Ja weet ik, maar we hoeven toch niet telkens te weten wie met wie naar bed gaat ?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:16 schreef xyz147 het volgende:
Wat voor nieuws had je dan verwacht bij Shownieuws?
Volgens mij begrijp je het principe van Shownieuws niet helemaal.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar we hoeven toch niet telkens te weten wie met wie naar bed gaat ?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 24 september 2008 16:19 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het principe van Shownieuws niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef Tabloid het volgende:
Er was ook eens een nieuwtje over Mariska hulscher die was gestopt met roken.
Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Jaap Jongbloed presenteerde vroeger een programma samen met Astrid Joosten, nou dit is Astrid ;quote:Op woensdag 24 september 2008 17:47 schreef Banzaiaap het volgende:
Wie de fuck is Jaap fokking Jongbloed? Ze vertellen mij ook niks!![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Jaap Jongbloed presenteerde vroeger een programma samen met Astrid Joosten, nou dit is Astrid ;
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |