Second that!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*mee eensch is
vrouwen op hoge hakken
+1quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*mee eensch is
vrouwen op hoge hakken
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
mannen die vrouwen op lompe sneakers prefereren boven een vrouw op hakken zijn wat mij betreft homo.
TS is 100% gay of zwaar nerdquote:
Ja inderdaad, ik vraag me dan af hoe dat gaat als TS later in de grotemensenwereld komt.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:43 schreef Biogarde het volgende:
Er zijn lui die zich overal aan kunnen storen
X2, en dat ene plaatje is echt goor, die van 2008 wtf man?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*mee eensch is
vrouwen op hoge hakken
Boehoequote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Omnifacer het volgende:
Het is toch fucking irritant als je je probeert te concentreren maar je wordt elke keer gestoord door zo'n voorbijhinnikend paard, of niet?
wel nee, palen waar aan ze dansen kunnenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:42 schreef classpc het volgende:
Ze moeten bij de ingang van de studiezaal gewoon zoeen gat in de grond maken met een paar van die ronde staven eroverheen. Zoals je ook wel ziet tussen weilanden op van die fietspaden.
Eenschquote:Op woensdag 24 september 2008 17:42 schreef classpc het volgende:
Ze moeten bij de ingang van de studiezaal gewoon zoeen gat in de grond maken met een paar van die ronde staven eroverheen. Zoals je ook wel ziet tussen weilanden op van die fietspaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |