Zolang doe ik er met de bus over om van hier naar Driebergen te geraken.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:47 schreef Anthraxx het volgende:
Net binnen een uur met de Kever van Eindhoven naar Zeist geraced. Het is met de auto prima te doen. Nu sparen voor een wat nieuwere auto zodat ik het OV over een jaar vaarwel kan zeggen
.
tis iig duidelijk dat jij het nog nooit hebt gehad.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je al weer lopen? Zo ja, dan is het niet laatst.
Q kan zich zelf zelfs anaal nemenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tis iig duidelijk dat jij het nog nooit hebt gehad.
Of dat je het iig verkeerd deed
Dat wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij niet dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q kan zich zelf zelfs anaal nemen
Ja, Driebergen is klote te bereikenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zolang doe ik er met de bus over om van hier naar Driebergen te geraken.
Ik zou je Kever nog maar even een extra schouderklopje geven dus.
Jij hebt ervaringquote:Op woensdag 24 september 2008 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of dat je het iig verkeerd deed
Ik moet zowel hier eerst naar het station en vanaf het station daar nog weer met de bus. Dan doe ik er net zo lang over en moet ik vaker overstappen. Het is gewoon een kutlocatie. Met de auto ben je er echt zo, maarja.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, Driebergen is klote te bereiken. Kun je niet beter de trein nemen?
Enschede FTWquote:Op woensdag 24 september 2008 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, Driebergen is klote te bereiken. Kun je niet beter de trein nemen?
De grote dingen zijn wel geregeld. Zaterdag rustig inpakken en zondag vliegen we!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ha Air! Alles al klaar voor je grote oversteek naar het land der Sushi en freaky hobbies?
quote:
Geef je cupmaat maar door, dan nemen wij wel Hello Kitty lingerie voor je mee...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef CherryLips het volgende:
hello kitty![]()
.
http://www.kittyhell.com/
80Bquote:Op woensdag 24 september 2008 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je cupmaat maar door, dan nemen wij wel Hello Kitty lingerie voor je mee...
UPCquote:Op woensdag 24 september 2008 20:11 schreef Feitosa het volgende:
UPC moet branden!. Ben een spelletje online aan het spelen....lag als de ziekte!
Paar dagen geleden zelfde gezeik met de PS3 online.
Helaas in deze buurt nog geen glazvezel...
quote:
En welke maat voor de bijpassende broekjes enzo...quote:
Heel subtiel hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En welke maat voor de bijpassende broekjes enzo...
Wist je die nog niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je cupmaat maar door, dan nemen wij wel Hello Kitty lingerie voor je mee...
http://www.kittyhell.com/2008/09/14/hello-kitty-animal-abuse/quote:Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef CherryLips het volgende:
hello kitty![]()
.
http://www.kittyhell.com/
nixxxxquote:Op woensdag 24 september 2008 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
en ik mis joey "Tieten!!" T niet echt heel erg
Ik ben meer visueel ingesteld dan cijfermatig...quote:
ik vind die zo zieligquote:Op woensdag 24 september 2008 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
http://www.kittyhell.com/2008/09/14/hello-kitty-animal-abuse/
DIE MOET IK HEBBEN VOOR MIJN KATTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ah, formaat メガろばquote:Op woensdag 24 september 2008 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Heel subtiel hoor.
Volgens Japanse maten heb ik echt een megakont.
olifant?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, formaat メガろば
Dat gaat lukken!
Nee, maar haal hem maar niet door Babelfish heen. Als je 'mega ass' aangeeft om te vertalen dan is dat gek genoeg niet wat je terug krijgt als je die Japanse tekens weer laat vertalen...quote:
even kijken...quote:
je butt valt best meequote:
wat krijg je wel is dan natuurlijk de vraagquote:Op woensdag 24 september 2008 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar haal hem maar niet door Babelfish heen. Als je 'mega ass' aangeeft om te vertalen dan is dat gek genoeg niet wat je terug krijgt als je die Japanse tekens weer laat vertalen...
Hihi dat klinkt leukquote:Op woensdag 24 september 2008 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
even kijken...
-huis bijna klaar
- heeeeeeeel lieve lieve![]()
![]()
![]()
![]()
lief
- babietje over 9 weekjes
samenvattend... Life is great!!
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
even kijken...
-huis bijna klaar
- heeeeeeeel lieve lieve![]()
![]()
![]()
![]()
lief
- babietje over 9 weekjes
samenvattend... Life is great!!
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar haal hem maar niet door Babelfish heen. Als je 'mega ass' aangeeft om te vertalen dan is dat gek genoeg niet wat je terug krijgt als je die Japanse tekens weer laat vertalen...
Iets wat niet heel flatteus is...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat krijg je wel is dan natuurlijk de vraag
quote:
jij vindt mega ass wel flatteus?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets wat niet heel flatteus is...
Ook niet, maar als ze het zelf zegt, wie ben ik om dat in twijfel te trekken...quote:Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij vindt mega ass wel flatteus?
copypaste de tekens in http://babelfish.yahoo.com/quote:Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij vindt mega ass wel flatteus?
Dat maakt me alleen nog nieuwsgieriger
Reinhilde is wel veel moe, maar wel goed. En ze hoeft geen zure bommen. Geslacht en naam worden tzt bekend gemaaktquote:Op woensdag 24 september 2008 20:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hihi dat klinkt leuk!!! Alles goed met Miss Nixxx? Houdt ze het een beetje vol nog? Houdt ze geen vocht vast enzo? En heb jij al genoeg zure bommen gehaald?
.
Ik ben erg benieuwd naar je beebje, las in OUD dat je het geslacht en naam al weten... je maakt me nieuwsgierig.
had ik al gedaan hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
copypaste de tekens in http://babelfish.yahoo.com/
Ja, dit moet OUD zijn, kennelijk heb ik me in het subforum vergistquote:Op woensdag 24 september 2008 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Reinhilde is wel veel moe, maar wel goed. En ze hoeft geen zure bommen. Geslacht en naam worden tzt bekend gemaakt
Dat is al de tweede keer deze week. Afgelopen weekend dacht je dat je in VBL zat!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, dit moet OUD zijn, kennelijk heb ik me in het subforum vergist.
Niet zo miepen gelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dit moet OUD zijn, kennelijk heb ik me in het subforum vergist.
Nee, toen was ik doelbewust bezig om jou wat cultureel bewustzijn bij te brengenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer deze week. Afgelopen weekend dacht je dat je in VBL zat!
Ik miep niet, ik plaag Nixxx slechts een heel klein beetje, daar kan hij vast wel tegenquote:
Is die scheidslijn tussen werk en privé nu al zodanig vaag dat je ook in privé tijd bezig bent met zaken waar geen burger om heeft gevraagd?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, toen was ik doelbewust bezig om jou wat cultureel bewustzijn bij te brengen.
Die scheidslijn is inderdaad volkomen vervaagd, ik ben continue aan het werk voor de burger.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is die scheidslijn tussen werk en privé nu al zodanig vaag dat je ook in privé tijd bezig bent met zaken waar geen burger om heeft gevraagd?
ja hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 20:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik miep niet, ik plaag Nixxx slechts een heel klein beetje, daar kan hij vast wel tegen.
Goed om te horen dat alles zo goed gaat. Ik vind het reuze spannendquote:Op woensdag 24 september 2008 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Reinhilde is wel veel moe, maar wel goed. En ze hoeft geen zure bommen. Geslacht en naam worden tzt bekend gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nixxx woont ver genoeg af om er geen last van te hebben mocht het een huilbaby worden.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk ook niks uit.
Dat mag ik hopen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx woont ver genoeg af om er geen last van te hebben mocht het een huilbaby worden.
maar dichtbij genoeg om af en toe langs te komenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx woont ver genoeg af om er geen last van te hebben mocht het een huilbaby worden.
Als je het wil ontvluchten mag je wel eens langskomen voor een Duvel.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dichtbij genoeg om af en toe langs te komen
ik drink nu een Leffe, lekker voor het slapen gaan...quote:Op woensdag 24 september 2008 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je het wil ontvluchten mag je wel eens langskomen voor een Duvel.
Ja hoor, al was het maar om te testen hoe jij dan met die baby omgaatquote:Op woensdag 24 september 2008 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik drink nu een Leffe, lekker voor het slapen gaan...
p.s. Reinhilde zegt dat zij misschien wel eens langskomt als we een huilbaby krijgen, durf je dat aan??
Nixxx en een beeeeebiequote:Op woensdag 24 september 2008 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja hoor, al was het maar om te testen hoe jij dan met die baby omgaat.
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja hoor, al was het maar om te testen hoe jij dan met die baby omgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |