er is maar 1 feest in februariquote:Op maandag 22 december 2008 20:28 schreef SiETSKE. het volgende:
awakenings ga ik sowieso heen 14.02
verder;
24/01 Anoesjka / Olene Kadar
06/02 Bart Skils / Kabale und Liebe / Rauwkost [misschien]
07/02 Karotte
14/02 Awakenings
28/02 Source on ice dan..
hoe ik dat in februari met AL mijn geld ga doen, moet ik nog eens even goed bedenken.
& waar is joseph capriati de 20e?
Zal het wel weer zo druk zijn dat het niet leuk is...quote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er is maar 1 feest in februari
Ricardo en Raresh @ Voltt
Leuk ja, maar niet een 30 EUR treinkaartje waard dan ga ik voor dat geld die dag liever naar Awakenings. Daarnaast villa al gezien op awakenings dat was wel weer dikquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
R&R is altijd leukquote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zal het wel weer zo druk zijn dat het niet leuk is...
Neen, het label. www.m-nus.com , je weet wel, het label van Richie Hawtin.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
je bedoelt albums neem ik aan?
denk dat beatport toch de meeste heeft, moet je t alleen wel zelf fikken.
Released: 1 Sept 2006quote:Op woensdag 24 december 2008 15:42 schreef DenniiZ het volgende:
Ik vind de nieuwe Magda ook wel leuk.. She's a Dancing Machine ^^
je wilt cd's kopen met een label erop?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:47 schreef DenniiZ het volgende:
[..]
Neen, het label. www.m-nus.com , je weet wel, het label van Richie Hawtin.
Twee jaar geleden, jezus.quote:
Bij nieuw denk ik aan iig aan 2008. Of is jouw paar schoenen van 2 jaar geleden ook nog steeds nieuwquote:Op woensdag 24 december 2008 16:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Twee jaar geleden, jezus.Tering, hoe oud zijn volgens jouw de Beatles dan niet? Uit het stenen tijdperk?
Sowieso heeft ze volgens discogs maar 1 andere release erna gehad...
Wat een vergelijking. De houdbaarheidsdatum van muziek is wel iets langer dan die van een paar schoenen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Bij nieuw denk ik aan iig aan 2008. Of is jouw paar schoenen van 2 jaar geleden ook nog steeds nieuw?
Het is een DJ-mix daarvan is de houdbaarheidsdatum echt niet veel meer dan een paar jaar. Als het nou echt alleen maar tracks van haar hand waren geweest (oftwel een album) had je een punt. DJ`s die maandenland dezelfde platen/set meesjouwen/draaienquote:Op woensdag 24 december 2008 17:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. De houdbaarheidsdatum van muziek is wel iets langer dan die van een paar schoenen.
Het gaat er toch ook niet om de muziek na 'nieuw' gelijk 'oud' is? Ik ben het wel met hem eens dat een release 'nieuw' noemen, die toch niet veel ouder dan een maand of 2 mag zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. De houdbaarheidsdatum van muziek is wel iets langer dan die van een paar schoenen.
Dat beweren we gelukkig ook nietquote:Op woensdag 24 december 2008 18:20 schreef DenniiZ het volgende:
Mijn excuses dus, ik bedoel het laatste album dat ze heeft uitgebracht dus...
En ivm dat oud of nieuw.. der zijn altijd liedjes die we horen en zeggen: o jee, hoe oud
maar dat wil niet zeggen dat het geen vette plaatjes kunnen zijn :d
Leg mij eens uit waarom de houdbaarheidsdatum van deze (en mss in het algemeen) DJ-mix niet meer is dan een paar jaar? Heb jij 1 of andere minimal-bijbel waarin dat in steen staat geschreven? Ik draai nog wel eens mixes van Jeff Mills uit eind jaren negentig die nog altijd fris en vooruitstrevend klinken...quote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Het is een DJ-mix daarvan is de houdbaarheidsdatum echt niet veel meer dan een paar jaar. Als het nou echt alleen maar tracks van haar hand waren geweest (oftwel een album) had je een punt. DJ`s die maandenland dezelfde platen/set meesjouwen/draaien
Je excuses aanbieden aan een stelletje puristen.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:20 schreef DenniiZ het volgende:
Mijn excuses dus, ik bedoel het laatste album dat ze heeft uitgebracht dus...
En ivm dat oud of nieuw.. der zijn altijd liedjes die we horen en zeggen: o jee, hoe oud
maar dat wil niet zeggen dat het geen vette plaatjes kunnen zijn :d
Ja ik heb zo`n bijbelquote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom de houdbaarheidsdatum van een DJ-mix niet meer is dan een paar jaar? Heb jij 1 of andere minimal-bijbel waarin dat in steen staat geschreven?
omdat veel dj's dezelfde nummers draaien waardoor je t vaker hoort en er vaker gek van wordt..quote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom de houdbaarheidsdatum van deze (en mss in het algemeen) DJ-mix niet meer is dan een paar jaar?
Als jij Raresh en Ricardo goed vindt draaien dan is er nog eentje die je in je agenda moet zetten. 7-2 10 hours of Karotta @ Wattquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef teknomist het volgende:
Ik wens overigens iedereen een funky en minimalistisch kerstfeest (bestaande uit bier, eten en muziek/gezelligheid) toe!!!
ik vind karotte absoluut niet met hun te vergelijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 18:28 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Als jij Raresh en Ricardo goed vindt draaien dan is er nog eentje die je in je agenda moet zetten. 7-2 10 hours of Karotta @ Watt
Die heeft heel veel mensen doen verbazen op afgelopen awakefest en wttf met zijn geweldige sets.
quote:Op donderdag 25 december 2008 19:59 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Zelfde geldt voor Ricardo Villalobos.. een held achter de draaitafels maar produceren kan ie beter niet doen. ;p
je hoeft t niet vet te vinden, het is nogal raar vaak. maar hij staat wat mij betreft, en met mij veel anderen, op eenzame hoogte met zijn producties.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:18 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Sorry man. Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.. maar wat ik tot nu toe van hem gehoord viel totaal niet in de smaak. Misschien dat jij wat titels voor me hebt waarvan je zegt 'dit moet je wel vet vinden'.
is die niet van Luciano?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
for disco only, de b kant vind ik het vetst
http://www.discogs.com/release/1010291quote:Op donderdag 25 december 2008 21:32 schreef BJB het volgende:
Z'n Fabric mix, de Vasco releases, Enfants
Unieke dude.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:01 schreef Twerk het volgende:
Mensen die Villalobos slecht vinden hebben er echt niks van begrepen. Dat je het te diep of wazig vindt ok.. Maar vrijwel al zijn productie zijn van enorm hoge kwaliteit.. Al jaren lang. Voornamelijk zijn platen op Cadenza (Achso EP bijv) en natuurlijk op playhouse en Perlon .. Check bijv eens:
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=18123
Klinkt wel lekker. Geen idee wat de track id is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:36 schreef DenniiZ het volgende:
Goedemorregeuh !
Kent iemand ___DIT___ liedje?
Greetz D.
Jupsquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:05 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Geen idee wat de track id is.
Ik vraag het meestal op livesets.com als ik een track id zoek. Daar al geprobeerd?
Weet ik, ben opt moment iets te scheef om recht te knippenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:22 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
hij is alleen net niet goed genoeg gecut zodat je 'm ook niet als loop kunt gebruiken
Dude.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:59 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Zelfde geldt voor Ricardo Villalobos.. een held achter de draaitafels maar produceren kan ie beter niet doen. ;p
dat heb ik dus totaal niet met dat nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:19 schreef teknomist het volgende:
Ricardo Villalobos - Dexter.
Een van de mooiste tracks ooit gemaakt. Ik krijg iedere keer kippenvel als ik het hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |