BO~EL wordt al niet meer helemaal met de hand gemaakt hoor. De Body's en Neck's komen uit Indonesië.quote:Op zondag 28 september 2008 10:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
vette shit! prijs valt me enigzins nog wel mee voor een handgemaakte gitaar.
en die marcel coenen heeft hier trouwens ook een tijd in het gitaristen topic gezeten...!
Die vraag moet je even doorsturen naar Meshuggahquote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef Jorikjet het volgende:
sjonge jonge, wat moet de bassist dan doen als je zo'n gitaar hebt?
dat gaat me net te verquote:Op zondag 28 september 2008 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had je een snaar meer kunnen hebben.
http://www.thomann.de/nl/ibanez_rg2228gk.htm
Hetzelfde als een tweede gitarist. Iets interessants spelenquote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef Jorikjet het volgende:
sjonge jonge, wat moet de bassist dan doen als je zo'n gitaar hebt?
dat parelmour op de fretboard, dat is er ingelegdquote:Op zondag 28 september 2008 12:24 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wel een vette gitaar, de body ziet er strak uit en wat bedoelen jullie met inlay..?
Ik ben voor Emmen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef Doodkapje het volgende:
bijna het eind van het topic en we hebben nog geen meet gepland
quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef brother52 het volgende:
Waarom?
Mag je daar niet meer komen of zo?
¤ 39,60 met de treinquote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef brother52 het volgende:
Waarom?
Mag je daar niet meer komen of zo?
iemand?quote:Op zondag 28 september 2008 16:05 schreef KaMo het volgende:
Heeft iemand een tip voor een low budget PA voor repetitie hok?
Dat betaal ik om in utrecht of rotterdam te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------
ik heb dat niet over voor fokquote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat betaal ik om in utrecht of rotterdam te komen.
En ik was er de vorige keer ook gewoon.
aan de tremelo arm te zien geen fender of squier! (al kan dat natuurlijk een andere zijn, maar wie vervangt er nou zijn tremelo armpje)quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ben jij degene die laatst begonnen was met spelen? Welk merk is dit? Durf zo niet met zekerheid te zeggen dat het een echte fender isSunburst is altijd mooi natuurlijk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |