abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61869884
Vandaag even lekker vroeg opgestaan omdat ik wel meer te doen heb dan in bed te liggen

Na een lekkere tosti en een glasje Cecemel bedacht ik me dat ik mijn wagen nog even moest aftanken aangezien ik vanavond nog even naar een meeting moet.
Zo gezegd zo gedaan: Lekker vroeg op pad, Frans Duits aan op de autoradio, peuk erbij en gaan met die banaan. Echter waar ik op de vroege morgen nou niet echt vrolijk van wordt zijn files. Files op de A2 doordat tering rijkswaterstaat te lame is om na te denken over wat de gevolgen zijn van een extra aansluiting.

Na een dik half uur tussen het pauper werkvolk te hebben gebivakkeerd begaf ik me naar de Belgische grens, alwaar benzine nog voor een net prijsje te verkrijgen is. Precies op het moment dat ik de plaats opdraai stuift er eens of andere Honda Prelude met Magnat-stickers langs me door geeft gas en zet hem neer bij de enige pomp die nog beschikbaar is. Gekrenkt tot in het tederste zielte van mijn gespierde body toste ik mijn peuk uit het raam, zwiepte de deur open en liep naar die kansloze stratenmakernerd toe.
Op hetzelfde moment gooit hij ook zijn deur open en stapt er een of andere gast van een jaar of 50 zonder nek uit de wagen: Hij zag er ongeveer zo uit: (alleen dan met tribal-shirt aan)

Het eerste wat ie vroeg voordat ik maar een woord kon zeggen omdat ik geshockeerd was dat het Michelin-mannetje tot leven was gekomen was: WAT MOT JE ZO DICHT BIJ MIJN WAGEN KABOUTER
Ik: Dude, ik ben 1.80.
Hij: Oprotten mongool.

Omdat ik niet in discussie wens te gaan met mensen wiens IQ zo groot is als een breinaald zette ik mijn wagen verstandig als ik ben in de achteruit en plaatste hem bij een pomp waar nu wel plaats was. Op het moment dat hij moest gaan betalen zag ik mijn kans schoon, liep naar zijn wagen en zette mijn sleutels kras in zijn verkleurlak. Dat zal hem leren

Klacht: Paupers die durven voor te dringen met hun auto omdat ze breed zijn van de anabolen, maar niet in de gaten hebben dat iedereen weet dat ze een klein plassertje hebben van al die chemische meuk in hun opgepompte lichaam. M.a.w. wie owned wie nu

Klacht2: Mensen met opgedirkte kerstboomwagens die langzaam zijn als trage stront.
U MAD?
  woensdag 24 september 2008 @ 09:23:37 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61869907
Je moet geen peuken wegschieten bij een tankstation!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61869932
Ik had zijn hoofd geklapt!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:26:03 #4
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_61869960
Met een beetje lef had je die gast gekrast met je sleutel.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
pi_61870002
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
Je moet geen peuken wegschieten bij een tankstation!
Omdat hij nog wel eens in een klein plasje benzine kan terechtkomen dat niet ontbrandt door de temperatuur van een sigaret?
  woensdag 24 september 2008 @ 09:30:06 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61870025
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Omdat hij nog wel eens in een klein plasje benzine kan terechtkomen dat niet ontbrandt door de temperatuur van een sigaret?
Echt wel. Dat zag ik laatst in een film. Met Chuck Norris. of Steven Segal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61870042
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ik niet in discussie wens te gaan met mensen wiens IQ zo groot is als een breinaald zette ik mijn wagen verstandig als ik ben in de achteruit en plaatste hem bij een pomp waar nu wel plaats was.
Je scheet 7 kleuren stront .
quote:
Klacht2: Mensen met opgedirkte kerstboomwagens die langzaam zijn als trage stront.
Jij was te langzaam, dus jij hebt een opgedirkte kerstboomwagen?
pi_61870053
Vaak hebben dat soort kleerkasten alleen maar een imposante body om hun kneuzige karakter (en hun kleine pielemuis) te compenseren. Je had die peuk dus zonder problemen in zijn oog kunnen uitdrukken Boswachter !
pi_61870074
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Vaak hebben dat soort kleerkasten alleen maar een imposante body om hun kneuzige karakter (en hun kleine pielemuis) te compenseren. Je had die peuk dus zonder problemen in zijn oog kunnen uitdrukken Boswachter !
Ik ben tegen geweld.
U MAD?
pi_61870100
quote:
Vandaag even lekker vroeg opgestaan omdat ik wel meer te doen heb dan in bed te liggen

Na een lekkere tosti en een glasje Cecemel bedacht ik me dat ik mijn wagen nog even moest aftanken aangezien ik vanavond nog even naar een meeting moet.
Zo gezegd zo gedaan: Lekker vroeg op pad, Frans Duits aan op de autoradio, peuk erbij en gaan met die banaan. Echter waar ik op de vroege morgen nou niet echt vrolijk van wordt zijn files. Files op de A2 doordat tering rijkswaterstaat te lame is om na te denken over wat de gevolgen zijn van een extra aansluiting.

