Nou, hier komt het 'lange' verhaal. Klachten over te lange OP kan in een nieuw topic. 
M'n stiefvader is echt vreemd.
Als je een internet-abonnement hebt, krijg je daar ook altijd een e-mailadres bij. Afijn, die gebruikte hij dus altijd. Alleen daar krijg je elke dag iets van 30 spam-mailtjes en dat is redelijk onhandig.
Hij was dat dus beu. Krijgen we volgende week ineens een pakket (Internet+Bellen) thuisgestuurd van KPN (terwijl we bij @Home of Wannadoo zitten denk ik) met daarin een modem, allemaal kabels en weet ik het allemaal, compleet installatiepakket. Ik dus zo vragen wtf wij daarmee moeten, we hebben allang internet en het is allemaal prima. Blijkt dat hij een nieuw e-mailadres wou en had gebeld met KPN ofzo.

En hij zei dat hij het 'allemaal opgezegd' had.
Dus, dat was allemaal vorige week. Ik kom net thuis, zie een kabel lopen (je weet wel, voor internet enzo) vanaf de meterkast (die zit bij de voordeur) naar beneden naar de kamer in de kelder...
Ik dacht, oké, het zal wel. Zet ik de TV aan, blijkt geen ontvangst te hebben. (Ook afgesloten dus)
Blijkt dus dat we geen fatsoenlijk internet meer hebben (of nouja, geen draadloos meer, met die kabel van 20 meter werkt het nog wel gelukkig) en geen TV-ontvangst meer...
Echt, als je een nieuw e-mailadres wil, dat kost 5 minuten met gmail ofzo

Mij ook niet even vragen hoe het zit, nee gewoon de boel afsluiten en weet ik het allemaal... >_<
Nou, dat was mijn verhaal.
Heb gelukkig op de één of andere manier met die kabel nog internet...
Klacht: Onwetendheid van sommige mensen
Klacht: Stiefvader die niet wil luisteren
Klacht: Stiefvader die dingen doet zonder overleg

Tegenklacht: Gelukkig nog wel internet !
En ik ben jullie voor;
TS is spoorknor en woont nog bij Hotel Mama