abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64491064
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zit nu op m'n triple-eetje, effe proberen...

Ja hoor, geen probleem, usb-stick inpluggen en ik krijg een extra icoontje op de desktop via welke ik de bestanden kan benaderen als gewone user.

Misschien zijn de bestanden op jouw usb-stick allemaal owned by root?
Opgelost!
quote:
In de nieuwe versie zit een mount fout voor het aankoppelen van usb,sd kaartjes en harde schijven.

Oplossing:

This is probably because you installed from a memory card or stick. The
installer adds cdrom to the /etc/fstab file even though there isn't a cd
rom. This is a bug which Ferry is working on.
Fix:
sudo gedit /etc/fstab
The last line should be something something cdrom something something.
Comment it out (put a: # in front of the line)
Reboot and mounting should work

en inderdaad na dit te hebben uit gevoerd werkt alles naar behoren en kan ik de sd en usb schijfjes benaderen.
  Jubileum moderator dinsdag 30 december 2008 @ 10:09:26 #202
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64491375
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 09:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik heel representatief ben, want ik gebruik eigenlijk alleen internet op de EEE, mail gaat via webmail enzo.
Maar ik vind het verder niet moeilik of lastig ofzo.
Zit nog wel te denken om een keertje bij HW langs te gaan voor windows, maar dat is meer omdat ik bijv. nu geen foto's van mijnc amera getrokken krijg. En een beetje gemakzucht, maar echt nodig is het niet.
Ik denk dat jij wel representatief bent voor wat ik ermee ga doen. Emailen, beetje Fokken, misschien msn-en, dat soort dingen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:57:54 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64498607
Er is een linux msn programma waar ik niet echt kapot van ben, het is gewoon net even anders. Dus dat zou een van de dingen zijn om mss tzt toch windows erop te zetten. Maar het werkt goed genoeg, en ik ben lui genoeg om dat dus maar steeds voor me uit te schuiven.
Werkt prima dus, dat linux.
pi_64498857
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Er is een linux msn programma waar ik niet echt kapot van ben, het is gewoon net even anders. Dus dat zou een van de dingen zijn om mss tzt toch windows erop te zetten. Maar het werkt goed genoeg, en ik ben lui genoeg om dat dus maar steeds voor me uit te schuiven.
Werkt prima dus, dat linux.
Er zijn meerdere programma's, welke gebruik je nu? aMSN lijkt iig héél erg veel op de normale MSN.
pi_64500795
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zelf Pidgin op mijn Windows computer gezet omdat die een paar extra's heeft: meerdere accounts tegelijk, laat zien wanneer de gesprekspartner idle wordt of de window sluit - heeft msn niet.
Idd, hij is 'anders'.
Dan is er nog aMSN, en die oogt vrijwel hetzelfde. Als je voor de 'looks' van msn gaat.
En ja, er zijn er nog wel een paar, maar dit zijn de bekendste.

Edit: Geen reclame onderin ! ! !
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:37:15 #206
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_64507560
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ik heb zelf Pidgin op mijn Windows computer gezet omdat die een paar extra's heeft: meerdere accounts tegelijk, laat zien wanneer de gesprekspartner idle wordt of de window sluit - heeft msn niet.
Idd, hij is 'anders'.
Dan is er nog aMSN, en die oogt vrijwel hetzelfde. Als je voor de 'looks' van msn gaat.

Vooral die meerdere accounts tegelijk is ideaal! Ik heb zowel m'n msn-account als m'n icq account erin, lekker makkelijk! En vooral de missende reclame is ook een verademing Het is wel anders, maar naar mijn mening niet verkeerd anders. Ik kan juist niet meer wennen aan Windows als ik er bijvoorbeeld op m'n werk mee moet werken. Het is gewoon net wat je gewend bent en wat je wensen zijn
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:44:13 #207
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_64507839
Eigenlijk gebruik ik messengers steeds minder.
[KNE]-Mod
pi_64509011
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:40 schreef mgerben het volgende:

[..]

Idd, hij is 'anders'.

Ik gebruik op m'n windows bakken Trillian. Heeft ook alle bovenstaande voordelen, en een IRC plugin .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:35:48 #209
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_64510182
Zetten jullie er wel ook XBill op, al speelt dat best lastig zonder muis... ?
[KNE]-Mod
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:29:07 #210
3936 ThE_ED
engu twiekur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')