Ze moeten natuurlijk wel weten waar ze 't doen, die studentjes kunnen er niet zo goed tegen.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Of gewoon lelijke wijven verbieden in openbare gelegenheden.
Nee, gewoon fatsoenlijke patta's zoals de mijne, of anders op sokken!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:49 schreef retuow82 het volgende:
En een kraaksandaal kan dan wel in een studiezaal?
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee, gewoon fatsoenlijke patta's zoals de mijne, of anders op sokken!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:47 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel weten waar ze 't doen, die studentjes kunnen er niet zo goed tegen.
Tja echte studenten kiezen dan ook Verzorging en beleidquote:Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef Omnifacer het volgende:
Irritant: zit je in de studiezaal jezelf te focusseren op de theorieën van enkele gerenommeerde cultuursociologen, loopt er om de twee tellen een bakvis voorbij op van die hakken. Kunnen ze niet gewoon een rekje wegzetten waarop vrouwen verplicht hun schoenen moeten zetten voordat ze naar binnen gaan? Net als in de moskee!11
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:13 schreef Elfy het volgende:
Tja echte studenten kiezen dan ook Verzorging en beleid
Naah, ik niet (meer)quote:Op woensdag 24 september 2008 14:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Loop jij ook op hakken door het gebouw hier?
Good one!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:46 schreef l3laster het volgende:
eensch, vrouwen hebben niet door dat mannen niet naar schoenen kijken... dus doe geen moeite om dure hoge hakken te kopen waar je klote op loopt...
bespaar je energie liever voor een wilde nacht in bed :p
Tja, kijken hoe blij je bent als zij ineens op hoge naaldhakken loopt...hoe blij ben je dan nog?quote:
mn diner, wat doe jequote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Tja, kijken hoe blij je bent als zij ineens op hoge naaldhakken loopt...hoe blij ben je dan nog?
[ afbeelding ]
Ik kijk bij een man echt niet naar zijn schoenen.
mannen die vrouwen op lompe sneakers prefereren boven een vrouw op hakken zijn wat mij betreft homo.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee, gewoon fatsoenlijke patta's zoals de mijne, of anders op sokken!
[ afbeelding ]
*mee eensch isquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
mannen die vrouwen op lompe sneakers prefereren boven een vrouw op hakken zijn wat mij betreft homo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |