omdat veel dj's dezelfde nummers draaien waardoor je t vaker hoort en er vaker gek van wordt..quote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom de houdbaarheidsdatum van deze (en mss in het algemeen) DJ-mix niet meer is dan een paar jaar?
Als jij Raresh en Ricardo goed vindt draaien dan is er nog eentje die je in je agenda moet zetten. 7-2 10 hours of Karotta @ Wattquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
er is maar 1 feest in februari
Ricardo en Raresh @ Voltt
niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef teknomist het volgende:
Ik wens overigens iedereen een funky en minimalistisch kerstfeest (bestaande uit bier, eten en muziek/gezelligheid) toe!!!
ik vind karotte absoluut niet met hun te vergelijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 18:28 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Als jij Raresh en Ricardo goed vindt draaien dan is er nog eentje die je in je agenda moet zetten. 7-2 10 hours of Karotta @ Watt
Die heeft heel veel mensen doen verbazen op afgelopen awakefest en wttf met zijn geweldige sets.
quote:Op donderdag 25 december 2008 19:59 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Zelfde geldt voor Ricardo Villalobos.. een held achter de draaitafels maar produceren kan ie beter niet doen. ;p
je hoeft t niet vet te vinden, het is nogal raar vaak. maar hij staat wat mij betreft, en met mij veel anderen, op eenzame hoogte met zijn producties.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:18 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Sorry man. Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.. maar wat ik tot nu toe van hem gehoord viel totaal niet in de smaak. Misschien dat jij wat titels voor me hebt waarvan je zegt 'dit moet je wel vet vinden'.
is die niet van Luciano?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
for disco only, de b kant vind ik het vetst
http://www.discogs.com/release/1010291quote:Op donderdag 25 december 2008 21:32 schreef BJB het volgende:
Z'n Fabric mix, de Vasco releases, Enfants
Unieke dude.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:01 schreef Twerk het volgende:
Mensen die Villalobos slecht vinden hebben er echt niks van begrepen. Dat je het te diep of wazig vindt ok.. Maar vrijwel al zijn productie zijn van enorm hoge kwaliteit.. Al jaren lang. Voornamelijk zijn platen op Cadenza (Achso EP bijv) en natuurlijk op playhouse en Perlon .. Check bijv eens:
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=18123
Klinkt wel lekker. Geen idee wat de track id is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:36 schreef DenniiZ het volgende:
Goedemorregeuh !
Kent iemand ___DIT___ liedje?
Greetz D.
Jupsquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:05 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Geen idee wat de track id is.
Ik vraag het meestal op livesets.com als ik een track id zoek. Daar al geprobeerd?
Weet ik, ben opt moment iets te scheef om recht te knippenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:22 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
hij is alleen net niet goed genoeg gecut zodat je 'm ook niet als loop kunt gebruiken
Dude.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:59 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Zelfde geldt voor Ricardo Villalobos.. een held achter de draaitafels maar produceren kan ie beter niet doen. ;p
dat heb ik dus totaal niet met dat nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:19 schreef teknomist het volgende:
Ricardo Villalobos - Dexter.
Een van de mooiste tracks ooit gemaakt. Ik krijg iedere keer kippenvel als ik het hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |