Nou om maar iets te noemen! Tegen de tijd dat je een kwart van zo'n tekening door hebt, zit je brug er al in!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Wij hebben zo'n heul grote tekening op een camping waar heul veul te zien valt!
Aan het plafond?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:38 schreef -SG- het volgende:
Bij onze tandarts hebben ze ook een poster, met hondjes.
Nee ik vraag het je niet. Je vond mijn topic triest dus opsodemieteren hier!quote:Op woensdag 24 september 2008 08:41 schreef PhoenixNLx het volgende:
bij ons is het geloof ik een posten met allemaal olifanten die aan het golfen zijn.... lekker gay als je et mij vraagt
Nou! Ik ga een brief schrijven....quote:Op woensdag 24 september 2008 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom hangen ze daar dan niet gewoon een poster van een goed paar tieten op ?
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:46 schreef cheqy het volgende:
Mijn tandarts had een witte systeemplafond met bruine lekkagevleken.
Met een beetje fantasie zag je in bepaalde vlekken wel een olifant of vlinder, net als bij wolkjes kijken.
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja:
Ik heb gewoon een goed kunstgebit. Ik hoef niet naar het plafond te staren.
Paupers met jullie vullingen
Lekker gerustellend.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:12 schreef intraxz het volgende:
Hier hangt een scherm boven je hoofd met Mr. bean... Met die tandarts aflevering..
Duizend jaloers..quote:Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik heb nog nooit langer dan 5 min bij de tandarts gelegen
Heeft die van jou nooit een kapje voor zijn giechel dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:00 schreef Koenholio het volgende:
Bij ons moet je je maar vermaken met de neusgaten van de tandarts
Jij flost niet meer, en raakt ook geen tandestoker meer aan, snoep maar raak, voor je het weet heb je een afspraak!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik kijk altijd in de ogen van de tandartsassistente.
En die ogen zijn mooi
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik kijk altijd in de ogen van de tandartsassistente.
En die ogen zijn mooi
pas maar op! ze zijn niet voor niets tandartsquote:Op woensdag 24 september 2008 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn tandarts is vrouwelijk, jong en ziet er lief uit![]()
Er hangt dan ook niks aan het plafond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |