Wel, ik kan niet vergelijken met nederland hehequote:Op woensdag 17 december 2008 19:11 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
fuse met loco dice.. aiaii ook relaxt.
ben benieuwd hoe het is daar in belgie.
beetje mooie locatie of moet ik me er totaal niks van voorstellen?
Ieder zijn meningquote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef JopJuh het volgende:
Garnier de hele nacht is echt wel stukken beter dan 9 uur lang saaie eentonige minimal. Na meer dan 2 uur minimal tijdens het uitgaan word ik gek, het moet gewoon rollen en knallen op een gegevend moment. Niemand fucked met Garnier![]()
Allemaal laf gepingel maar net ff andersquote:Op woensdag 17 december 2008 19:25 schreef DenniiZ het volgende:
[..]
Eneuh, het is geen 9 uur lang saaie eentonige minimal, het zijn verschillende dj's doorheen die 9 uur die elk hun eingen stijl en genre hebben..
Hoop niet dat iedereen op dit forum zo vijhandig isquote:Op woensdag 17 december 2008 19:28 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Allemaal laf gepingel maar net ff anders
Ik zal het eens checken, veel onbekende nummers voor mij.quote:Op maandag 22 december 2008 10:48 schreef Crushly het volgende:
favo tjes van 2008 in willekeurige volgorde
1. Stewart Walker - Terraforming the Sahara
2. Gruber & Nuernberg - Laugh lines
3. Matthias Tanzmann - Crazy Circus (Guido Schneider's trippy bass mix)
4. Cabanne - Fraisheur
5. Kabale & Lauhaus - Makake
6. Loco Dice - Pimp Jackson's talking now!
7. Marco Zenker - In between seasons
8. Alerio Alicante - Vacaciones en Chile
9. Anna - Autistische Gesichten
10. Luke Solomon - The Darkest Secret
11. Minilogue - Mr. Mustafa
vast nog heleboel vergeten
Heeft garnier ook goede live-sets?quote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef SiETSKE. het volgende:
bohh laurent garnier draaide écht weer als een koning vrijdag!
wat een MAN is dat.![]()
echt 100 stijlen door elkaar, maakt allemaal niet uit. techno, minimal, dubstep, ALLES.
vraag je een plaatje aan, draait ie m binnen 10 minuten.
Heb gehoord dat het goed was ja.. heb eigenlijk wel spijt dat ik niet vroeger ben gegaan..quote:Op maandag 22 december 2008 12:30 schreef SiETSKE. het volgende:
bohh laurent garnier draaide écht weer als een koning vrijdag!
wat een MAN is dat.![]()
echt 100 stijlen door elkaar, maakt allemaal niet uit. techno, minimal, dubstep, ALLES.
vraag je een plaatje aan, draait ie m binnen 10 minuten.
Paul Kalkbrenner livepa @ welcome to the future netherlands 04.08.2007quote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heeft garnier ook goede live-sets?
Ik luister zelf wel ooit setjes van Paul Kalibrenner, lekkkker![]()
nope.quote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heeft garnier ook goede live-sets?
Sterfquote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nope.
ik vind garnier overigens echt zwaar kut. maar dat mag ik volgens mij niet zeggenwant er worden altijd mensen boos.
Detroitheld Carl Craig vind je ook al kut!quote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nope.
ik vind garnier overigens echt zwaar kut. maar dat mag ik volgens mij niet zeggenwant er worden altijd mensen boos.
Op Vollt was ie ook kutquote:Op maandag 22 december 2008 18:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Detroitheld Carl Craig vind je ook al kut!
Dunno, teveel mooie dingen in 2009 op me lijstje staan en ik moet gaan sparen voor m`n project ''appartement'' dat deze zomer in actie gaatquote:
Ook een lekker lijstje hoor !quote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef SiETSKE. het volgende:
awakenings ga ik sowieso heen 14.02
verder;
24/01 Anoesjka / Olene Kadar
06/02 Bart Skils / Kabale und Liebe / Rauwkost [misschien]
07/02 Karotte
14/02 Awakenings
28/02 Source on ice dan..
hoe ik dat in februari met AL mijn geld ga doen, moet ik nog eens even goed bedenken.
& waar is joseph capriati de 20e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |