Ja, en ik zat net een paar minuten geleden in die grot gezellig Popstars te kijken.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:01 schreef GambinoT het volgende:
heb je een jaar in een grot gezeten?
die mooiboyjap is anders behoorlijk irritant, echt zo ghetto dat ie is (of noemen ze dat tegenwoordig met dat modewoord tegenwoordig, 'urban'quote:Op woensdag 24 september 2008 15:04 schreef afcajos het volgende:
Die jury in dat dansidols dan, dat zijn echt dwazen
1 gay
1 mooiboyjap
1 wijf met kutaccent
1 amerikaan, die is wel tof
Hij is inderdaad irritant met zijn urban bewegingen als hij iets goed vindt enzoquote:Op woensdag 24 september 2008 15:08 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
die mooiboyjap is anders behoorlijk irritant, echt zo ghetto dat ie is (of noemen ze dat tegenwoordig met dat modewoord tegenwoordig, 'urban'
En toch kijken, hé Jos?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hij is inderdaad irritant met zijn urban bewegingen als hij iets goed vindt enzo
Hij pleurt er ook constant hippe engelse woorden tussendoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:08 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
die mooiboyjap is anders behoorlijk irritant, echt zo ghetto dat ie is (of noemen ze dat tegenwoordig met dat modewoord tegenwoordig, 'urban'
OMGquote:Op woensdag 24 september 2008 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Gast, je gebruik van je skils is mad. Hopelijk houd je dit nog een paar laps vol, dan rule je die finale zeker."
Hátelijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij pleurt er ook constant hippe engelse woorden tussendoor.
"Gast, je gebruik van je skils is mad. Hopelijk houd je dit nog een paar laps vol, dan rule je die finale zeker."
Ik heb het één keer gezien en ik moet zeggen dat het best vermakelijk is. Als iemand het goed kan is het leuk om te zien, en als iemand zich compleet voor lul zet is het helemaal mooiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |