Denk wel te weten wat je bedoeld.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
uhm best wel. Ik wil voor de rest niet over user specifiek gaan praten maar er zijn wel users bij gekomen
Inderdaad broertjequote:
Download Before I forget ookquote:Op woensdag 24 september 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope, Psychosocial en Wait and Bleed.
Ben ook helemaal waus van Aux Raus!
En CG, jou was ik ook hier gaan zoeken, dat weet je zelf ook wel.
Ik heb ambities om er iets aan te veranderen, maar ik heb al gemerkt dat mensen die uit hogere economische kringen komen toch heel anders denken over ons.... En ook denken dat ze weten hoe ze het moeten veranderen, of dat ze weten hoe het is of hoe het zit... en dan weet ik niet de financiele situatie van de mensen hier... Maar alsnog heb ik een paar jaar geleden besloten toch maar geen discussies erover te voeren, maar ik ben wel van plan er OOIT werk van te gaan maken...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het heeft toch weinig nut, mits je daadwerkelijk ambities hebt er iets aan te veranderen
Dat is het em! Maar mensen als WIlders schreeuwen dingen die helemaal niet kunnen en een deel van de burgers denkt:ja dat gaan we doen!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad broertje
Die regel is waardeloos zolang andere landen het niet doen. Dacht de regering nou echt dat ze elk land hun registers mogen controleren op mensen die in NL staan ingeschreven als nederlandes staatsburger, wat een grap.
Ahh ok, aangenaam Piles. Nog een broertje is altijd fijn!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Belsezar, dit is ons jongste broertje. Deze heeft maar 1 paspoort
dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef Californium het volgende:
Ik heb ambities om er iets aan te veranderen, maar ik heb al gemerkt dat mensen die uit hogere economische kringen komen toch heel anders denken over ons.... En ook denken dat ze weten hoe ze het moeten veranderen, of dat ze weten hoe het is of hoe het zit... en dan weet ik niet de financiele situatie van de mensen hier... Maar alsnog heb ik een paar jaar geleden besloten toch maar geen discussies erover te voeren, maar ik ben wel van plan er OOIT werk van te gaan maken....
*woef*quote:Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Download Before I forget ook![]()
Is een tof nummer
ik weet wat ik wilquote:Op woensdag 24 september 2008 13:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook![]()
Zolang je maar weet wat je wil he
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het em! Maar mensen als WIlders schreeuwen dingen die helemaal niet kunnen en een deel van de burgers denkt:ja dat gaan we doen!
Je zal altijd een deel van het volk hebben wat liever niet nadenkt en degene die het hardste schreeuwt volgen he. Jammer maar het is helaas zo.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het em! Maar mensen als WIlders schreeuwen dingen die helemaal niet kunnen en een deel van de burgers denkt:ja dat gaan we doen!
Goed zoquote:
Metal!!!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
*woef*
Jouw schuld, dat ik die troep luister!
Dat was een grapje hequote:Op woensdag 24 september 2008 12:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Thats not the point. Stel dat ik dan niet GF zeg maar een kutmarokkaan met 1 paspoort en een kutmarokkaan met 2 paspoorten...
quote:
Oh je bedoelt dat je me wilt knuffelen! *Knuffel*quote:
Ik zie mezelf nog niet raggend en springend in een pitt staan, maar wie weet.quote:
Helaasch, helaaschquote:Op woensdag 24 september 2008 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je zal altijd een deel van het volk hebben wat liever niet nadenkt en degene die het hardste schreeuwt volgen he. Jammer maar het is helaas zo.
Ik zie het ook nog niet gebeurenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet raggend en springend in een pitt staan, maar wie weet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |