Mijn eerste vraag is:
Hoe is het om je broer(?) iedere dag op tv te zien??
Toen ik Bart voor het eerst zag (dit klinkt als het begin van een sleche roman) vond ik hem echt fouter dan fout. Hij maakte zo'n opmerking in de trant van: ik ga iedereen eruit zieken. Maar al snel bleek dit een masker te zijn om zijn onzekeheid te verbergen. Hij is nu echt 100% mijn favoriet, duidelijk veel verder dan de andere bewoners, en dat is mijns inziens ook de reden dat ze zo'n moeite met hem hebben.
Hij heeft een zeer uigebreide algemene kennis, zit dat in de familie? Misschien iets van de opvoeding?
Ik vind het ook,leuk dat hij zo dol op zijn broers en ouders is, wist je dat?
Voor de duidelijkheid, ik ben de blonde, met die witte trui.
Ik denk nu niet meer dat bart erg gekwetst is, maar dat was hij in het begin zeker wel.Nu is dat wat over omdat hij zich er bij neer gelegd heeft.
Gottogod ik lijk Party wel!
quote:
op 11-25-1999 om 09:51 PM schreef Chafre het volgende:
De broer van Bart... laat me niet lachen, zulke antwoorden kan ik ook wel geven. Weet je wat ik meld me onder een andere naam aan en dan doe ik de moeder van Ruud. ok?
Ik denk dat dit meer in de "niet zo serieuze topic" hoort hoor.
Hé Chafre, als jij weet wie de J. is die Bibi gisteren naar school bracht en hoeveel melktandjes ze nog heeft......ga ik ervoor!!
quote:
op 11-25-1999 om 09:57 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Zit dat nou lekker.......op een voetbal ?
Ik heb begrepen dat je ondertussen niet meer op de voetbal zit.
Nee, ik ben een beetje(erg) geblesseerd geraakt tijdens die erug leuke wargame, ben op zoek naar een nieuwe sport, iets waar je geen enkels voor nodig hebt.
quote:
op 11-25-1999 om 10:04 PM schreef Jumparound het volgende:
Nee, ik ben een beetje(erg) geblesseerd geraakt tijdens die erug leuke wargame, ben op zoek naar een nieuwe sport, iets waar je geen enkels voor nodig hebt.
rolstoelhockey???
evengoed bedankt voor je Sabien reply!
Murphy
Over dat interview gesproken; behoorlijk lullig dat Daphne de hele tijd tegen jouw broer aan zat te praten en jou negeerde (of zo leek het in ieder geval op tv.
Hebben jullie ouders ervoor gekozen om niet op tv te komen of krijgen we die nog wel een keer te zien?
Ik probeer mee te denken:
- Een webcam-foto (of iets dergelijks) waarop je voor een monitor met een FOK!pagina zit, waarbij je het FOK!logo aanwijst.
-De eerstvolgende keer dat je bij Rolf en Daphne zit iets markants doen en eerst met ons bespreken wat je zou kunnen doen.
-Regel telefonisch iets met Danny, als Danny zegt dat hij er dan van overtuigd is dat je Sjoerd Spring in 't Veld bent, dan ben ik het ook.
-Kom aanstaande zaterdag naar Utrecht en pak een pintje met een deelverzameling FOK!members.
(Ik zal er niet bij kunnen zijn omdat ik niet meer ben dan een AI computerprogramma, hoog tijd dat ik daar eens voor uit kom)
Toen je in een vorige topic zei dat we moesten DOOR denken was ik er van overtuigd dat je Nico (DD) was, en het tegendeel is me nog niet bewezen. Je antwoorden waren tot nog toe niet slecht, maar bewijzen eigenlijk niet veel. Als je echt Sjoerd bent dan vind ik het erg geinig dat je je hier op het FOK!forum gemeld heb.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 26 November 1999).]
Op basis daarvan gun ik hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.
Hoe is Bart nu echt. De jongen die we op TV zien, een beetje tegendraads of is hij die jongen die we in de eerste uitzending van BB zagen?? Of is dit alleen maar een imago voor de buitenwereld en is hij thuis gewoon een rustige jongen, zoals jij? Ik moet wel even zeggen dat jij wel heel veel op Bart lijkt in tegenstelling van je broer.
Ik heb niet echt een vraag, maar zou meer een menng willen weten van iemand die dicht bij een van de bewoners staat:
Er is op internet nogal wat te doen omtrent de bewoners. Sommige van de bewoners worden nogal ERG negatief beoordeeld door een groot internet publiek. Iedereen die hier al wat langer aanwezig is, weet dat het met Mona zelfs behoorlijk de spuigaten uitliep en er zelfs gescholden is.
Wat ik graag zou willen weten is of dit feit doordringt bij hen die familie in het huis hebben zitten en hoe zij daar mee omgaan en daarop reageren.
Ik kan me levendig voorstellen dat je wel een hele dikke olifantshuid moet hebben om daar tegen te kunnen.
Graag je reactie Jumparound.
Tot slot: Bart was in het begin absoluut niet mijn favoriet, en de affaire met Sabien vond ik nou ook niet je van het. Maar de laatste tijd is hij wel de enige die er een beetje leven in houdt met een grote dosis relativering en humor. Sinds een week of drie is hij voor mij de absolute favoriet!
Dapne is in het "echt" een stuk minder dom als op TV JJ, komt een stuk minder dom over, klopt wel dat ik niet erg spraakzaam over kwam, de vragen waren meer gesteld aan Jeroen, en ze hebben 3 kwartier ingekort tot ongeveer 4 minuten.
Marisse, zie JJ en nee, ik denk niet dat je mijn ouders (voorlopig) op TV zal zien, ze vinden dat het om bart gaat en niet om hun(begrijpelijk), en dus zal je ze ook niet in de krant of een of ander tijdschrift zien.
JayBee waar?
Jooltje, bart is thuis wel wat rustiger, maar ook wel een beeetje tegendraads, en wat we in het begin zagen was gewoon bart in een nieuwe omgeving die zich als de macho gaat voordoen om zich te beschermen tegen de angst om alleen/eenzaam te zijn, en omdat hij bang was om buiten de groep te vallen.
Ja hoor Tina, kan ze toch nog met haar zus naar de Beauty dag(of is die al geweest), en mag ze ook eindelijk weer met haar vriendinnen opstap.
over humor gesproken, wat vond JIJ van dat raadsel
quote:
op 11-25-1999 om 11:53 PM schreef Pedro het volgende:
Wat dacht je van korfbal, een echte mietensport
Grrr... He Ik zit op korfbal en ben geen mietje Grrr....
Sorry voor deze off-topic opmerking maar die kon ik niet laten gaan.
------------------
Gr. Knut
Hopen Doet Mogelijkheden Vermoeden
Knut's Page
-----------------
[Dit bericht is gewijzigd door Knut (Datum 26 November 1999).]
[/quote]
Wat wil je da ik doe, naar toe kom enz., maar ik ga NIET in een of andere uitzending wat opvallends geks doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 26 November 1999).]
Of praat je niet meer tegen me?
Kijk om te bewijzen dat jij het wekelijk bent hoef je alleen maar te zeggen wat voor kleding je bij een eventueel volgende uitzending draagt.
Aan de andere kant haal je dan wel de mistiek weg.
Mocht je echt de broer van Bart zijn, heb ik toch een advies voor je, leen eens een boek van Bart, en kijk hoe woorden geschreven worden.
Kijk een taalfoutje maken we allemaal wel eens, maar bij jou is het ver boven het landelijk gemiddelde.
Mocht je aan enige vorm van woordblindheid lijden, bied ik mijn excuus aan voor mijn opmerking.
quote:
op 11-26-1999 om 09:55 AM schreef BadGirl het volgende:
Gewoon iedere keer als Daphne wat vraagt "Fok" zeggen
Of vragen hoe"veel" ze weegt
ja, ik weet niet of je weten wil, maar die vond ik leuk
quote:
op 11-26-1999 om 09:59 AM schreef Jumparound het volgende:
ja, ik weet niet of je weten wil, maar die vond ik leuk![]()
Een vraag: heb jij Bart's contract met VOO ooit te zien gekregen ? Of weet je er iets van ? Zoals bv. of er ook restricties voor jullie als achterban in staan, of toestemming dat ze jullie brieven aan Bart mogen openen ?
Je bent wel fan van je broer he?
Hij is zo goed en kan alles!
Op de vraag of hij ergens bang voor is antwoorde je eenzaamheid en daar werd niet verder op ingegaan door DD. Waarom denk je dat hij daar bang voor is?
Leuk om zo eens wat info van de achterban te krijgen! Ik was eigenlijk benieuwd hoe jullie thuis (en dan vooral je ouders) aankeken tegen het "beruchte" stukje van Bart en Sabien (dat met die sigaretten na). Ik kan me voorstellen dat jullie redelijk met rode oogjes (?) hebben zitten kijken....
Wilde nog even toevoegen dat Bart van mij ook zeker mag winnen en wens jou veel succes met alle irritante berichtjes in de media.
En M eh Tina, dat van dat T-shirt.....
laat ik nog wel weten
Heb je nou meer aandacht van de dames?
En hebben ze je al gevraagd voor Wakoe Wakoe?
quote:
op 11-26-1999 om 11:31 AM schreef Willy het volgende:
Hey jupertje,Heb je nou meer aandacht van de dames?
En hebben ze je al gevraagd voor Wakoe Wakoe?
Nee hoor, wakoe wakoe is toch uit de tijd, Als ruud er uit is ga ik wel naar Wanko Wanko
Ze heeft voortdurend lopen verkondigen dat ze Bart leuk vond for the time being enzo, zelfs op de tribune zat te nog te vertellen dat ze niet verliefd op hem was en schrok zelf zo van dat ze meteen stamelend zei dat ze als ie huis uitkomt wat leuks met hem wilt gaan doen om te kijken wat haar gevoelens zijn. JAJA!
Ziet hij nou zelf niet dat ze hem gebruikt en bespeelt? Hoe ze daar in die DBK gaat zitten bleren dat ze hem zo mist, wat een schijnheil zeg. Hij moest eens weten. Wat dat betreft is het jammer dat Mona weg is want die had het ongetwijfeld een keer verteld aan hem. En van haar zou die het geloven, niet van Karin want die vertrouwt ie nog steeds niet.
Dus J, wat vinje??
Ergens in de beginperiode van BB werd gemeld dat Bart een boek heeft geschreven, maar daar is voorzover ik weet nooit meer op terug gekomen. Heb jij enig idee wat daarvan de titel/ISDN nummer is? En is het onder zijn eigen naam gepubliceerd of onder pseudoniem?
quote:
op 11-26-1999 om 11:30 AM schreef Jumparound het volgende:
Ik denk dat ze hem wil zien omdat ze het leuk had met bart, en om te kijken of het misschien nog wat kan worden(dit heeft ze volgens mij niet gezegd, maar vermoed ik)Ben wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren als Bart er uit komt, of ze nog zal bellen ofzo.
En ik wil natuurlijk zelf ook wel weten of Bart nog wat in haar ziet NADAT hij zolang zonder haar in dat huis heeft gezeten, misschien iets voor de psycholoog afdeling, is zoiets al eerder gebeurd, of is er zoiets gezien op de streams(gesprek?)
En misschien heb je wel gelijk badgirl, dat ze het echt alleen maar doet om nog meer op tv te komen
Beste Jumparound, allereerst welkom! En als je het bent, dat denk ik wel,vind ik het dapper van je om dit te doen.
Over Sabien, die zal zeker wel weer wat met Bart willen beginnen, zeker als hij wint, puur om de reden dat het voor haar eigen loopbaan een goeie stap zou zijn. De media zal er bovenop springen en ze zullen alle aandacht krijgen. Nu ook al maar dan net even wat meer. Als je dan de tuin ingaat ligt Joop van Tellingen daar. Het gooise matras bestaat niet voor niks. Als je bekend bent begin je wat met een andere bekende, dan krijg je in de bladen exposure en dan ben je weer wat meer in de belangstelling. Een goed voorbeeld hiervan is Katja Schuurman, die in den beginne alleen maar in de bladen stond om haar relaties met bekende. ( thom Hoffman) Dus Sabien als ze zo geslepen is zal zeker Bart opzoeken. Echte liefde, je weet het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |