Met alle respect, waar levert u uw overtuigende en onomkeerbare bewijzen die uw zelf-uitgeroepen superioriteit rechtvaardigen? Iemand die zichzelf superieur noemt aan anderen op grond van zelfingenomenheid schort m.i. aan fatsoen en intelligentie in alle betekenissen van dat woord.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Er zit inderdaad bakken vol met frustratie in mijn posts jegens deze ploert, want dit schoelje heeft nog steeds niet door dat hij helemaal niet grappig of uniek is. Hij verpest de atmosfeer in dit topic en moet eens kappen met dat gelorejas.
Boah ey, Alter. Cerebrals is voor half-waardigen met een iq net boven 144 op een schaal met een flatteuze standaarddeviatie van 16. Dat is nog geen drie standaarddeviaties boven het gemiddelde.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Autistisch Realistisch. Ik maak misbruik van de naam Nickolaus.Maximillian, zeg jij? Weet je wel wie hij is, plebeii? Bezoek Wikipedia even, wil je. Dit is niet de eerste keer dat je een perfecte fout maakt.
[..]
Communist Manifesto! De arbeiders komen in opstand!Gieren, brullen, janken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebrals_Society
Ik wil wel eens weten waar jij lid van bent, humiliore. Hoog EQ zeker, zoals het een proleet betaamt.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Ik heb de beperking dat ik kaal ben. Maar daarmee kan ik smorgens wel lekker 5 minuten langer in mijn nest blijven liggen en heb dus ook nooit een badhairday.
Zoiets?
Ik heb inderdaad een foutje gemaakt, ik dacht dat je nick een Russische dichter was. Oeps...wat een domme plebejer ben ik toch... want vergissen...neeeeen... dat kan niet...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Autistisch Realistisch. Ik maak misbruik van de naam Nickolaus.Maximillian, zeg jij? Weet je wel wie hij is, plebeii? Bezoek Wikipedia even, wil je. Dit is niet de eerste keer dat je een perfecte fout maakt.
[..]
Communist Manifesto! De arbeiders komen in opstand!Gieren, brullen, janken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebrals_Society
Ik wil wel eens weten waar jij lid van bent, humiliore. Hoog EQ zeker, zoals het een proleet betaamt.
Wtf loop je je nou op te winden over een kutkloon?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:24 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een foutje gemaakt, ik dacht dat je nick een Russische dichter was. Oeps...wat een domme plebejer ben ik toch... want vergissen...neeeeen... dat kan niet...
Vergissen zal niet bij jou voorkomen en toegeven al helemaal niet. Dan gooi je liever de woorden plebejer, humiliore, autist, proleet...keer op keer op keer. Jij met je woordenschat![]()
Je zou eens moeten weten waar ik "lid" van ben, gelukkig hoef ik dat niet in te zetten om als persoon ruggegraat te tonen. Het spijt me voor je dat jij dat wel moet doen...
Haha...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mijn lyrics, wat doe je!?
[..]
Haha...kom ik dus net achter...quote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wtf loop je je nou op te winden over een kutkloon?
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:27 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Haha...kom ik dus net achter...
(Als ik Beauregard tegenkom, vermoord ik hem...)
Inderdaad. En anders raadpleeg je toch gewoon Wikipedia? Daar ben je zeker te stom voor, dom wicht.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:24 schreef SallySellsSalt het volgende:
Ik heb inderdaad een foutje gemaakt, ik dacht dat je nick een Russische dichter was. Oeps...wat een domme plebejer ben ik toch... want vergissen...neeeeen... dat kan niet...
Woorden die jouw pet te boven gaan, simpele. Waarom zou ik afwisselen als jullie er toch niets van kunnen begrijpen? Google gebruiken jullie toch niet... Een Russische dichter zei het toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:24 schreef SallySellsSalt het volgende:
Vergissen zal niet bij jou voorkomen en toegeven al helemaal niet. Dan gooi je liever de woorden plebejer, humiliore, autist, proleet...keer op keer op keer. Jij met je woordenschat![]()
Lid van de jostiband en kookclub zeker, alsjeblieft zeg. Je posts zijn van zo'n bedroevend laag niveau, het zou me niet verbazen als dat iets te maken heeft met je sekse.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:24 schreef SallySellsSalt het volgende:
Je zou eens moeten weten waar ik "lid" van ben, gelukkig hoef ik dat niet in te zetten om als persoon ruggegraat te tonen. Het spijt me voor je dat jij dat wel moet doen...
Als ik een kloon was zou dat nog niet betekenen dat jullie (lees: die rare heks met haar oerdomme uitspraken) wel gelijk hebben. Integendeel, het maakt jullie alleen maar dommer.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf loop je je nou op te winden over een kutkloon?
Houd je moeder voor het lapjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Als ik een kloon was zou dat nog niet betekenen dat jullie (lees: die rare heks met haar oerdomme uitspraken) wel gelijk hebben. Integendeel, het maakt jullie alleen maar dommer.
Een wijs man als jij zou toch zeker moeten weten dat daar geen aantoonbaar bewijs voor is, wat weer een ongegronde bewering oplevert.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:34 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
het zou me niet verbazen als dat iets te maken heeft met je sekse.
Een puik alternatief, zo'n glitterlijn. Veel verhelderender dan de gebruikelijke klassenpiramides.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor de retards, een met glitter:
[ afbeelding ]
Het zit diep hè?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor de retards, een met glitter:
[ afbeelding ]
Weer zo'n geweldig hilarische post van je.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:59 schreef Semisane het volgende:
Het zit diep hè?
Wel keurige paints, mijn complimenten daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |