:28| Muse - Plug In Baby
21:24| Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
21:20| Safriduo - Playedalive
21:16| Five O Clock Heroesagyness Deyn - Who
21:12| Bodyrockers - I Like The Way
21:08| Adele - Cold Shoulder
21:06| Incubus - Are You In?
Is dit een oud nummer?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Taal purist![]()
Zullen we dan ook nog een keertje vertellen dat je Sowieso op <- deze manier schrijft
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
En zo zijn er nog meer van die dingetjes waar ik zo even niet op kan komen, maar dat kom ik vast nog wel is eens tegen
Zoals:
quote:Me moeder/ me scooter etc
Yup, is een oudje. Al was het alleen maar omdat the Smiths al flink zo'n tijdje niet meer bestaanquote:Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dit een oud nummer?
Hij klinkt oud, maar wordt zoveel gedraaid. Vind het wel een leuk nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |