Zolang doe ik er met de bus over om van hier naar Driebergen te geraken.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef Anthraxx het volgende:
Net binnen een uur met de Kever van Eindhoven naar Zeist geraced. Het is met de auto prima te doen. Nu sparen voor een wat nieuwere auto zodat ik het OV over een jaar vaarwel kan zeggen
.
tis iig duidelijk dat jij het nog nooit hebt gehad.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je al weer lopen? Zo ja, dan is het niet laatst.
Q kan zich zelf zelfs anaal nemenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tis iig duidelijk dat jij het nog nooit hebt gehad.
Of dat je het iig verkeerd deed
Dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij niet dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q kan zich zelf zelfs anaal nemen
Ja, Driebergen is klote te bereikenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zolang doe ik er met de bus over om van hier naar Driebergen te geraken.
Ik zou je Kever nog maar even een extra schouderklopje geven dus.
Jij hebt ervaringquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of dat je het iig verkeerd deed
Ik moet zowel hier eerst naar het station en vanaf het station daar nog weer met de bus. Dan doe ik er net zo lang over en moet ik vaker overstappen. Het is gewoon een kutlocatie. Met de auto ben je er echt zo, maarja.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, Driebergen is klote te bereiken. Kun je niet beter de trein nemen?
Enschede FTWquote:Op woensdag 24 september 2008 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, Driebergen is klote te bereiken. Kun je niet beter de trein nemen?
De grote dingen zijn wel geregeld. Zaterdag rustig inpakken en zondag vliegen we!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ha Air! Alles al klaar voor je grote oversteek naar het land der Sushi en freaky hobbies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |