abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223811
Heerlijk !
Ruud in een dip.......
Bart z'n wereld vergaat........
Maurice z'n trein wordt gekaapt......
Van alles is weer waardeloos

pi_223812
Wat een dagboekkamergezwets weer.

80,59% valt me nog tegen zo laag.
Uitzending verder...tja wel aardig, Ruud met zijn dipje. Verder pretty boring.

Mooiste moment is natuurlijk uiteraard het feit dat de techniek faalde en dat Rolf dit in 1e instantie niet door had. Hij is zeker gewend dat mensen niet al te spontaan op hem reageren....

Zwaar lullig dat ze de uitslag bewaren voor vanavond laat! Iedereen in het huis zit er nu op te wachten en gezien de tijd die Anouk in huize BB heeft doorgebracht, heeft ze wel een wat langer fatsoenlijk afscheid verdiend.

Schandalig! (en ik meen dit 100% serieus)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 25 november 1999 @ 19:34:00 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223813
Die rolff X ging echt hard op zijn bek, leuk hoor als zo een strak geregiseerd programma goed faalt,

Aan veroniva: Ga zo door

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_223814
Hai, Jump in het veld
Moet jij straks niet in de studio zijn ???
Van alles is weer waardeloos

pi_223815
quote:
Zwaar lullig dat ze de uitslag bewaren voor vanavond laat! Iedereen in het huis zit er nu op te wachten en gezien de tijd die Anouk in huize BB heeft doorgebracht, heeft ze wel een wat langer fatsoenlijk afscheid verdiend

zie ik niet als probleem want ze ging toch al zeker weg vanavond , dus haar afscheid is gewoon ......

pi_223816
Er lachwekkend trouwens, dat van dat knopje wat niet werkte.

Eerst hebben ze de streams telkens op testbeeld staan (was dat ook een technisch probleem? ), nu gaan zelfs knopjes (die immers nauwelijks gebruikt worden) kapot.

Misschien een slechte kwaliteit. Misschien waren ze ervan uitgegaan dat het programma nooit ZO lang zou bestaan en hebben ze uit financieel oogpunt wat goedkoper spul genomen.

Ik denk dat Rolf op dit moment een paar medewerkers van V. duidelijk maakt dat Rolf de laatste is die voor Jan L. (zoals ie het zelf noemde) wil staan tijdens een live programma wat het meest bekeken is op het moment. Kortom, wie wordt er op dit moment gewurgd in de regiekamer? Welke ontslagen medewerker(s) doen volgende week uitgebreid verslag in een van de rodelbladen over hoe er gemanipuleerd wordt bij V.?

We will see.... maar dat geklooi van Rolf was eigenlijk het leukste van de hele uitzending....

BTW, is die trouwens niet erg lullig voor Bart.... dat ze hem nog langer laten wachten met het verlossende bericht? Ze weten immers dondersgoed dat ze eigenlijk de uitslag al hadden moeten hore... diegenen die de streams kunnen volgen, zijn ze daar nog over in discussie?

pi_223817
heel lachen met die Rolf, Anouk bleef maar door zingen dacht nog die is onbeleefd geworden.
Wat die Willem zei kon ik weer niet verstaan omdat hij zo stiekem zacht praat op moment van roddel. Iets van dat hij Maurice en Karin soms ook zo klef vond? weet niet precies.
Ruud heeft gewoon aandacht nodig. Eerst geen vrouwenvlees wat hem aanstaat en dan ook nog Willem die en passant verteld nu de leider te zijn i.p.v Ruud.
Opvallend: Toen ruud vertelde wat hij miste.! Ten eerste Sex dan reizen en met andere mensen praten. niet zijn Bibi of vriendin. nou vanavond maar weer kijken.
pi_223818
quote:
op 11-25-1999 om 07:42 PM schreef studentje het volgende:
Ik denk dat Rolf op dit moment een paar medewerkers van V. duidelijk maakt dat Rolf de laatste is die voor Jan L. (zoals ie het zelf noemde) wil staan tijdens een live programma wat het meest bekeken is op het moment

Hoezo? Dat doet ie al 2 maanden

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_223819
Wat jammer nu Anoek
Time is running out

Bart op na de finale

en succes

Computers don't loose information, operators do
pi_223820
ik denk trouwens dat Rolfje X Wouters inderdaad als laatste nog voor lul zal staan na dit programma , nog voor jaren ben ik bang
  donderdag 25 november 1999 @ 20:01:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_223821
Hallo Fok!bewoners..........hallo Fok!bewoners...........HALLO FOK!BEWONERS.........volgens mij doet m'n knopje het niet?
  donderdag 25 november 1999 @ 20:06:00 #12
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223822
quote:
op 11-25-1999 om 08:01 PM schreef misterDre het volgende:
Hallo Fok!bewoners..........hallo Fok!bewoners...........HALLO FOK!BEWONERS.........volgens mij doet m'n knopje het niet?

Hoorde ik nu wat of niet?????

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  donderdag 25 november 1999 @ 20:22:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_223823
Zo, ik heb ff wat aan mijn toetsenbord gerommeld......hallo Fok!bewoners horen jullie mij nu.......hallo hallo FOK!BEWONERS.........
pi_223824
Ik vond het geen spannende uitzending vanavond. Kan VOO geen ondertiteling plaatsen als Willem aan het roddelen is? Hij gaat zo murmelen als ie het zachtjes probeert te doen, heel irritant, kost veel concentratie.

Heel geestig dat "rode knopje". Of zou VOO de trukendoos weer open hebben getrokken, want daar zijn ze bijzonder goed in!

Omdat ik deze uitzending maar een beetje "zo en zo" vond, verwacht ik van VOO dat ze vanavond ons wel weer een leuke late uitzending laten zien.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_223825
Is het jullie opgevallen dat Willem steeds meer aan de murmel gaat??? He's cracking up!!

Inderdaad matte aflevering.. Zal vanavond ook wel weer weinig worden....

pi_223826
ruby, ik ben het volkomen met je eens. Heeeel veel irritaties, want ik ben gek op roddels.
Wij eisen ondertiteling wanneer (dus steeds vaker) Willem roddelt.!!!!!!!
  donderdag 25 november 1999 @ 21:32:00 #17
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_223827
quote:
op 11-25-1999 om 07:37 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Hai, Jump in het veld
Moet jij straks niet in de studio zijn ???

Nee, ik ben gister al opgenomen( ja flauw hè)

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')