Klopt, maar dan gaat hij 1 voor je halen en dan is het een fiets die niet stevig is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:04 schreef Chocolate het volgende:
vraag een junk om een fiets. Kost je hoogstens 20 euro.
heb je wel een fiets voor morgen 9 uur. Of je moet er eentje leasen, zo een fiets waar al die toeristen altijd mee rijdenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt, maar dan gaat hij 1 voor je halen en dan is het een fiets die niet stevig is.
Ja ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef Chocolate het volgende:
[..]
heb je wel een fiets voor morgen 9 uur. Of je moet er eentje leasen, zo een fiets waar al die toeristen altijd mee rijden
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:08 schreef classpc het volgende:
Moet je niet altijd bij de stop op en af rijden, maar gewoon afstappen
![]()
quote:
Voor 10 euro stuur ik em terug.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef piekartz87 het volgende:
de ketting is verdwenen van die van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:33 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Voor 10 euro stuur ik em terug.draag je hem nu om je nek ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha nee serieus.. mijn fiets hier in de schuur gelaten de bouwvak. (studentenhuis)
ik kom terug en blijkbaar is hij gebruikt door een huisgenoot (geeft hij niet toe)
ketting is gewoon weg
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:50 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
draag je hem nu om je nek ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |