Mijn eerste vraag is:
Hoe is het om je broer(?) iedere dag op tv te zien??
Toen ik Bart voor het eerst zag (dit klinkt als het begin van een sleche roman) vond ik hem echt fouter dan fout. Hij maakte zo'n opmerking in de trant van: ik ga iedereen eruit zieken. Maar al snel bleek dit een masker te zijn om zijn onzekeheid te verbergen. Hij is nu echt 100% mijn favoriet, duidelijk veel verder dan de andere bewoners, en dat is mijns inziens ook de reden dat ze zo'n moeite met hem hebben.
Hij heeft een zeer uigebreide algemene kennis, zit dat in de familie? Misschien iets van de opvoeding?
Ik vind het ook,leuk dat hij zo dol op zijn broers en ouders is, wist je dat?
Voor de duidelijkheid, ik ben de blonde, met die witte trui.
Ik denk nu niet meer dat bart erg gekwetst is, maar dat was hij in het begin zeker wel.Nu is dat wat over omdat hij zich er bij neer gelegd heeft.
Gottogod ik lijk Party wel!
quote:
op 11-25-1999 om 09:51 PM schreef Chafre het volgende:
De broer van Bart... laat me niet lachen, zulke antwoorden kan ik ook wel geven. Weet je wat ik meld me onder een andere naam aan en dan doe ik de moeder van Ruud. ok?
Ik denk dat dit meer in de "niet zo serieuze topic" hoort hoor.
Hé Chafre, als jij weet wie de J. is die Bibi gisteren naar school bracht en hoeveel melktandjes ze nog heeft......ga ik ervoor!!
quote:
op 11-25-1999 om 09:57 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Zit dat nou lekker.......op een voetbal ?
Ik heb begrepen dat je ondertussen niet meer op de voetbal zit.
Nee, ik ben een beetje(erg) geblesseerd geraakt tijdens die erug leuke wargame, ben op zoek naar een nieuwe sport, iets waar je geen enkels voor nodig hebt.
quote:
op 11-25-1999 om 10:04 PM schreef Jumparound het volgende:
Nee, ik ben een beetje(erg) geblesseerd geraakt tijdens die erug leuke wargame, ben op zoek naar een nieuwe sport, iets waar je geen enkels voor nodig hebt.
rolstoelhockey???
evengoed bedankt voor je Sabien reply!
Murphy
Over dat interview gesproken; behoorlijk lullig dat Daphne de hele tijd tegen jouw broer aan zat te praten en jou negeerde (of zo leek het in ieder geval op tv.
Hebben jullie ouders ervoor gekozen om niet op tv te komen of krijgen we die nog wel een keer te zien?
Ik probeer mee te denken:
- Een webcam-foto (of iets dergelijks) waarop je voor een monitor met een FOK!pagina zit, waarbij je het FOK!logo aanwijst.
-De eerstvolgende keer dat je bij Rolf en Daphne zit iets markants doen en eerst met ons bespreken wat je zou kunnen doen.
-Regel telefonisch iets met Danny, als Danny zegt dat hij er dan van overtuigd is dat je Sjoerd Spring in 't Veld bent, dan ben ik het ook.
-Kom aanstaande zaterdag naar Utrecht en pak een pintje met een deelverzameling FOK!members.
(Ik zal er niet bij kunnen zijn omdat ik niet meer ben dan een AI computerprogramma, hoog tijd dat ik daar eens voor uit kom)
Toen je in een vorige topic zei dat we moesten DOOR denken was ik er van overtuigd dat je Nico (DD) was, en het tegendeel is me nog niet bewezen. Je antwoorden waren tot nog toe niet slecht, maar bewijzen eigenlijk niet veel. Als je echt Sjoerd bent dan vind ik het erg geinig dat je je hier op het FOK!forum gemeld heb.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]
Op basis daarvan gun ik hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Hoe is Bart nu echt. De jongen die we op TV zien, een beetje tegendraads of is hij die jongen die we in de eerste uitzending van BB zagen?? Of is dit alleen maar een imago voor de buitenwereld en is hij thuis gewoon een rustige jongen, zoals jij? Ik moet wel even zeggen dat jij wel heel veel op Bart lijkt in tegenstelling van je broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |