Dag 71
De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!
Screenshot v/d dag
14.10 Ruud zit midden tussen de pakjes, hij is bezig ze in te pakken.
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
NOG EVEN DIT:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er nu een Topic die Voyeur heeft geopent en die heet "Commentaren bij de livestream verslagen" , daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.
En nou weer aan het werk
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-25-1999 om 05:08 PM schreef DIGGER het volgende:
16.47 inpakken inpakken en nog eens inpakken.16.57 nog immer inpakken. gesprek gaat niet veel verder dan over rollen plakband.
Anouk is zenuwachtig, begint continu over vanavond, zit in grootse spanning toch.
17.03 iedereen is aan het inpakken, alleen Anouk doet dat nu weer op haar kamer, is weer met haar spulletjes bezig...nog even en ze is foetsie uit huize BB
Mooi einde zo om de avondstreams mee in te gaan, Oliebol. It's all yours
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 25 November 1999).]
17.22 Maurice dekt de tafel.
B: "Anouk zou jij nog even eieren willen rapen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
dus nog steeds aan het inpakken (Anouk haar eigen spulletjes)
M beplakt de tafel met tape
B en W hebben het over de uitzending van vanavond
B: ik heb onderhand wel zin in weer mensen te zien, jullie hebben me al 3 keer genomineerd
B: ik ben deze keer gewoon slachtoffer van de situatie, vind ik prima
A: ik ga even buiten roken
B: is goed , ga jij maar lekker buiten spelen
Willem is eten aan het schoonmaken met lintje om z'n hoofd
Ruud draagt zijn bont t-shirt weer
B: anouk zou jij eieren willen rapen
A: ja (en gaat)
17.23 Anouk is nog immer aan het inpakken. In de keuken/eetkamer complimenteerd Bart Ruud met een door hem gemaakt eendje of zo. verder zijn ze nog steeds bezig met die cadeaus .
Bart en Willem zijn in de keuken bezig met afwassen. Bart droogt het broodblik af, ze zullen ws wel weer brood gaan maken zometeen.
17.27 Anouk is klaar met inpakken en bevindt zich in het badkamer gedeelte. Nu is ze weer bij de rest in de pakjeskamer zeg maar. Het inpakken maakt een hoop lawaai, wat lastig is om gesprekken goed te volgen.
17.33 Karin mist dozen, ze heeft nog cadeautjes over maar zag even geen dozen meer, maar Bart wist nog wel wat lege dozen te staan.
Ik heb zelf een hekel aan teveel plaatjes in een document maar ik wilde jullie niet van deze weerhouden. Zo pakte Anouk net haar koffers.
Willem is aan het koken en zingt er ook bij. Bart en Anouk schrijven nog gedichtjes op de kaartjes. Sint Nicholaas en Zwarte Piet hebben vandaag ondertekent zegt Bart. Dat staat op het kaartje.
er is gedeeltelijk geen electriciteit want water kookt niet , vriezer doet het niet? licht in de badkamer doet het wel
a: en de laatste 2 kados ta tadadata tata da ta dadada 2x (vrij vertaald)
B: die kerel met dat lint in z'n haar moet ook eens wat doen
B en M zetten de tafel opzij om plaats te maken voor the infamous 'NMRD'
DBK.. wil Bart naar de DBK willen komen
M ik wil me boek terug.. marijke.. nee ... charmante stem
Tafel weer terug
Pakjes blijken teveel het zicht te blokkeren
De rij naast de zwarte stoel
Ruud is aan het voetballen buiten
B zingt the police.. walking on the moon
Bart wordt persoonlijk weer aangesproken door DBK stem over wat er blokkeert
A is aan het NMRDen
K: het je alles al een beetje uitgezocht
A: ja behalve mijn haai beker, mijn kleren liggen klaar mijn fotos ingepakt m'n make up eruit
A: Bart je hebt toch wel je tas gekapt he voor de traditie
B: echt niet
a: ahh ik dacht dat je dat altijd deed
B: kost maar 2 minuten
Stem roept of de dozen voor het raampje bij de vissen weg kunnen, het uitzicht wordt belemmert.
K: "kunnen die daar niet staan?"
B: "jawel maar het zicht was weg, we maken één grote stapel"
Stem roept weer en verteld waar ze wel ongestoord kunnen staan.
K: "heb je alles goed uitgezocht Anouk?"
A: "ja ik heb alles ingepakt"
Anouk is nog bezig met het nepmielerolding in de woonkamer.
------------------
17.40 Gisteren heb ik geen streams gevolgd maar ik begreep net dat de bal in de DBK ligt of zo nadat Ruud hem gisteren over de schutting geschopt heeft.
17.48 ze schijnen problemen te hebben met het licht in de badkamer
17.51 De tafel is inmiddels helemaal leeggeruimd en wordt weggeschoven tegen de muur aan. Oliebol moet nu glunderen want het Nepmielerolding komt nu in actie op de plek waar de tafel stond, was ook wel weer eens nodig zo te zien.
17.54 Anouk werd de DBK ingeroepen, volgens de bewoners door Marijke, 41 jaar? (41 of 49, kon het niet 100% juist horen) Ze vinden haar een sympathieke stem hebben.
Bart moet ook na de DBK komen, die mag zo na Anouk. De beelden op de streams beginnen gelijk vervelend te doen.....
17.56 Anouk is al weer terug. Het gaat over hoe alles nu in huis staat, neergezet is. er moeten wat bovenste rijen dozen weg bij het raam bij de kachel en er moet wat verschoven worden ivm de camera's
Bart en Anouk doen dit samen en zingen 'walking on sunshine' van katerina & the waves als ik me niet vergis.
Ruud is buiten nu en speelt wat met de bal, doet schuttingvoetbal.
De stem komt nu af en toe erbij om aan te geven welke dozen nou precies weg moeten.
Ruud is nog steeds buiten en trapt een balletje tegen de schutting, hij heeft zijn korte broek aan met daarop de breda trui.
Bart is op de slaapkamer en hij hangt wat kleren op en friemelt wat op het bed, ik kan niet zien wat. Daarna loopt hij de slaapkamer weer uit en helpt Maurice met het opruimen met de boekenkast, dan loopt hij opnieuw de slaapkamer in waarvoor kom ik niet achter, wel bekijkt hij een foto die hij aan het prikbord heeft hangen.
Ruud wordt door Maurice binnen geroepen, het eten is bijna klaar. Anouk pakt opnieuw de borden, voorheen had Maurice dat al gedaan maar die werden weer weggehaald omdat alles eerst schoon gemaakt moest worden.
18.20 Karin deelt nieuwe batterijen uit voor de zenders die heeft ze net uit de DBK gehaald.
Anouk lijkt wat onzeker en roept in de camera net: "camera weten jullie waar mijn mok is?"
DIGGER, dank je wel. Tot morgen ergens.
------------------
Ruud voetbalt nog steeds samen met de schutting en hij doet dit in korte broek. Hij begint veraf, loopt op na de bal 'gepassed' te hebben en komt zo steeds dichterbij en als hij dicht bij de schutting is loopt hij na elke pass weer naar achteren.
18.07 "Nederland is vol" roept Mauwries bij de aanblik van de volle kamer. "onee het huis is vol" hersteld hij zich.
18.10 Bart was even kort op de mannenslaapkamer maar ik kon niet zien wat hij deed. Hij is nu bij Mauwries in de kamer, wil even zijn vliegtuije in een doos hebben.
Anouk is buiten nu bij Ruud. Anouk verteld nu dat ze haar zus altijd brieven schrijft, van zich af schrijft maar dat ze ze nooit te lezen krijgt. dit doet ze om het idee te hebben dat ze dingen gevraagd heeft. Even gevraagd heeft hoe het is etc.
18.13 Anouk is naar binnen toe, Ruud trapt nog een paar keer de bal tegen de schutting en zal Anouk zo wel volgen. Ze willen gegeten hebben voordat Rolf in de 19 uur uitzending na de reclame bekend zal maken wie het huis uit moet.
Anouk maakt op mij een warrige indruk, ze is onwijs zenuwachtig en gespannen, maar ze zegt wel telkens dat ze er zeker uitgaat, dat ze weet dat ze weggestemd wordt. Haar hartje zal wel snel kloppen....
Ik ga nu eten, misschien heb ik later nog ff tijd voor verslaan, anders morgen wel weer.
Oliebol, succes morgenmiddag (je weet wel).
*knuf*
O ik krijg nog net mee dat er 'verse' batterijen in de DBK liggen en dat Anouk haar mok kwijt is. Dat was het ff voor nu.
a: waar is mijn mok
K: Bart heeft ook een BH van Sabine
B: jeetje wat een vergelijking een BH met een Mok
K: Bart spaart BH's heb je er nog een voor hem
A: Bart heb jij m'n mok gezien, B:nee.. Ruud?
A: Bart je zit me gewoon te fokken
K: ik heb hier nieuwe baterijen
A zoekt nog steeds
W: tis net alsof je geamputeerd ben he
a: durft iemand soms niet te zeggen dat tie hem heeft laten vallen
A: hij staat hier achter de pindakaas!
B en R zijn aan het voetballen
W: ETEN!!
w: het laatste avondmaal
R: het laatste avondmaal met Anouk
Ruud bid ervoor
gekeuvel over slapen en het eten aardapppelen en appelmoes
Ruud doet truukje met het verdwijnen van een mes in zijn keel
M: hoe heet tie man waar je vannavond mee gaat praten A?
A: Rolf Wou... wouters
R: dolf Brouwers moet je snel achter elkaar zeggen DB RW ez.
licht gaat op domlicht
K: mag het nog donkerder
ze hebben het nu over het weer en dat ze zo'n mazzel hebben gehad
R: even toosten
A: karin onwijs veel sterkte met de kerels
M: succes met je studie
A: jij ook de groetjes aan je ouders als je vanavond thuiskomt (tegen B dus)
R: groetjes aan Bob de Jong (de schaatser)
ze lopen elkaar een beetje te stangen
gaat over boksen met elkaar met als inzet een nacht met Karin
K: ik vind jullie allemaal even leuk
w: met voorkeur naar Maurice..
K: nee hoor
K: tis voor het eerst dat Bart mee eet op de avond van de nominatie
B: ik kreeeg alleen nix meer door m'n strot
Willem schept op, volgens mij eten ze aardappelen met hasjee en rode bieten. Ook hebben ze appelmoes, Anouk neemt er een flinke schep van, ik meende me te herrineren dat ze een appelmoesfan was.
R: "alles is er nu?"
W: "ja geloof het wel eet smakelijk"
En ze zingen in koor "het is weer geweldig"
M: "hoe heette die man met wie jij ging praten vanavond?" zegt hij wat gekscherend.
A: "Rolf Wouters heet die"
M: "wij kennen die studio natuurlijk nog niet, ben eigenlijk best nieuwsgierig"
R: "vanavond zie je je zus weer Anouk"
Willem heeft er een lekkere maaltijd van gemaakt zo te zien, hij heeft er veel werk in gestopt. "speciaal voor jou Anouk", zegt hij. Iedereen complimenteert Willem dat het zo lekker smaakt.
18.43 Anouk en Bart zijn aan het ravotten, ze hebben grote lol. Ze zijn met het eten aan het gooien. Kortom een kleine ravage.
R: "ik had nooit gedacht dat ik nog eens met eten zou gooien, eigenlijk niet netjes godverdikie he". Ze zijn wederom aan het schoonmaken
Karin komt terug van de badkamer waar ze haar kleding heeft schoongepoetst. Anouk heeft andere kleren aangetrokken.
------------------
iedereen van tafel, grote zooi
w: godver
M: ik heb net alles schoon gemaakt
B: tjonge jonge jonge
W: laat me even rustig eten
alles is dus gegooid
M: nou doet dat licht maar weer aan
W: kunnen er niet 3 uit.. exit
K en A maken kleding schoon
B: dat werd tijd zeg
K: je weet A als je Bart uitdaagt
A: ja maar
A: het heeft nog 5 uur om te drogen
w: heb je je onderbroek ook uitgedaan, of is dat allemaal van Ruud
A: wie heeft hier zo'n teringzooi lopen maken
B: de komkommer zit op de ramen
schoonmaken gaat vlotjes, glas gesneuveld
B: hh dat valt allemaal best wel mee
M is dus weer aan het NMRDen
Willem is de boodschappenlijst aan het maken
W: is die schaal stuk, die schaal is toch niet stuk
K: ja die is stuk
K: tegen Willem over de BSL we hebben nu wel minder he
W: ja daar heb ik al rekening mee gehouden
M: ja voor 4 personen hehehe
bediscussieren de lijst
3X doperwtjes
melk , yoghurt, bananen, beschuit 30 appels, manderijnen (20), mayonaise ed
Ruud speelt nog steeds op de gitaar, iets wat we een tijdje niet gezien hebben van hem, klinkt allemaal weer goed en gezellig. Iedereen zingt een lied mee. Je ziet aan Ruud dat hij ervan geniet.
Willem zingt met hem het lied mee, klinkt allemaal leuk, zo een sprekende tekst, net zoiets als "gydiup go" . Willem zingt het leuk. De anderen jubbelen enthousiast mee.
Ze hadden Rolf dus verwacht want Maurice zegt : "waar blijft hallooooo van Rolf nu".
Anouk en Bart zitten beiden op één bank en je kunt toch wel enigsinds wat spanning van ze aflezen.
19.35 De Stem roept om dat het geluid kapot was en dat de bekendmaking om Half elf gebeurd, dat dat dus eigenlijk niet de bedoeling was maar techniek staat voor niets.
W: "dat is niet zo mooi, moeten we nog wachten"
Ze besluiten maar door te zingen en het beste ervan te maken. Dan wachten we toch gewoon zegt Ruud. Ze zetten het lied in van DoeMaar, "is dit alles". Daarna "huilen is te laat" van Corrie Koning". De tekst is allen bekend zo te horen.
19.40 Willem zit met Anouk arm in arm op de bank en zingen samen. Karin is naast Bart gaan zitten.
------------------
19:40 Bart ligt in bed
Anouk is bezig met iets op het aanrecht (afwas?)
W,K en R zitten nog in de Huiskamer, M zie ik niet..
[Dit bericht is gewijzigd door monica-lemmens (Datum 25 November 1999).]
A: "jawel maar ik weet gewoon dat ik ga, genomineerd of niet, het zal voor jullie spannender zijn als voor mij"
Ruud praat over zijn emoties, hij verteld dat hij dat ook wel heeft als hij in het buitenland is maar dat het hier toch echt anders is. Hij verteld wat hij mist. "ik mis de ruimte, ik ben een echt natuur mens en dat mis ik hier, ik mis de sex, contacten met andere mensen. Dan valt er even een pijnlijke stilte. Anouk gaat naar de keuken om het water van het kookstel te halen.
R: "maar het gaat wel goed komen denk ik, ik moet gewoon meer bewegen, zodat ik daar energie uit kan putten"
Anouk komt terug met drinken, ze zegt dat het wel een slappe bak is. Tevens vraagt ze of ze een sigaret kan roken in de woonkamer.
19.55 Ruud tokkelt weer zachtjes op zijn snaren van de gitaar. Maurice heeft zich omgekleed. Ruud plaagt hem en zegt : "waar ga je nu naar toe joh he"
A: "weet je waar ik ook benieuwd naar ben?, hoe alles is uitgezonden"
A: "wij hadden eens feest en had ik ook een sexy outfit aan met een kort rokje.
R: "heerlijk joh he, vindt dat zo fijn he"
Ze hebben het over sjiek en sexy kleden. De aanleiding is dat Maurice zich heeft omgekleed en nu sokken aan zit te trekken.
M: "ik heb ook wel eens een stropdas om, maar dan moet het wel helemaal erg zijn"
Ze drinken thee of koffie nu.
20.07 "Als ik in de DBK zit wil ik wat opschrijven en dan weet ik het niet meer zo, ik heb dat ook Maurice dat me dan later dingen te binnen schieten," zegt Ruud.
Maurice schrijft op de bank zijn Dagboek bij, dat vindt hij prettiger verteld hij.
Ruud zet even zijn gitaar weg en pakt zijn noten/liedjesboek en zingt een lied met tekst.
20.10 Anouk trekt weer een andere trui aan die ze schoon heeft gemaakt na de gooipartij van vanavond met het eten. Deze pak ik in, ik ga toch weg.
Karin gaat afwassen dat was kennelijk nog niet gedaan. Ruud en Maurice blijven op de bank zitten.
M: "Een nichtje van mij is net zo oud als Karin, zijn ook leuke mensen, daar ga ik ook vaak mee om. Daar kom ik ook wel regelmatig over de vloer".
20.17 Maurice: "ik kom eraan Karin hoor, help je wel even"
K: "ja dat zeggen ze allemaal"
Ruud en Anouk zijn aan het tafeltennissen.
------------------
Bart ligt nu in zijn bed en is onder het dekbed gekropen. Hij gaapt en leest wat.
15-21 Voor Ruud. Verder is het zeer rustig in het huis.
M: "ik zal maar eens gaan schrijven in het dagboek" zegt Maurice tegen Willem.
Wacht even zegt hij, Ruud zit er net in. Zullen we een balletje slaan met tafeltennis?
Ruud komt terug uit de DBK, hij heeft zijn 5 minuten gebruikt om het dagboek bij te werken.
M: "klotebal, hij wil niet wat ik wil"
Ruud en Karin zitten op de bank een boek te lezen. Anouk staat buiten bij het kippenhok een sigaret te roken en ze kijkt richting de BB studio, er zal wel wat door haar heen gaan nu neem ik aan. Ze staat op een houtblok en fluit, waar naartoe zou ik denken, wie weet naar haar zus. Het is duidelijk dat Anouk echt niet alleen in de slaap in zichzelf praat
Stream 2 is gericht op de studio nu, Anouk zegt dat ze allemaal mensen ziet lopen en dat dat leuk is. Dat zegt ze tegen niemand eigenlijk
20.46 Ze is weer binnen en ligt op de bank. Maurice en Willem tafeltennissen nog, zo te zien kan Maurice het al wat beter dan helemaal in het begin.
Willem staat bij de vissen en zegt dat het niet goed mee gaat, het water is wel helder maar de achterwand is vreselijk vies, dat heb ik gisteren ook gezegd. Ruud komt erbij en bekommert zich erover. Het zijn toch een beetje zijn kleine vriendjes. Hij gaat de zuurstofpomp afspoelen in de keuken.
R: "dat ziet er eigenlijk best goed uit, daar kan het niet aan liggen"
------------------
Anouk en Maurice tafeltennissen nog wat. Maurice heeft zijn trui ermaar weer bij uitgetrokken.
Ze hebben besloten om nog even te wachten om de vissen eruit te halen, eerst afwachten wat het nu gaat geven na het verfrissen van de plantjes.
Willem staat in de keuken en bekijkt het spelletje tussen Anouk en Maurice. 21.14 voor Anouk, ze bedankt hem voor het spelletje, hij trekt de trui weer aan en gaat in de woonkamer zitten.
A: "zullen wij nog een balletje slaan Willem?"
W: "ja dat is goed, leuk"
21.07 B + R + M + K lezen nu alle vier, Bart in zijn bed, de rest in de woonkamer.
Even later voegt Maurice zich ook toe bij Bart en nestelt zich in zijn eigen bed om te gaan lezen.
------------------
21-11 Voor Willem, gewonnen dus.
A: "ik ga me even opknappen en lekker aankleden zodat ik straks ook klaar ben"
Karin neemt een tabletje, en zegt tegen Anouk, "neem je die pillen nog mee Anouk?"
Ruud is Anouk in haar nek aan het masseren. Ze ligt met haar hoofd op de eethoek.
R: "is het zo lekker Anouk?"
R: "ik zal je wel missen he, weet je dat?"
A: "ik jullie ook wel maar ik weet wat ik doe en heb besloten, of ik nu genomineerd wordt of niet"
Bart is uit bed en voet zich bij de tafel in de keuken, hij omarmt Ruud even. Ruud behandeld nu Anouk haar nek aan de andere kant.
21.23 Willem em Bart zitten tegenover elkaar en tafeltennissen op het kleine vlak met elkaar. Ze gaan daarna een frisse neus halen buiten.
R: "zo Anouk klaar, lekker he"
Anouk gaat ook nog even naar buiten. Willem fluistert wat tegen Karin die op de bank ligt ik kan niet horen wat.
Buiten staan W + B + A te kijken naar de lampen die overal nu extra aan zijn, zeker de studio is in volle licht.
21.37 Willem is weer binnen en gaat nu met Ruud tafeltennissen. Stream 1 zoemt soms buiten in en dan op het verkeer buiten, het is beduidender drukker, dat is ook logisch gezien de uitzending van straks.
21.40 conversatie nu op stream 3 tussen Bart en Anouk. Ze hebben het over de uitslag van de nominaties dat het zo spannend is. Maar niet echt droevig omdat Anouk zo graag weg wil, daar zijn ze beiden over eens. Ze gaan naar binnen.
A: "ik heb vanvaond nog even met de jongens getafeltennist en ben net buiten geweest, ik ben er klaar voor"
A: "ga je me nog een beetje missen?" vraagt ze aan Maurice.
M: "tuurlijk dat is elke keer als er weer iemand uitgaat"
Ik ga nog even door tot aan de uitzending en dan is het genoeg geweest voor mij dus volgende reactie
------------------
M: "ik denk dat het best weer leuk is om iedereen te zien"
K: "zeker dat lijkt mij ook, maar Wim heeft me ook bewust niet weggebracht omdat we dat gewoon moeilijk vonden"
K: "als ik hier ooit uitga verwacht ik niet zo een soesa van familie, het kan wel zo zijn dat moeten we ook maar zien, zover is het nog niet"
M: "jou familie weet het natuurlijk wel wat de uitslag is, dus die zullen er wel staan"
A: "De avond dat Cyrille eruit moest en ik niet was mijn zus er ook, en ik heb begrepen ook vriendinnen, dat vertelde Hans. Dus ik denk ook dat er van jullie wel weer iemand is, dat hebben ze elke week, enkele gasten".
Anouk is wat kwijt, ik weet nog even niet wat maar ze verdenkt Bart. Ze gaat zoeken in alle lades van de kasten.
K: "ik heb het echt op je bed gelegd"
21.57 oooh ze zoekt haar Mok, die was ze vanmiddag ook al kwijt.
Bart en Ruud pingpongen nog een partij, het staat nu 11-13 voor Bart.
A: "aaaah wil iemand even helpen zoeken?"
Nee dus dat doet niemand, niet echt aardig, maar goed dat is mijn mening heeft niets te maken met de streams.
Ze heeft hem gevonden en lag onder het kussen van Ruud, gelukkig iedereen weer blij
Voor mij een goede reden om nu te gaan, het is genoeg geweest voor vandaag. Tot morgen bij de dagstreams.
------------------
Ik heb zelf een hekel aan teveel plaatjes in een document maar ik wilde jullie niet van deze weerhouden.
Jammer dat je zo'n hekel aan teveel plaatjes hebt. Dat vind ik nou juist zo leuk! Juist omdat ik die streams niet kan volgen. Ik hoop dat jij of anderen het toch iets vaker willen doen. Aaaaaaaaah? Alsjeblieft?
.....
Ze zitten aan de wijn (waar komt dat nu vandaan?????)
Oh ze hebben het van BB gekregen hoor ik nu, en het bad is voor de bewoners zelf, om in de tuin te zetten en lekker in te gaan zitten.
karin ziet het nog steeds niet echt zitten, je kunt nog het water zo warm hebben maar alles wat boven het water uit komt wordt koud.
Volgens mij is ze nog nooit in de sauna geweest, zeker niet in de winter.
oh ze hebben geen wijn gekregen, maar de speciaal gebrouwen bieren van grolsch, nl, de Gisteren, Vandaag en Morgen editie, de 2 liter flessen.
00.05:
Ze hebben het nu over alle kadootjes die in het huis staan, dat dat toch wel een heel mooi gezicht moet zijn geweest voor tv kijkend nederland.
ze gaan nu met z'n allen naar de mannenslaapkamer, Ruud loopt nu weer naar de huiskamer om de vissen te voeren.
Ze gaan in de slaapkamer verder, hebben de kaarsen meegenomen.
Nu krijg ik een close up van een bierfles, very interesting!!!
Ruud vind dat de volgende keer er wel 1 jointje van het weekbudget af kan.
Daar heeft ie toch zo'n zin in.
Willem zegt nu dat ze al 6 vrouwen het huis uit hebben gekregen, vindt ie wel heel knap
[Dit bericht is gewijzigd door Dwientje (Datum 26 November 1999).]
het gesprek gaat nog even verder over de vorige bewoners, eigenlijk het bekende verhaal, dus ik zoek mijn bedje maar eens op.
tot de volgende keer
voor de rest alle streams Blauw
02.37 alle streams nog steeds Blue
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 26 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |