ja hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik miep niet, ik plaag Nixxx slechts een heel klein beetje, daar kan hij vast wel tegen.
Goed om te horen dat alles zo goed gaat. Ik vind het reuze spannendquote:Op woensdag 24 september 2008 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Reinhilde is wel veel moe, maar wel goed. En ze hoeft geen zure bommen. Geslacht en naam worden tzt bekend gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nixxx woont ver genoeg af om er geen last van te hebben mocht het een huilbaby worden.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk ook niks uit.
Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx woont ver genoeg af om er geen last van te hebben mocht het een huilbaby worden.
maar dichtbij genoeg om af en toe langs te komenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx woont ver genoeg af om er geen last van te hebben mocht het een huilbaby worden.
Als je het wil ontvluchten mag je wel eens langskomen voor een Duvel.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dichtbij genoeg om af en toe langs te komen
ik drink nu een Leffe, lekker voor het slapen gaan...quote:Op woensdag 24 september 2008 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je het wil ontvluchten mag je wel eens langskomen voor een Duvel.
Ja hoor, al was het maar om te testen hoe jij dan met die baby omgaatquote:Op woensdag 24 september 2008 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik drink nu een Leffe, lekker voor het slapen gaan...
p.s. Reinhilde zegt dat zij misschien wel eens langskomt als we een huilbaby krijgen, durf je dat aan??
Nixxx en een beeeeebiequote:Op woensdag 24 september 2008 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja hoor, al was het maar om te testen hoe jij dan met die baby omgaat.
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja hoor, al was het maar om te testen hoe jij dan met die baby omgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |