quote:In dit programma worden mensen geholpen die van hun hypotheek-verstrekker hebben gehoord dat hun huis op een veiling wordt verkocht.
Martijn Krabbé zet samen met een makelaar, hypotheekadviseur, bouwkundige en een professionele budgetcoach, alles op alles om deze mensen te helpen enorme financiële schade te beperken.
Iedere dinsdag om 20:30 uur bij RTL 4.
Wie kent het niet: De druk van het betalen van je hypotheek. Je dacht dat je alles goed geregeld had maar een onverwachte gebeurtenis heeft je leven drastisch veranderd.
Voorbeelden genoeg! Echtscheiding, ziekte, ontslag, overlijdensgeval, invaliditeit, faillissement etc. Het gevolg kan zijn dat uiteindelijk je huis per veiling wordt verkocht! Dan zit je dus zónder huis en mét schulden! Geloof me, het kan echt iédereen overkomen! Zit jij in de situatie dat je een dwangbevel hebt ontvangen en dat je huis dus geveild moet worden? Laat het me weten en misschien kan ik met mijn team jouw schade beperken!”
Nou, die flexbaan was aanvankelijk de bedoeling. Dat werd later voor vast, voor 4 dagen in de week. Daarnaast ging ze een cursus volgen met baangarantie voor vast na 2 maanden. Als de bank iets toezegt moeten ze daar niet later op terugkomen vind ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
Aflevering van gister was wel apart. Moet zeggen dat ik me de mening van de bank ook wel kan voorstellen, want wat stelt zo'n flexbaan nou voor?
Ik vind dat de bank totaal in zijn recht staat, ze moest eerst een cursus van 2 maanden volgen, en dan pas begon de baan. De mensen zijn niet zomaar in deze situatie gekomen, daar is een heel traject aan vooraf gegaan, ze had ook al bij de eerste niet-betaling kunnen denken, goh laat ik eens een baan zoeken. Nee ze wacht eerst tot de woning geexecuteerd wordt en dan komt ze met een baan met eerst 2 maanden cursus.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:19 schreef Sphere het volgende:
[..]
Nou, die flexbaan was aanvankelijk de bedoeling. Dat werd later voor vast, voor 4 dagen in de week. Daarnaast ging ze een cursus volgen met baangarantie voor vast na 2 maanden. Als de bank iets toezegt moeten ze daar niet later op terugkomen vind ik.
Man en vrouw leren elkaar kennen via Internet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het begin gemist, willen ze verhuizen vanwege heimwee?
Ja, en het was nog wel haar broerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Die oorbellen bij die man was om te gieren.. Komt de broer in beeld; precies dezelfde oorbellen
Leuk stel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |