abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61934736
foutje
pi_61935317
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef r_one het volgende:
Ja wat is het nou? Heb je problemen met ftp of eik wat anders?
Gezien zijn taalgebruik over bepaalde bevolkingsgroepen, heeft TS een ander probleem.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_62646004
Meh ik snap er niets van.. Ik had bij @home een webspace die ik een tijdje had gebruikt, maar daarna was ik overgestapt naar een andere host. Nu wil ik Ziggo gebruiken, maar ik kan me niet meer inloggen op mijn webspace. Op de website wordt aangegeven dat mijn webspace wel geactiveerd is. Als ik probeer in te loggen krijg ik "loginnaam gebruiker onjuist". Doe ik iets verkeerd? Ik gebruik als loginnaam het oude emailadres van @home, want daarmee kan ik via de site van Ziggo nog wel gewoon bij mijn inbox.

Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar ik blijf de hele tijd in de wacht.
pi_62707277
je moet je @home vervangen door @ ziggo.nl. dan moet het als het goed is wel werken.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_62710597
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:30 schreef Cebs het volgende:
Meh ik snap er niets van..
De migratie bij ziggo is nog niet helemaal afgerond, als je al wel gemigreerd bent én je hebt een mail en/of brief gekregen met je nieuwe klantnummer, dan kan je bij ziggo (op de site) jezelf registreren met dat klantnummer, je maakt een @ziggo email aan en je kan dan de daarbij behorende webspace activeren.
Dan kan je met dat ziggomailadres wel inloggen op mijn webspace.
(10:00 uur tijd)
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
pi_62717399
Ahh bedankt, maar even wachten op die brief dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')