Wil je meer foto'squote:Op zaterdag 15 november 2008 09:39 schreef Kersjes het volgende:
Oei, ik was dit topic vergeten![]()
Leuk hoor, Ruben in Lampo, maar wel een beetje karig...
Heb je tussen de IKEA - bezoekjes en deuren-ellende door niet meer foto's kunnen maken?
Dit topic moet weer meer gaan leven vind ik
Zie hier:quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:37 schreef Troel het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, maar Nijna zei dat zij was, dus ik wist het niet meer
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Nijna, kan jij anders gewoon mijn plekje overnemen??
En dat Iksje de laatste is. Na de reis komt ie gewoon bij mij.
Overleggen jullie anders even wie wanneer is. Dan doe ik niet mee aan de reis.
Lief!quote:Op maandag 24 november 2008 09:35 schreef Nijna het volgende:
Helaas geen bijpassend mutsje voor Mirte en ook mijn vest-ding is niet heel bijpassend. Ik zou zelf geloof ik niet voor deze kleuren gaan, maar hij is wel heul lekker zacht zeg!
[ afbeelding ]
Oh, zou hij er morgen dan al zijn?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:30 schreef Nijna het volgende:
Davinia, Lampo is onderweg naar jou! Want anders zou het pas na het weekend worden. Dus vandaag naar de post gebracht samen met Mirte. Veel plezier!
Helaas niet gelukt vandaag (gisteren ook al niet) en ben met vakantie tot 7 januari.quote:
oeh! dat zou heel fijn zijn, roep maar wanneer ik kan overmaken en adresgegevens pmén enzoquote:Op zondag 28 december 2008 13:12 schreef owlet het volgende:
Mijn medley monza mag op tour en als er niemand verder interesse heeft mag je hem ook wel lenen tegen vergoeding van de verzendkosten, Simmu
Leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef Webkim het volgende:
How about een Didymos? Ik heb nog wel iets reisbaars.
Ook leuk!quote:Op zondag 28 december 2008 13:12 schreef owlet het volgende:
Mijn medley monza mag op tour
Ik ben blij dat 'ie goed toegekomen is... met al die feestdagen (en postkantoren die aannemen dat je zonder aankondiging wel weet wanneer ze sluiten) heeft het nog een eind geduurd eer ik 'm kon posten.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:17 schreef Ticootje het volgende:
lampo is er! Wat is ze zacht! Even wachten tot Jen wakker is. Webkim, ik schrijf nog wat in het boekje en dan krijg je het boekje terug.
Vakantie werd dus tot 13 januari. Hier zijn dan eindelijk foto's:quote:Op woensdag 24 december 2008 15:25 schreef Iksje het volgende:
[..]
Helaas niet gelukt vandaag (gisteren ook al niet) en ben met vakantie tot 7 januari.
Probeer het wel bij een kennis thuis op pc te krijgen dan
Fijne feesten iedereen!
Lotusbarn.no, je kan de taal op engels zetten...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:46 schreef Iksje het volgende:
Nou, ik mis 'm wel
Vond 'm handiger dan mijn ergo carrier (die steunt dan ook op heupen/bekken en dat is niet handig/fijn met een 6 maandenbuikje)
Ik ga gewoon ook een geweven doek bestellen, of vriendje nu wil of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |