abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223860
Zoals er al in een aantal topics naar voren is gekomen blijkt dat een Fokzine poster met de naam Jumparound (Spring in 't Veld) Bart heeel goed kent, waarschijnlijk is dit zijn broer. Jumparound weet in ieder geval dingen die alleen iemand kan weten wanneer hij Bart goed kent. Wij kunnen hier vragen aan hem stellen en hopen dat hij antwoord geeft. Het is wel de bedoeling dat we aardig blijven en niet gaan spotten of schelden o.k.!

Mijn eerste vraag is:

Hoe is het om je broer(?) iedere dag op tv te zien??

Greetz Tina

donderdag 25 november 1999 @ 20:49:00 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223861
Is wel leuk, ik zie hem nu meer als toen hij in dienst/ amerika zat, het is alleen wel jammer dat we totaal geen contact met hem hebben. Als ik hem nu zo zie weet ik wel weer wat ik al die jaren dat hij bijna nooit thuis was gemist heb, af en toe niet erg veel maar toch.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_223862
Leuke topic!!

Toen ik Bart voor het eerst zag (dit klinkt als het begin van een sleche roman) vond ik hem echt fouter dan fout. Hij maakte zo'n opmerking in de trant van: ik ga iedereen eruit zieken. Maar al snel bleek dit een masker te zijn om zijn onzekeheid te verbergen. Hij is nu echt 100% mijn favoriet, duidelijk veel verder dan de andere bewoners, en dat is mijns inziens ook de reden dat ze zo'n moeite met hem hebben.
Hij heeft een zeer uigebreide algemene kennis, zit dat in de familie? Misschien iets van de opvoeding?
Ik vind het ook,leuk dat hij zo dol op zijn broers en ouders is, wist je dat?

pi_223863
Wie van deze twee ben je ?????

pi_223864
hai jumparound, Hoe schat jij Bart zijn kansen in?
Hij is duidelijk een doorbijter.
En nog een vraag. Vanavond zagen wij hoe Bart uitlegde hoe het volgens hem werkt in de groep.
Waarbij hij zijn uitleg gaf hoe het zat met de nominaties en waarom hij zo vaak genomineerd werd.
Erg leuk vooral het stukje over het publiek. Daar heeft hij gelijk in, wij willen hem er niet uit hebben. Maar denk jij dat hij niet toch wat gekwetst is door die vele nominaties ?
  donderdag 25 november 1999 @ 21:26:00 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223865
Wel een beetje, de mensen die bij BB achter de schermen werken zeiden dat al, en sabien had ook al zoiets gezecht, maar ik vindt het niet echt goed in de uitzending overkomen.
En dat van die algemane opvoeding: dat is inderdaad wel onze opvoeding/intresse.

Voor de duidelijkheid, ik ben de blonde, met die witte trui.

Ik denk nu niet meer dat bart erg gekwetst is, maar dat was hij in het begin zeker wel.Nu is dat wat over omdat hij zich er bij neer gelegd heeft.

Ecosia
pi_223866
De broer van Bart... laat me niet lachen, zulke antwoorden kan ik ook wel geven. Weet je wat ik meld me onder een andere naam aan en dan doe ik de moeder van Ruud. ok?
Ik denk dat dit meer in de "niet zo serieuze topic" hoort hoor .
Wie ben ik om anderen te beoordelen

donderdag 25 november 1999 @ 21:53:00 #8
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_223867
zelf had ik ook het idee dat het hem nu minder doet wederom genomineerd te zijn. Zijn analyse daarover van de uitzending van vandaag gaf wel de indruk dat hij doorheeft dat kijkend nederland hem er (nog) niet uit wil en dat geeft natuurlijk wel zelfvertrouwen. (gelukkig maar)
Waar ik wel nieuwsgierig naar was...hoe zit dat nou met Sabien? heb jij inside info waar je uit af kunt leiden of Bart nou wel of niet nog iets van haar kan verwachten als hij eruit komt?

Gottogod ik lijk Party wel!

live life in beats per minute
pi_223868
Zit dat nou lekker.......op een voetbal ?
Ik heb begrepen dat je ondertussen niet meer op de voetbal zit.
Van alles is weer waardeloos

donderdag 25 november 1999 @ 21:58:00 #10
1749 drummergirl
pi_223869
quote:
op 11-25-1999 om 09:51 PM schreef Chafre het volgende:
De broer van Bart... laat me niet lachen, zulke antwoorden kan ik ook wel geven. Weet je wat ik meld me onder een andere naam aan en dan doe ik de moeder van Ruud. ok?
Ik denk dat dit meer in de "niet zo serieuze topic" hoort hoor .

Hé Chafre, als jij weet wie de J. is die Bibi gisteren naar school bracht en hoeveel melktandjes ze nog heeft......ga ik ervoor!!

donderdag 25 november 1999 @ 22:01:00 #11
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223870
Wat ik van Sabien weet, en dat is alles wat ze me verteld heeft, is dat als bart er uitkomt ze nog een paar keer zouden gaan stappen, en dan kijken of het nog wat was/is
Het is moeilijk om hier op te antwoorden omdat ik Sabien maar 2x gesproken heb, en dat is dus toen ze er een week uit was en later in de DA uitzending een paar weken geleden, beide keren had hze het heel druk en ik kon dus niet te veel van haar te weten komen, grappig is wel dat toen ik met haar praatte, ik de hele tijd het gevoel had dat ik d`r zo goed kende, en dan is het heel raar als je je realiseerd dat dat niet zo is, en sterker nog dat het niet wederzijds is. Echt wel gek.
Ecosia
  donderdag 25 november 1999 @ 22:04:00 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223871
quote:
op 11-25-1999 om 09:57 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Zit dat nou lekker.......op een voetbal ?
Ik heb begrepen dat je ondertussen niet meer op de voetbal zit.

Nee, ik ben een beetje(erg) geblesseerd geraakt tijdens die erug leuke wargame, ben op zoek naar een nieuwe sport, iets waar je geen enkels voor nodig hebt.

Ecosia
  donderdag 25 november 1999 @ 22:09:00 #13
1749 drummergirl
pi_223872
quote:
op 11-25-1999 om 10:04 PM schreef Jumparound het volgende:
Nee, ik ben een beetje(erg) geblesseerd geraakt tijdens die erug leuke wargame, ben op zoek naar een nieuwe sport, iets waar je geen enkels voor nodig hebt.

rolstoelhockey???

evengoed bedankt voor je Sabien reply!

pi_223873
waterpolo .......
pi_223874
Volgens mij had Tina gevraagd om een beetje serieus te blijven. Dit is zeker een leuke topic en in wil niet zo paranoide zijn om bij alles af te vragen of iets wel is wat het lijkt. Dus wat mij betreft ben je de broer.
Ik merk dat Bart wel anekdotes verteld over zijn tijd in Bosnië, maar heel weinig loslaat over hoe het daar nu echt voor hem was. In Nederland denken we alleen maar Sebrenica als het over Bosnië gaat en dat is niet positief bedoeld. Beseft Bart dit en praat hij er daarom niet over, of doet hij dat van zichzelf toch al niet?
Het is het Gesprek waar het om draait
  donderdag 25 november 1999 @ 22:23:00 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_223875
mensergerjeniet....
  donderdag 25 november 1999 @ 23:40:00 #17
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_223876
Jumparound,
effe testen:
- wat voor soort posters had Bart op zijn kamer hangen toen hij nog in NL op school zat?
- hoe lang duurde de cursus (die van het riagg)?

Murphy

pi_223877
Je was niet erg spraakzaam !
Hier in het Fok forum heb je toch meer te vertellen.
Trouwens, hoe is die Dufne Stekkers In het echt ? Gratenbaaltje ??

pi_223878
HAH broer-van-Bart
Ik wilde even zeggen dat ik Bart echt een topper vind. Hij komt nu ook veel beter uit de verf als toen ie nog als een verliefde puppy achter Sabien aan liep. Maar goed dat zei je andere broer ook al tegen Daphne.

Over dat interview gesproken; behoorlijk lullig dat Daphne de hele tijd tegen jouw broer aan zat te praten en jou negeerde (of zo leek het in ieder geval op tv.

Hebben jullie ouders ervoor gekozen om niet op tv te komen of krijgen we die nog wel een keer te zien?

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_223879
Wat dacht je van korfbal, een echte mietensport, lijk je me gekenipt voor.
Oh ja, ik ben een hele bekende vrind van Maurice. Echt waar!!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_223880
Ik heb nog wel een vriendelijke doch ernstig serieuze vraag voor Sjoerd:
Hoe ga je hier op het FOK!forum onomstotelijk bewijzen dat je bent wie je zegt dat je bent?
hmmmm, da's een lastige.

Ik probeer mee te denken:
- Een webcam-foto (of iets dergelijks) waarop je voor een monitor met een FOK!pagina zit, waarbij je het FOK!logo aanwijst.

-De eerstvolgende keer dat je bij Rolf en Daphne zit iets markants doen en eerst met ons bespreken wat je zou kunnen doen.

-Regel telefonisch iets met Danny, als Danny zegt dat hij er dan van overtuigd is dat je Sjoerd Spring in 't Veld bent, dan ben ik het ook.

-Kom aanstaande zaterdag naar Utrecht en pak een pintje met een deelverzameling FOK!members.
(Ik zal er niet bij kunnen zijn omdat ik niet meer ben dan een AI computerprogramma, hoog tijd dat ik daar eens voor uit kom)

Toen je in een vorige topic zei dat we moesten DOOR denken was ik er van overtuigd dat je Nico (DD) was, en het tegendeel is me nog niet bewezen. Je antwoorden waren tot nog toe niet slecht, maar bewijzen eigenlijk niet veel. Als je echt Sjoerd bent dan vind ik het erg geinig dat je je hier op het FOK!forum gemeld heb.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_223881
Jumparound wist in elk geval wel te melden op een vraag in een ander topic ("Moet jij niet in de studio zijn vanavond?") dat het item al eerder was opgenomen!

Op basis daarvan gun ik hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.

vrijdag 26 november 1999 @ 01:27:00 #23
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_223882
Nou, ik geloof er niets van! Jij was mij een beetje te verlegen vanavond. Maarja, via internet ben je misschien niet zo verlegen. Dus ook maar een vraagje van mij:

Hoe is Bart nu echt. De jongen die we op TV zien, een beetje tegendraads of is hij die jongen die we in de eerste uitzending van BB zagen?? Of is dit alleen maar een imago voor de buitenwereld en is hij thuis gewoon een rustige jongen, zoals jij? Ik moet wel even zeggen dat jij wel heel veel op Bart lijkt in tegenstelling van je broer.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_223883
Ergens onderin in deze topic ff lekker barten gaf hij ook al een paar goede antwoorden.

vrijdag 26 november 1999 @ 08:41:00 #25
1201 tina
Fok!Member
pi_223884
Hi Jumparound (of Sjoerd)

Ben jij ook zo blij dat Anouk weg is?

Greetz Tina

pi_223885
Grappig dat iedereen zo cynisch is omtrent de ware identiteit van Jumparound. tuurlijk zou het leuk zijn als hij het inderdaad zou bewijzen en wat leuke primeurtjes met ons zou delen.

Ik heb niet echt een vraag, maar zou meer een menng willen weten van iemand die dicht bij een van de bewoners staat:

Er is op internet nogal wat te doen omtrent de bewoners. Sommige van de bewoners worden nogal ERG negatief beoordeeld door een groot internet publiek. Iedereen die hier al wat langer aanwezig is, weet dat het met Mona zelfs behoorlijk de spuigaten uitliep en er zelfs gescholden is.
Wat ik graag zou willen weten is of dit feit doordringt bij hen die familie in het huis hebben zitten en hoe zij daar mee omgaan en daarop reageren.

Ik kan me levendig voorstellen dat je wel een hele dikke olifantshuid moet hebben om daar tegen te kunnen.

Graag je reactie Jumparound.

Tot slot: Bart was in het begin absoluut niet mijn favoriet, en de affaire met Sabien vond ik nou ook niet je van het. Maar de laatste tijd is hij wel de enige die er een beetje leven in houdt met een grote dosis relativering en humor. Sinds een week of drie is hij voor mij de absolute favoriet!

*** I have this condition ***
  vrijdag 26 november 1999 @ 09:14:00 #27
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223886
mr.Murphy: ik zou die vraag wel willen antwoorden, maar dat was 5 jaar jgeleden, en als jij nog weet wat voor een posters je broer op zijn kamer had hangen....
en dat van het RIAGG, ik weet daar niks meer van, ik denk niet dat ik daar lastig me gevallen ben.

Dapne is in het "echt" een stuk minder dom als op TV JJ, komt een stuk minder dom over, klopt wel dat ik niet erg spraakzaam over kwam, de vragen waren meer gesteld aan Jeroen, en ze hebben 3 kwartier ingekort tot ongeveer 4 minuten.

Marisse, zie JJ en nee, ik denk niet dat je mijn ouders (voorlopig) op TV zal zien, ze vinden dat het om bart gaat en niet om hun(begrijpelijk), en dus zal je ze ook niet in de krant of een of ander tijdschrift zien.

JayBee waar?

Jooltje, bart is thuis wel wat rustiger, maar ook wel een beeetje tegendraads, en wat we in het begin zagen was gewoon bart in een nieuwe omgeving die zich als de macho gaat voordoen om zich te beschermen tegen de angst om alleen/eenzaam te zijn, en omdat hij bang was om buiten de groep te vallen.

Ja hoor Tina, kan ze toch nog met haar zus naar de Beauty dag(of is die al geweest), en mag ze ook eindelijk weer met haar vriendinnen opstap.

Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 09:25:00 #28
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223887
Herman, dat van internet dringt niet echt door tot ons thuis, simpelweg omdat mijn ouders niets van Fokzine weten, ik volg het dan al van af het begin, maar had al die tijd geen internet aansluiting thuis. Af en toe mailde ik wel dingen zoals reacties op bart&sabien, dat vond mijn moeder wel leuk. Wat er in de roddel bladen is geschreven is veel erger, bv het laatste stukje in de Party, daar wordt gesuggereerd dat mijn moeder belt met bart. Dit is op zich niet zo erg, maar de mannier waarop er zo stemming wordt gemaakt bevalt me niet, ze zijn toen ook die foto met een lulsmoes komen maken
en dat is natuurlijk ook een rot steek, in het begin was ik er bang voor dat ze zoiets ook met internet zouden doen (je weet wel citeren dat ik zus of zo zou hebben gezegd) maar gelukkig moet een journalist eerst bekent maken dat hij/zij dat is, dat het gepubliseerd enz. En als ze dat niet doen........

over humor gesproken, wat vond JIJ van dat raadsel

Ecosia
pi_223888
quote:
op 11-25-1999 om 11:53 PM schreef Pedro het volgende:
Wat dacht je van korfbal, een echte mietensport

Grrr... He Ik zit op korfbal en ben geen mietje Grrr....

Sorry voor deze off-topic opmerking maar die kon ik niet laten gaan.
------------------
Gr. Knut
Hopen Doet Mogelijkheden Vermoeden
Knut's Page
-----------------

[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 26 November 1999).]

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_223889
ik kan er niks aan doen...
maar ik geloof het niet....
te vlakke antwoorden
en ik neem aan dat VOO wel heeft gezegd dat je jezelf (als fam. zijnde van een BB'er) niet moet inlaten met dat soort dingen
plus je zit de laatste tijd verdacht veel dan ineens op internet(geen werk geen school?)
dus ik sluit me aan bij yabee
bewijs en ik zal bekeren
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 26 november 1999 @ 09:45:00 #31
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223890
[/quote]
bewijs en ik zal bekeren

[/quote]

Wat wil je da ik doe, naar toe kom enz., maar ik ga NIET in een of andere uitzending wat opvallends geks doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 26 November 1999).]

Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 09:47:00 #32
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223891
Joh Jump doe niet zo lullig, ja kan toch best ff aan Daffie der oor trekken?
Weten wij dat je het echt bent.

Of praat je niet meer tegen me?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_223892
inderdaad
nou is dat oortrekken wel heel extreem
maar bijvoorbeeld een stopwoordje
een paar keer express zeggen
of heel opvallend tijdens een gepsrek 2 keer hoesten...
dat soort dingetjes..
comprende

amigo?
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 26 november 1999 @ 09:55:00 #34
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223893
Gewoon iedere keer als Daphne wat vraagt "Fok" zeggen

Of vragen hoe"veel" ze weegt

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_223894
Hoi jump, over de vraag of je nu wel of niet de broer van Bart bent, maak ik mij niet zo druk, maar wat ik erg leuk vind is wat het in het forum teweeg brengt.

Kijk om te bewijzen dat jij het wekelijk bent hoef je alleen maar te zeggen wat voor kleding je bij een eventueel volgende uitzending draagt.

Aan de andere kant haal je dan wel de mistiek weg.

Mocht je echt de broer van Bart zijn, heb ik toch een advies voor je, leen eens een boek van Bart, en kijk hoe woorden geschreven worden.
Kijk een taalfoutje maken we allemaal wel eens, maar bij jou is het ver boven het landelijk gemiddelde.

Mocht je aan enige vorm van woordblindheid lijden, bied ik mijn excuus aan voor mijn opmerking.

Ik ben online
  vrijdag 26 november 1999 @ 09:59:00 #36
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223895
quote:
op 11-26-1999 om 09:55 AM schreef BadGirl het volgende:
Gewoon iedere keer als Daphne wat vraagt "Fok" zeggen

Of vragen hoe"veel" ze weegt

ja, ik weet niet of je weten wil, maar die vond ik leuk

Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 10:08:00 #37
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_223896
mmmmm... ik ben ook nog niet overtuigd. Maar het feit dat je het forum hier mee bezig houdt...ben je goed bezig!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 26 november 1999 @ 10:09:00 #38
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223897
Thx Jump ik wil je niet meer op de kast jagen met hatelijke opmerkingen, het is vrijdag dus ik dacht laat ik vandaag maar eens aardig doen

quote:
op 11-26-1999 om 09:59 AM schreef Jumparound het volgende:
ja, ik weet niet of je weten wil, maar die vond ik leuk

vrijdag 26 november 1999 @ 10:22:00 #39
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223898
Nou een prettig weekend dan,
Ecosia
pi_223899
Sjoerd,
kan je ff je ICQ opstarten ?
  vrijdag 26 november 1999 @ 10:25:00 #41
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223900
Dat gaat niet, ik zit nu niet thuis maar op school,gooi anders maar een paar e-mailtjes op

Ecosia
pi_223901
Ok, dan msg ik je vanavond wel - bedankt.

Een vraag: heb jij Bart's contract met VOO ooit te zien gekregen ? Of weet je er iets van ? Zoals bv. of er ook restricties voor jullie als achterban in staan, of toestemming dat ze jullie brieven aan Bart mogen openen ?

vrijdag 26 november 1999 @ 10:43:00 #43
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223902
wat ik vluchtig van het contract heb gezien, (zal vannavond wel ff kijken ) is dat de rechten van alle beelden en alle latere BB "stuff" aan veronica toebehoren, maar dat hadden ze volgens mij al gezegd, zoals ik al zei vanavond citaten contract(misschien(als ik het kan vinden(als ik er geen prob mee krijg)))

Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 10:54:00 #44
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_223903
Wat to go , Jump!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:11:00 #45
1201 tina
Fok!Member
pi_223904
VRAAGJE: Wie heeft er een Fokzine t-shirt en wil deze kado doen aan Jumparound?? Dan kan hij die de volgende keer aantrekken als hij weer op tv verschijnt. Goed idee Sjoerd... eh Jumparound????
Greetz Tina

vrijdag 26 november 1999 @ 11:14:00 #46
627 Willy
Koekenbakker
pi_223905
Goalball!
Moet je wel een geblindeerde Skibril op of je bril afzetten!

Je bent wel fan van je broer he?
Hij is zo goed en kan alles!
Op de vraag of hij ergens bang voor is antwoorde je eenzaamheid en daar werd niet verder op ingegaan door DD. Waarom denk je dat hij daar bang voor is?

The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:16:00 #47
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_223906
Hai Jumparound,

Leuk om zo eens wat info van de achterban te krijgen! Ik was eigenlijk benieuwd hoe jullie thuis (en dan vooral je ouders) aankeken tegen het "beruchte" stukje van Bart en Sabien (dat met die sigaretten na). Ik kan me voorstellen dat jullie redelijk met rode oogjes (?) hebben zitten kijken....

Wilde nog even toevoegen dat Bart van mij ook zeker mag winnen en wens jou veel succes met alle irritante berichtjes in de media.

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:17:00 #48
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223907
Dat was mijn andere broer die dat zei, DD ging daar verder niet op in omdat we al tegen het einde van het gesprek zaten(dus een kleine 40 minuten onderweg) en omdat we het daarvoor al over dat onderwerphadden gehad. Bart zal wel bang voor eenzaamheid zijn omdat hij vroeger zo erg is gepest op school, een daar wordt je eenzaam van hoor.

En M eh Tina, dat van dat T-shirt.....
laat ik nog wel weten

Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:20:00 #49
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223908
We vonden dat niet echt boeiend dat bart lag te vrijen met sabien, maar echt leuk was ht nou bepaald niet nee
Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:24:00 #50
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223909
Heb je geen rothekel aan sabine na alle lullige dingen die ze over hem heeft gezegd?
Ik vond het 1 groot kreng worden zoals ze met zijn gevoelens speelde, was echt zielig om naarte kijken en was blij dat eruit ging.
Heb je het idee dat ze hem straks wil zien omdat ze verliefd is op hem of op de aandacht van de media?
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:30:00 #51
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223910
Ik denk dat ze hem wil zien omdat ze het leuk had met bart, en om te kijken of het misschien nog wat kan worden(dit heeft ze volgens mij niet gezegd, maar vermoed ik)Ben wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren als Bart er uit komt, of ze nog zal bellen ofzo.
En ik wil natuurlijk zelf ook wel weten of Bart nog wat in haar ziet NADAT hij zolang zonder haar in dat huis heeft gezeten, misschien iets voor de psycholoog afdeling, is zoiets al eerder gebeurd, of is er zoiets gezien op de streams(gesprek?)
En misschien heb je wel gelijk badgirl, dat ze het echt alleen maar doet om nog meer op tv te komen
Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:31:00 #52
627 Willy
Koekenbakker
pi_223911
Hey jupertje,

Heb je nou meer aandacht van de dames?
En hebben ze je al gevraagd voor Wakoe Wakoe?

The only thing we have to fear is FEAR itself
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:32:00 #53
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223912
quote:
op 11-26-1999 om 11:31 AM schreef Willy het volgende:
Hey jupertje,

Heb je nou meer aandacht van de dames?
En hebben ze je al gevraagd voor Wakoe Wakoe?

Nee hoor, wakoe wakoe is toch uit de tijd, Als ruud er uit is ga ik wel naar Wanko Wanko

Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:49:00 #54
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223913
Komop J, je bent toch niet net zo naief als je broer (?) he?

Ze heeft voortdurend lopen verkondigen dat ze Bart leuk vond for the time being enzo, zelfs op de tribune zat te nog te vertellen dat ze niet verliefd op hem was en schrok zelf zo van dat ze meteen stamelend zei dat ze als ie huis uitkomt wat leuks met hem wilt gaan doen om te kijken wat haar gevoelens zijn. JAJA!

Ziet hij nou zelf niet dat ze hem gebruikt en bespeelt? Hoe ze daar in die DBK gaat zitten bleren dat ze hem zo mist, wat een schijnheil zeg. Hij moest eens weten. Wat dat betreft is het jammer dat Mona weg is want die had het ongetwijfeld een keer verteld aan hem. En van haar zou die het geloven, niet van Karin want die vertrouwt ie nog steeds niet.

Dus J, wat vinje??

pi_223914
Beste Jumparound,

Ergens in de beginperiode van BB werd gemeld dat Bart een boek heeft geschreven, maar daar is voorzover ik weet nooit meer op terug gekomen. Heb jij enig idee wat daarvan de titel/ISDN nummer is? En is het onder zijn eigen naam gepubliceerd of onder pseudoniem?

vrijdag 26 november 1999 @ 11:52:00 #56
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_223915
Ik neem eigenlijk aan dat Jumparound niet de enige zal zijn met meer aandacht van de vrouwen... Nog geen postzakken roze, geparfumeerde brieven voor Bart die bij jullie de doorgang blokkeren Jumparound?
Vorige keer ook al roepende meisjes bij de schutting... Volgens mij wordt Bart daar een beetje verlegen van of niet?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:58:00 #57
1201 tina
Fok!Member
pi_223916
Kan deze op slot???
Greetz Tina

vrijdag 26 november 1999 @ 12:31:00 #58
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223917
nee hoor bij ons niet, en ook geen gillende meisjes aan de schutting
Ecosia
  vrijdag 26 november 1999 @ 12:51:00 #59
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223918
Max en BadGirl zie deel twee
Ecosia
pi_223919
quote:
op 11-26-1999 om 11:30 AM schreef Jumparound het volgende:
Ik denk dat ze hem wil zien omdat ze het leuk had met bart, en om te kijken of het misschien nog wat kan worden(dit heeft ze volgens mij niet gezegd, maar vermoed ik)Ben wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren als Bart er uit komt, of ze nog zal bellen ofzo.
En ik wil natuurlijk zelf ook wel weten of Bart nog wat in haar ziet NADAT hij zolang zonder haar in dat huis heeft gezeten, misschien iets voor de psycholoog afdeling, is zoiets al eerder gebeurd, of is er zoiets gezien op de streams(gesprek?)
En misschien heb je wel gelijk badgirl, dat ze het echt alleen maar doet om nog meer op tv te komen

Beste Jumparound, allereerst welkom! En als je het bent, dat denk ik wel,vind ik het dapper van je om dit te doen.

Over Sabien, die zal zeker wel weer wat met Bart willen beginnen, zeker als hij wint, puur om de reden dat het voor haar eigen loopbaan een goeie stap zou zijn. De media zal er bovenop springen en ze zullen alle aandacht krijgen. Nu ook al maar dan net even wat meer. Als je dan de tuin ingaat ligt Joop van Tellingen daar. Het gooise matras bestaat niet voor niks. Als je bekend bent begin je wat met een andere bekende, dan krijg je in de bladen exposure en dan ben je weer wat meer in de belangstelling. Een goed voorbeeld hiervan is Katja Schuurman, die in den beginne alleen maar in de bladen stond om haar relaties met bekende. ( thom Hoffman) Dus Sabien als ze zo geslepen is zal zeker Bart opzoeken. Echte liefde, je weet het niet?

Correct me if I´m wrong!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')