Koop dan een neger die dat doetquote:Op donderdag 25 september 2008 00:33 schreef Cynic het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het kán
Een mod in het topic en al m'n posts staan er nogquote:Op donderdag 25 september 2008 00:34 schreef Da_Ripper het volgende:
misschien een beetje de figuurlijke mosterd na de spreekwoordelijke maaltijd, maar alsnog
congrats met de #250
Neem je toch 2 robotsquote:Op donderdag 25 september 2008 00:40 schreef Cynic het volgende:
Stemmen is eigenlijk gewoon een goed excuus om een andere gitaar te pakken.
Anders moet je het hele optreden met 1 gitaar staan, da's ook niks natuurlijk.![]()
Da's alvast een minpuntje voor de Robot.
okee voeg me maar weer opneiuw toe ik heb een ander adres:quote:Op donderdag 25 september 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
ik ga maar ff badderen dan nog 15min spelen dan slapen , morgen weer een dag vol zorgen ;D
ps drib kan jij ff op msn t nummer van die gitarenzaak in delft geven ;D jan morien oid dan kan ik morgen ff bellen voor een GLX-100 ;D
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan isquote:Op donderdag 25 september 2008 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja in het begin zl het wel strak gaan, maar zul je zien dat je na een tijdje gaat het wat losser krijg je wat speling enz klopt er geen zak van
quote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan is
quote:Op donderdag 25 september 2008 00:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
okee voeg me maar weer opneiuw toe ik heb een ander adres:
justfuckinggoogleit@hotmail.com
quote:Op donderdag 25 september 2008 07:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net meisjes, ook heel strak in het begin en dan steeds losser en losser tot er geen zak meer aan is
Weet je dat wel zekerquote:Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Cynic het volgende:
Okay, GAS weer onder controle voor nu. Ik heb niet écht een ENGL preamp nodig.
Ik heb nu een Digitech 2120 als voorversterker en effectenunit.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:08 schreef Aresdreams het volgende:
wat voegt het toe aan hetgeen je nu hebt? misschien dan toch wel nodig
nog 1 maand te gaan en dan heb ik iig geld voor een Bo~el
en nu nog zorgen dat ik hem op tijd bestel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |