je butt valt best meequote:
wat krijg je wel is dan natuurlijk de vraagquote:Op woensdag 24 september 2008 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar haal hem maar niet door Babelfish heen. Als je 'mega ass' aangeeft om te vertalen dan is dat gek genoeg niet wat je terug krijgt als je die Japanse tekens weer laat vertalen...
Hihi dat klinkt leukquote:Op woensdag 24 september 2008 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
even kijken...
-huis bijna klaar
- heeeeeeeel lieve lieve![]()
![]()
![]()
![]()
lief
- babietje over 9 weekjes
samenvattend... Life is great!!
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
even kijken...
-huis bijna klaar
- heeeeeeeel lieve lieve![]()
![]()
![]()
![]()
lief
- babietje over 9 weekjes
samenvattend... Life is great!!
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar haal hem maar niet door Babelfish heen. Als je 'mega ass' aangeeft om te vertalen dan is dat gek genoeg niet wat je terug krijgt als je die Japanse tekens weer laat vertalen...
Iets wat niet heel flatteus is...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat krijg je wel is dan natuurlijk de vraag
quote:
jij vindt mega ass wel flatteus?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets wat niet heel flatteus is...
Ook niet, maar als ze het zelf zegt, wie ben ik om dat in twijfel te trekken...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij vindt mega ass wel flatteus?
copypaste de tekens in http://babelfish.yahoo.com/quote:Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij vindt mega ass wel flatteus?
Dat maakt me alleen nog nieuwsgieriger
Reinhilde is wel veel moe, maar wel goed. En ze hoeft geen zure bommen. Geslacht en naam worden tzt bekend gemaaktquote:Op woensdag 24 september 2008 20:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hihi dat klinkt leuk!!! Alles goed met Miss Nixxx? Houdt ze het een beetje vol nog? Houdt ze geen vocht vast enzo? En heb jij al genoeg zure bommen gehaald?
.
Ik ben erg benieuwd naar je beebje, las in OUD dat je het geslacht en naam al weten... je maakt me nieuwsgierig.
had ik al gedaan hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
copypaste de tekens in http://babelfish.yahoo.com/
Ja, dit moet OUD zijn, kennelijk heb ik me in het subforum vergistquote:Op woensdag 24 september 2008 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Reinhilde is wel veel moe, maar wel goed. En ze hoeft geen zure bommen. Geslacht en naam worden tzt bekend gemaakt
Dat is al de tweede keer deze week. Afgelopen weekend dacht je dat je in VBL zat!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dit moet OUD zijn, kennelijk heb ik me in het subforum vergist.
Niet zo miepen gelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dit moet OUD zijn, kennelijk heb ik me in het subforum vergist.
Nee, toen was ik doelbewust bezig om jou wat cultureel bewustzijn bij te brengenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer deze week. Afgelopen weekend dacht je dat je in VBL zat!
Ik miep niet, ik plaag Nixxx slechts een heel klein beetje, daar kan hij vast wel tegenquote:
Is die scheidslijn tussen werk en privé nu al zodanig vaag dat je ook in privé tijd bezig bent met zaken waar geen burger om heeft gevraagd?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, toen was ik doelbewust bezig om jou wat cultureel bewustzijn bij te brengen.
Die scheidslijn is inderdaad volkomen vervaagd, ik ben continue aan het werk voor de burger.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die scheidslijn tussen werk en privé nu al zodanig vaag dat je ook in privé tijd bezig bent met zaken waar geen burger om heeft gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |