Sigh, en dan topics van mij afzeiken over taalnazismequote:Op woensdag 24 september 2008 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je TT even rechtgezet (zonder spelfout)![]()
![]()
![]()
Was het toevallig een leraar nederlands, die stagebegeleider
dan bel je 'm toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:29 schreef PhoenixNLx het volgende:
ondertussen alweer 25 min... is gewoon irritant, wil een aantal zaken bespreken zodat ik verder kan...
tijd voor het echte werk, stagiair zijn is pauper
En helaas, ook tijdens het echte werk sta je regelmatig te wachtenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:29 schreef PhoenixNLx het volgende:
tijd voor het echte werk, stagiair zijn is pauper
die hebben geen afspraak gemaakt met de waterputquote:Op woensdag 24 september 2008 10:39 schreef leppeh het volgende:
Nou nou, 10 minuten. Kindjes in Afrika wachten al hun hele leven op een waterput bij het dorp.
waarom zou je als stagiair ook maar iets uitvoeren als je toch niet of nauwelijks betaald wordt?quote:Op woensdag 24 september 2008 10:54 schreef fathank het volgende:
Waar iedereen neerkijkt op die kutstagiairs die toch niks zelf kunnen.,
Om ervaring op te doen, een netwerk op te bouwen en er een andere leuke wel goed betalende baan aan over te houden? Je krijgt toch ook niet betaald om de literatuur van je studie te lezen? Het gaat om je eigen ontwikkeling en als iemand een oen is om niets te doen op zijn stage dan gooit ie z'n eigen glazen in (lijkt mij). Maar goed, ieder zijn ding en ontwikkeling natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 11:10 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
waarom zou je als stagiair ook maar iets uitvoeren als je toch niet of nauwelijks betaald wordt?
Het is meer de bedrijven die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten wat mij altijd gestord heeft. Voor 400 euro/maand werkte ik geregeld over en was ik buiten kantooruren bereikbaar, als een bedrijf niets betaalde ging die service eraf en werkte ik met een krappe 9 tot 17 mentaliteit (en daarin ben ik echt niet de enige)quote:Op woensdag 24 september 2008 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om ervaring op te doen, een netwerk op te bouwen en er een andere leuke wel goed betalende baan aan over te houden? Je krijgt toch ook niet betaald om de literatuur van je studie te lezen? Het gaat om je eigen ontwikkeling en als iemand een oen is om niets te doen op zijn stage dan gooit ie z'n eigen glazen in (lijkt mij). Maar goed, ieder zijn ding en ontwikkeling natuurlijk
Dat vind ik iets anders dan niets doen, ik las jouw eerste post andersquote:Op woensdag 24 september 2008 12:04 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Het is meer de bedrijven die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten wat mij altijd gestord heeft. Voor 400 euro/maand werkte ik geregeld over en was ik buiten kantooruren bereikbaar, als een bedrijf niets betaalde ging die service eraf en werkte ik met een krappe 9 tot 17 mentaliteit (en daarin ben ik echt niet de enige)
dussssssssssquote:Op woensdag 24 september 2008 13:52 schreef Nastyman het volgende:
Rubiks kubus (ook bekend als de 'Hongaarse kubus') is een puzzel in de vorm van een aan elke zijde anders gekleurde kubus, ontworpen door de Hongaar Ernő Rubik. Als variaties zijn er ook versies met op iedere zijkant een afbeelding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |