Dan heb jij het dus ook?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:00 schreef nattermann het volgende:
Oh dat is zeker iets wat alleen autisten krijgen he
strontkruim poeppoeder, reetzand, strontstof aarshaarquote:Op woensdag 24 september 2008 19:02 schreef stofzuierslang het volgende:
tarrel (de ~ (m.), ~s)
1. opgedroogd strontkruim dat in aarshaar blijft hangen => poeppoeder, reetzand, strontstof
reden 2 en 3.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:05 schreef Yozzz het volgende:
Ok, dit topic kan drie redenen hebben:
1) TS wil pronken met zijn taalkennis.
2) TS wil een niet-tof woord tof maken, wat zeer erg faalt.
3) TS heeft een gebrek aan persoonlijke hygiëne.
Conclusie: TS stinkt.
helpt niet, zijn soort van dreadsquote:Op woensdag 24 september 2008 19:03 schreef mirved het volgende:
In bad gaan en het lekker laten losweken!
Op een niet-nader te noemen locatie in mijn hoofd vormt zich nu een associatie tussen "stofzuierslang" (inclusief spelfout) en ranzig. Niet erg goed voor je imago, dit topic.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:07 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
reden 2 en 3.
Maar komt niet door hygiëne :S heb teveel reethaar denk ik.
Alsof mij dat wat kan boeiequote:Op woensdag 24 september 2008 19:08 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Niet erg goed voor je imago, dit topic.
Met een aansteker erbij. Zorg je meteen ervoor dat je in de toekomst geen tarrels meer krijgt.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:11 schreef Metalfrost het volgende:
Hoe heet die rommel ook alweer om van verf af te komen?
Terpentine, dat was het. Probeer dat eens?
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:03 schreef mirved het volgende:
In bad gaan en het lekker laten losweken!
Wat ik mezelf afvraag, hoelang moet dat daar al gezeten hebben om dusdanig op te drogen dat het ging vastklonteren aan de haren?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:59 schreef stofzuierslang het volgende:
Godverdomme wat doet dat zeer om het er af te krijgen, zelfs onder de douche krijg ik het niet weg![]()
![]()
iemand einig idee hoe ik van mijn tarrel af kom?![]()
klacht: tarrel = au![]()
![]()
Nee scheren is geen optie, heb weleens een heel stuk gelezen over konthaar scheren, en schijnt een heel slecht idee te zijn, door irritatie als het weer gaat groeien. Schijnt dat poepen, en zelfs lopen zeer pijnlijk kan zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:19 schreef Juup© het volgende:
Haren scheren? Dan heb jij twee vliegen in een klap (geen haren daar meer en geen tarrel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |