quote:Hehehe vriend van me vindt
Op woensdag 20 maart 2002 22:46 schreef BananeKoning het volgende:
Die zijn ook wel erg tof ja. Nog niet zo lang trug waren ze ook hier in de buurt, maar gewoonweg vergeten. Zwolle vind ik toch net iets tever weg.
quote:Damn....zo'n end rijen voor al dat bloed ende verderf!
Op woensdag 20 maart 2002 23:26 schreef ChRiZz het volgende:Hehehe vriend van me vindt [afbeelding] niet te ver weg
Goeie kans dat ik in 013 ga checken.
Oud topic trouwens. Nieuw album:
Te beluisteren op de website www.acidjunkies.net, net als het oudere werk trouwens.
Bij Boudisque liggen nog iets van vier oudere albums in de actie van 2 voor 15 euro.
quote:I'm gonna be there...
Op donderdag 25 december 2003 14:53 schreef metalbazzz het volgende:
date event location city country
10-04-2004 Tour Concert Boerderij Zoetermeer NL
quote:Het nieuwe album is weer heerlijk om te horen. Voortbordurend op de stijl die ze zijn ingeslagen bij het album 'Jackpot'. Het is nog het meest te vergelijken met de liveset die ze enige tijd aanboden (en nog steeds aanbieden) op hun site. Ik vind het een heerlijk ceedeetje en ben dan ook al weer heel benieuwd naar hun optreden...
Op donderdag 25 december 2003 14:53 schreef metalbazzz het volgende:
Oud topic trouwens. Nieuw album:Te beluisteren op de website www.acidjunkies.net, net als het oudere werk trouwens.
Ow ja, als je nu hun laatste album bestelt, krijg je er een Acid Junkies rugzak bij...
ME TOO!!!
Slache
quote:Is te beluisteren op de site
Op vrijdag 2 januari 2004 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Iemand anders de nieuwe CD al gehoord?
quote:Wat ik bijzonder leuk vind, naast de muziek natuurlijk, aan de livesets van de Acid Junkies is dat ze ook daadwerkelijk live bezig zijn. Ze staan geen capriolen uit te halen op een DAT tape die meedraait.
Op maandag 5 januari 2004 19:29 schreef ReemF het volgende:
Hmm misschien dat ik naar hun optreden in april in Zoetermeer ga, dat is redelijk in de buurt. Heb al een cd'tje van ze, en ben nu benieuwd hoe ze live zijn. Zijn er overigens mensen die al wat over hun live sets kunnen melden, zodat ik weet wat ik kan verwachten?
Op de site van de Acid Junkies kun je onder Discography / Liveset November 2002 / More info een liveset van ze downloaden.
Wie weet werkt deze rechtstreekse link ook wel...
[Dit bericht is gewijzigd door AirwiN op 06-01-2004 17:41]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |