80,59% valt me nog tegen zo laag.
Uitzending verder...tja wel aardig, Ruud met zijn dipje. Verder pretty boring.
Mooiste moment is natuurlijk uiteraard het feit dat de techniek faalde en dat Rolf dit in 1e instantie niet door had. Hij is zeker gewend dat mensen niet al te spontaan op hem reageren....
Zwaar lullig dat ze de uitslag bewaren voor vanavond laat! Iedereen in het huis zit er nu op te wachten en gezien de tijd die Anouk in huize BB heeft doorgebracht, heeft ze wel een wat langer fatsoenlijk afscheid verdiend.
Schandalig! (en ik meen dit 100% serieus)
Aan veroniva: Ga zo door
quote:
Zwaar lullig dat ze de uitslag bewaren voor vanavond laat! Iedereen in het huis zit er nu op te wachten en gezien de tijd die Anouk in huize BB heeft doorgebracht, heeft ze wel een wat langer fatsoenlijk afscheid verdiend
zie ik niet als probleem want ze ging toch al zeker weg vanavond , dus haar afscheid is gewoon ......
Eerst hebben ze de streams telkens op testbeeld staan (was dat ook een technisch probleem? ), nu gaan zelfs knopjes (die immers nauwelijks gebruikt worden) kapot.
Misschien een slechte kwaliteit. Misschien waren ze ervan uitgegaan dat het programma nooit ZO lang zou bestaan en hebben ze uit financieel oogpunt wat goedkoper spul genomen.
Ik denk dat Rolf op dit moment een paar medewerkers van V. duidelijk maakt dat Rolf de laatste is die voor Jan L. (zoals ie het zelf noemde) wil staan tijdens een live programma wat het meest bekeken is op het moment. Kortom, wie wordt er op dit moment gewurgd in de regiekamer? Welke ontslagen medewerker(s) doen volgende week uitgebreid verslag in een van de rodelbladen over hoe er gemanipuleerd wordt bij V.?
We will see.... maar dat geklooi van Rolf was eigenlijk het leukste van de hele uitzending....
BTW, is die trouwens niet erg lullig voor Bart.... dat ze hem nog langer laten wachten met het verlossende bericht? Ze weten immers dondersgoed dat ze eigenlijk de uitslag al hadden moeten hore... diegenen die de streams kunnen volgen, zijn ze daar nog over in discussie?
quote:
op 11-25-1999 om 07:42 PM schreef studentje het volgende:
Ik denk dat Rolf op dit moment een paar medewerkers van V. duidelijk maakt dat Rolf de laatste is die voor Jan L. (zoals ie het zelf noemde) wil staan tijdens een live programma wat het meest bekeken is op het moment
Hoezo? Dat doet ie al 2 maanden
Bart op na de finale
en succes
quote:
op 11-25-1999 om 08:01 PM schreef misterDre het volgende:
Hallo Fok!bewoners..........hallo Fok!bewoners...........HALLO FOK!BEWONERS.........volgens mij doet m'n knopje het niet?
Hoorde ik nu wat of niet?????
Heel geestig dat "rode knopje". Of zou VOO de trukendoos weer open hebben getrokken, want daar zijn ze bijzonder goed in!
Omdat ik deze uitzending maar een beetje "zo en zo" vond, verwacht ik van VOO dat ze vanavond ons wel weer een leuke late uitzending laten zien.
Groetjes
Inderdaad matte aflevering.. Zal vanavond ook wel weer weinig worden....
quote:
op 11-25-1999 om 07:37 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Hai, Jump in het veld
Moet jij straks niet in de studio zijn ???
Nee, ik ben gister al opgenomen( ja flauw hè)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |