tomtomaat +1quote:Op woensdag 24 september 2008 10:02 schreef tomtomaat het volgende:
Ow wacht ik weet hem denk ik.
Ik verbeter mezelf. De Havermoutshow?
Die is het. Een mojito is volgens mij met mintblaadjes en rum.quote:
quote:is de op één na grootste stad van Andalusië, en de op vijf na grootste stad van Spanje. Het is de hoofdstad van de gelijknamige provincie
. In 2007 had de stad een officieel inwonertal van 561.250, en in de stadsomgeving van
wonen in totaal 1.074.057 mensen. De stad ligt aan de Middellandse Zee, aan de toeristische Costa del Sol en op slechts 100 kilometer afstand van de Straat van Gibraltar.
wordt omgeven door bergen, de zogenaamde “Heuvels van Axarquía” en wordt doorkruist door twee rivieren, de Guadalmedina en de Guadalhorce die beide uitmonden in de Middellandse Zee. De stad heeft een zomers Mediterraan klimaat, maar heeft geen last van de extreme hitte zoals Sevilla en kent zeer milde winters met temperaturen rond de 20 graden.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:38 schreef tomtomaat het volgende:
Nee Malaga moet het zijn. Granda ligt niet aan zee.
quote:
Kijk, dat is wat anders, zoals jij het zegt, vraag je hoe de serie in het nederlands heet, ik schrok al, k wist zeker dat hij zo heettequote:Op woensdag 24 september 2008 11:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Misschien heb ik de vraag verkeerd gesteld: ik bedoel dus welke nederlandse serie gebaseerd is op Man About The House?
Excuusquote:Op woensdag 24 september 2008 11:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, dat is wat anders, zoals jij het zegt, vraag je hoe de serie in het nederlands heet, ik schrok al, k wist zeker dat hij zo heette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |