abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61908290
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:18 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Er zit inderdaad bakken vol met frustratie in mijn posts jegens deze ploert, want dit schoelje heeft nog steeds niet door dat hij helemaal niet grappig of uniek is. Hij verpest de atmosfeer in dit topic en moet eens kappen met dat gelorejas.
Met alle respect, waar levert u uw overtuigende en onomkeerbare bewijzen die uw zelf-uitgeroepen superioriteit rechtvaardigen? Iemand die zichzelf superieur noemt aan anderen op grond van zelfingenomenheid schort m.i. aan fatsoen en intelligentie in alle betekenissen van dat woord.
  donderdag 25 september 2008 @ 16:54:26 #127
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61908703
I'm not fat , i'm just big boned!
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_61909932
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Autistisch Realistisch. Ik maak misbruik van de naam Nickolaus.Maximillian, zeg jij? Weet je wel wie hij is, plebeii? Bezoek Wikipedia even, wil je. Dit is niet de eerste keer dat je een perfecte fout maakt.
[..]

Communist Manifesto! De arbeiders komen in opstand! Gieren, brullen, janken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebrals_Society

Ik wil wel eens weten waar jij lid van bent, humiliore. Hoog EQ zeker, zoals het een proleet betaamt.
Boah ey, Alter. Cerebrals is voor half-waardigen met een iq net boven 144 op een schaal met een flatteuze standaarddeviatie van 16. Dat is nog geen drie standaarddeviaties boven het gemiddelde.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_61910187
Ik zag een week geleden twee hoofden die één lichaam delen. Zegt één hoofd: 'Ik zou niet anders willen. Mijn leven zou niet zo mooi zijn als ik normaal was.'
  donderdag 25 september 2008 @ 18:06:20 #130
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61910387

[ Bericht 100% gewijzigd door Sowflow op 25-09-2008 18:06:57 ]
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:15:31 #131
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61910580
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Ik heb de beperking dat ik kaal ben. Maar daarmee kan ik smorgens wel lekker 5 minuten langer in mijn nest blijven liggen en heb dus ook nooit een badhairday.
Zoiets?

En vrouwen vinden kale man (mét mooie schedel) sexy. Kaalheid & hoogte testosterongehalte schijnen samen te gaan.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61910682
Ja inderdaad. Heb me er altijd over verbaasd dat ze de andere kant op kunnen/of lijken te kijken. Ik dacht altijd, zijn ze nou zo naief of juist zo moedig? Maarja 'ignorance is bliss' zeggen ze welleens. Doorgeslagen positievos. En het ergste is dat ze die positieve BS ook anderen opdragen en anders op ze neerkijken... Of bijv. je beste maat die zijn tekort aan talent met 'positief relativeren' probeert kwijtte schelden. Ik vind dit ook erg typisch bij Hollanders passen trouwens.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  donderdag 25 september 2008 @ 18:23:57 #133
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61910751
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Celldivision-challenged.
pi_61910770
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:40 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Autistisch Realistisch. Ik maak misbruik van de naam Nickolaus.Maximillian, zeg jij? Weet je wel wie hij is, plebeii? Bezoek Wikipedia even, wil je. Dit is niet de eerste keer dat je een perfecte fout maakt.
[..]

Communist Manifesto! De arbeiders komen in opstand! Gieren, brullen, janken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cerebrals_Society

Ik wil wel eens weten waar jij lid van bent, humiliore. Hoog EQ zeker, zoals het een proleet betaamt.
Ik heb inderdaad een foutje gemaakt, ik dacht dat je nick een Russische dichter was. Oeps...wat een domme plebejer ben ik toch... want vergissen...neeeeen... dat kan niet...
Vergissen zal niet bij jou voorkomen en toegeven al helemaal niet. Dan gooi je liever de woorden plebejer, humiliore, autist, proleet...keer op keer op keer. Jij met je woordenschat

Je zou eens moeten weten waar ik "lid" van ben, gelukkig hoef ik dat niet in te zetten om als persoon ruggegraat te tonen. Het spijt me voor je dat jij dat wel moet doen...
  donderdag 25 september 2008 @ 18:26:27 #135
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61910818
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:24 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een foutje gemaakt, ik dacht dat je nick een Russische dichter was. Oeps...wat een domme plebejer ben ik toch... want vergissen...neeeeen... dat kan niet...
Vergissen zal niet bij jou voorkomen en toegeven al helemaal niet. Dan gooi je liever de woorden plebejer, humiliore, autist, proleet...keer op keer op keer. Jij met je woordenschat

Je zou eens moeten weten waar ik "lid" van ben, gelukkig hoef ik dat niet in te zetten om als persoon ruggegraat te tonen. Het spijt me voor je dat jij dat wel moet doen...
Wtf loop je je nou op te winden over een kutkloon?
pi_61910823
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Mijn lyrics, wat doe je!?
[..]

Haha...
pi_61910831
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Haha...kom ik dus net achter...

(Als ik Beauregard tegenkom, vermoord ik hem... )
pi_61912058
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:27 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

Haha...kom ik dus net achter...

(Als ik Beauregard tegenkom, vermoord ik hem... )
Wat heb ik hier mee te maken?
pi_61912468
quote:
Inderdaad. En anders raadpleeg je toch gewoon Wikipedia? Daar ben je zeker te stom voor, dom wicht.
quote:
Woorden die jouw pet te boven gaan, simpele. Waarom zou ik afwisselen als jullie er toch niets van kunnen begrijpen? Google gebruiken jullie toch niet... Een Russische dichter zei het toch?
quote:
Lid van de jostiband en kookclub zeker, alsjeblieft zeg. Je posts zijn van zo'n bedroevend laag niveau, het zou me niet verbazen als dat iets te maken heeft met je sekse.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_61912510
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Als ik een kloon was zou dat nog niet betekenen dat jullie (lees: die rare heks met haar oerdomme uitspraken) wel gelijk hebben. Integendeel, het maakt jullie alleen maar dommer.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:37:12 #141
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61912541
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Als ik een kloon was zou dat nog niet betekenen dat jullie (lees: die rare heks met haar oerdomme uitspraken) wel gelijk hebben. Integendeel, het maakt jullie alleen maar dommer.
Houd je moeder voor het lapje
pi_61912941
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:34 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

het zou me niet verbazen als dat iets te maken heeft met je sekse.
Een wijs man als jij zou toch zeker moeten weten dat daar geen aantoonbaar bewijs voor is, wat weer een ongegronde bewering oplevert.
pi_61913008
dientengevolge krijgt Nickolaus.Maximillian twee dikke duimen en een dropje, voor het zijn van Den meest pauperistische usert in den geschiedens Fok!Forumsch!
pi_61913140

Speciaal voor de retards, een met glitter:

pi_61913209
Mooi he, die glittertjes. Ideaal om katoenplukkers bezig te houden, overigens.
pi_61913396
Ik wil ook glitters !!
pi_61914918
Glitters.
  donderdag 25 september 2008 @ 21:41:16 #148
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61915910
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een puik alternatief, zo'n glitterlijn. Veel verhelderender dan de gebruikelijke klassenpiramides.
  vrijdag 26 september 2008 @ 08:59:52 #149
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61923822
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het zit diep hè?

Wel keurige paints, mijn complimenten daarvoor.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_61924782
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 08:59 schreef Semisane het volgende:
Het zit diep hè?

Wel keurige paints, mijn complimenten daarvoor.
Weer zo'n geweldig hilarische post van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')