Na een dik half uur tussen het pauper werkvolk te hebben gebivakkeerd begaf ik me naar de Belgische grens, alwaar benzine nog voor een net prijsje te verkrijgen is. Precies op het moment dat ik de plaats opdraai stuift er eens of andere Honda Prelude met Magnat-stickers langs me door geeft gas en zet hem neer bij de enige pomp die nog beschikbaar is. Gekrenkt tot in het tederste zielte van mijn gespierde body toste ik mijn peuk uit het raam, zwiepte de deur open en liep naar die kansloze stratenmakernerd toe.
Op hetzelfde moment gooit hij ook zijn deur open en stapt er een of andere gast van een jaar of 50 zonder nek uit de wagen: Hij zag er ongeveer zo uit: (alleen dan met tribal-shirt aan)

[ afbeelding ]

Het eerste wat ie vroeg voordat ik maar een woord kon zeggen omdat ik geshockeerd was dat het Michelin-mannetje tot leven was gekomen was: WAT MOT JE ZO DICHT BIJ MIJN WAGEN KABOUTER
Ik: Dude, ik ben 1.80.

Omdat ik niet in discussie wens te gaan met mensen wiens IQ zo groot is als een breinaald zette ik mijn wagen verstandig als ik ben in de achteruit en plaatste hem bij een pomp waar nu wel plaats was. Op het moment dat hij moest gaan betalen zag ik mijn kans schoon, liep naar zijn wagen en zette mijn sleutels kras in zijn verkleurlak. Dat zal hem leren

Klacht: Paupers die durven voor te dringen met hun auto omdat ze breed zijn van de anabolen, maar niet in de gaten hebben dat iedereen weet dat ze een klein plassertje hebben van al die chemische meuk in hun opgepompte lichaam. M.a.w. wie owned wie nu

Herr boswachter heeft wel een heul grote eigendunk
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_61870112
Half uur in de file staan om goedkoop in Belgie te kunnen tanken? Klinkt efficient

Maar verder wel terecht klacht. Niks vervelender dan associale mensen wie je niet in discussie kan gaan omdat er toch nooit wat zinnigs uit zal komen
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_61870152
Ga je nu weer je eigen topic sluiten?
  woensdag 24 september 2008 @ 09:36:17 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61870164
quote:

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_61870205
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt wel. Dat zag ik laatst in een film. Met Chuck Norris. of Steven Segal.
En dan is het bewezen!!
  woensdag 24 september 2008 @ 09:38:52 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61870214
Frans Duits, Die zingt zeker in het Engels

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61870293
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:38 schreef fathank het volgende:
Frans Duits, Die zingt zeker in het Engels

Je kent Frans Duits niet ? Ontzettende pauper !!!!!

Youtube
U MAD?
  woensdag 24 september 2008 @ 09:47:11 #17
228882 Cell.jpg
Ultimate Perfection
pi_61870384
Bij het lezen van de TT had ik iets anders verwacht:

Software is like sex. It's better when it's free.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:47:52 #18
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61870399
quote:
... liep naar die kansloze stratenmakernerd toe.
Waarom nu zo onaardig over stratenmakers?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:49:45 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61870442
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je kent Frans Duits niet ? Ontzettende pauper !!!!!

Youtube
Frans Duits ken ik niet, Frans Duijts wel . Ontzettende pauper !!!!!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61870465
En toen werd je wakker, badend in het zweet?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61870546
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Frans Duits ken ik niet, Frans Duijts wel . Ontzettende pauper !!!!!
OK. Je hebt me. 0-1
U MAD?
pi_61870556
We zijn een mod nodig die weet waar de slotjes liggen
Fuck today, it's tomorrow.
pi_61870575
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:54 schreef Olep het volgende:
We zijn een mod nodig die weet waar de slotjes liggen
signed
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  woensdag 24 september 2008 @ 09:56:39 #24