abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61877570
quote:
In dit programma worden mensen geholpen die van hun hypotheek-verstrekker hebben gehoord dat hun huis op een veiling wordt verkocht.

Martijn Krabbé zet samen met een makelaar, hypotheekadviseur, bouwkundige en een professionele budgetcoach, alles op alles om deze mensen te helpen enorme financiële schade te beperken.

Iedere dinsdag om 20:30 uur bij RTL 4.

Wie kent het niet: De druk van het betalen van je hypotheek. Je dacht dat je alles goed geregeld had maar een onverwachte gebeurtenis heeft je leven drastisch veranderd.

Voorbeelden genoeg! Echtscheiding, ziekte, ontslag, overlijdensgeval, invaliditeit, faillissement etc. Het gevolg kan zijn dat uiteindelijk je huis per veiling wordt verkocht! Dan zit je dus zónder huis en mét schulden! Geloof me, het kan echt iédereen overkomen! Zit jij in de situatie dat je een dwangbevel hebt ontvangen en dat je huis dus geveild moet worden? Laat het me weten en misschien kan ik met mijn team jouw schade beperken!”

Gisteren de 3e aflevering alweer. Vind het een interessant en confronterend programma. Het wordt maar al te pijnlijk duidelijk dat ook al is het huis verkocht bij executie, mensen vaak alsnog met een hoge schuld blijven zitten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sphere op 24-09-2008 14:59:03 ]
pi_61877599
En nu ?
Users die achteraf hun OP wijzigen

[ Bericht 94% gewijzigd door Klaas.Kopkaas op 24-09-2008 14:52:06 ]
pi_61877601
Iemand de aflevering van gisteren gezien?Ben heel benieuwd welke bank de ze mensen hadden.
Bank kwam de belofte die ze hadden gedaan niet na.
pi_61877725
Tof topic!~
Huh?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 september 2008 @ 15:27:24 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_61878522
Heb ik GVD zeker 5 min op de rtl4 site gezeten.
God mag weten wat voor teringzooi ik er van op m'n compu heb gekregen.
TS, je wordt bedankt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_61879221
Dat stel van gisteren verdiende echt niet beter dan een executieverkoop. Stel consumerende dombo's!

Als je er niks aan kan doen door overlijden/scheiding etc vind ik het terecht. Maar deze schuld makende tokkie's? Lekker laten wegrotten in de schuldsanering!
pi_61879335
quote:
Stormlooptopic
  woensdag 24 september 2008 @ 16:04:47 #8
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_61879436
Aflevering van gister was wel apart. Moet zeggen dat ik me de mening van de bank ook wel kan voorstellen, want wat stelt zo'n flexbaan nou voor?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_61881319
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
Aflevering van gister was wel apart. Moet zeggen dat ik me de mening van de bank ook wel kan voorstellen, want wat stelt zo'n flexbaan nou voor?
Nou, die flexbaan was aanvankelijk de bedoeling. Dat werd later voor vast, voor 4 dagen in de week. Daarnaast ging ze een cursus volgen met baangarantie voor vast na 2 maanden. Als de bank iets toezegt moeten ze daar niet later op terugkomen vind ik.
pi_61881644
Die baangarantie was er alleen indien ze die opleiding AF zou maken. Bij dit soort figuren is dat natuurlijk zeeer twijfelachtig! Terechte actie van de bank....
  woensdag 24 september 2008 @ 18:34:19 #11
163094 Ladidadida
pi_61883032
Daarom, wie biedt zekerheid dat zij die opleiding haalt? Ik kan het me wel voorstellen als je met zulke mensen geen afspraken over aflossing kunt maken, dan houdt het ergens op..
pi_61883112
Hmmm. Entertainment maken over de kortzichtigheid/slavernij van mensen.

Het laat mensen hopelijk beter nadenken over het afsluiten van hypotheken, etc.
pi_61885083
Wat een simpelheid ten top. In dat nieuwe huis drong het volgens mij ook niet echt door dat ze de komende 3 jaar geen reet kunnen uitgeven.. En alles aan waarde het huis uitgesleept zal worden. Ga dan mensen helpen die er niets aan kunnen doen dat ze in zulke ellende terecht zijn gekomen.
pi_61888747
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:19 schreef Sphere het volgende:

[..]

Nou, die flexbaan was aanvankelijk de bedoeling. Dat werd later voor vast, voor 4 dagen in de week. Daarnaast ging ze een cursus volgen met baangarantie voor vast na 2 maanden. Als de bank iets toezegt moeten ze daar niet later op terugkomen vind ik.
Ik vind dat de bank totaal in zijn recht staat, ze moest eerst een cursus van 2 maanden volgen, en dan pas begon de baan. De mensen zijn niet zomaar in deze situatie gekomen, daar is een heel traject aan vooraf gegaan, ze had ook al bij de eerste niet-betaling kunnen denken, goh laat ik eens een baan zoeken. Nee ze wacht eerst tot de woning geexecuteerd wordt en dan komt ze met een baan met eerst 2 maanden cursus.

Als je eerst je huurschuld meefinancieerd, en daarna ook nog en comfortcard van 6000 er door heen jast......tja......

Wat ik ook erg raar vond was dat ze eerst arbeidsongeschikt is, en daarna kan ze opeens 3 a 4 dagen werken....
pi_62033854
Het is er weer!! Deze week, de familie met de oorbellen....
pi_62033894
Tering, achterlijk wijf met haar heimwee. Ik had haar een rotschop verkocht!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:54:09 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62034019
Ik heb het begin gemist, willen ze verhuizen vanwege heimwee?

Die oorbellen? WTF!!!!
pi_62034221
Wanneer is de executie?
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:02:06 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62034259
Die dingen op de trap!
Die zou ik er dus als eerste weer uit slopen!
pi_62034757
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het begin gemist, willen ze verhuizen vanwege heimwee?
Man en vrouw leren elkaar kennen via Internet.
Man en vrouw besluiten samen te gaan wonen in Gennip.
Man en vrouw nemen een hypotheek van 190.000 (huis) + 70.000 (verbouwing) euro.
Man verbouwt het hele huis.
Vrouw krijgt heimwee.
Man en vrouw verhuizen naar kleine huurwoning in Eindhoven en krijgen huis niet verkocht.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_62035287
Na het zien van die straat, zou ik al schreeuwend wegrennen!!
pi_62037507
wat had die gozer nou weer voor raars in zijn oren?
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_62049603
Wat een vreselijk dom stel zeg. Dommer kan niet meer ! Die oorbellen, wat erg, het lijkt wel een wijf. En dan die broer met die tattoo,s en ook die knopen in hun oren. Wat een stelletje domoren...oren , hahahahaha .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:00:06 #24
163094 Ladidadida
pi_62050977
Die oorbellen bij die man was om te gieren.. Komt de broer in beeld; precies dezelfde oorbellen

Leuk stel verder.
pi_62051457
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Die oorbellen bij die man was om te gieren.. Komt de broer in beeld; precies dezelfde oorbellen

Leuk stel verder.
Ja, en het was nog wel haar broer

Best lieve mensen en leuk dat ze elkaar gevonden hadden, maar ik had die vrouw wel kunnen wurgen als ik hem waqs geweest. Eerst steekt ze je in de schulden en laat je alles opknappen, om vervolgens gelijk weg te willen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')