quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Marokkaan kun je eventueel ook vervangen door Sunchaser.
Wat een verschrikkelijk lelijke gifquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Rhythm het volgende:
[ afbeelding ]
Want jij weet zelf.![]()
En, hoe zit het met dat schoelje hier? Niet dat ik hier kom met contrecoeur hoor!!!!
U zei?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Rhythm het volgende:
En, hoe zit het met dat schoelje hier? Niet dat ik hier kom met contrecoeur hoor!!!!
Is hij al afgelopenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Rhythm, MONEY FOR NOTHING is nu op RADIO VERONICA
Bejaarden zonder hobby'squote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weer oude mensen die ruzie maken om niks
prachtig toch ouwe veenlijken die ruzie maken over 10 cm grondquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weer oude mensen die ruzie maken om niks
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Is hij al afgelopen?
ONEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
!!!
Laatst nog, over een tuinhekje. Mevrouw was het niet eens met de beslissing van de rijdende rechter dus mochten ze haar wel meteen onder de grond stoppen en hoefde het niet meer van haar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef gers het volgende:
[..]
prachtig toch ouwe veenlijken die ruzie maken over 10 cm grond
quote:
prachtig en dat hekje was 20 cm hoog ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatst nog, over een tuinhekje. Mevrouw was het niet eens met de beslissing van de rijdende rechter dus mochten ze haar wel meteen onder de grond stoppen en hoefde het niet meer van haar.![]()
![]()
Inderdaad, ik dacht dat ik er middenin viel maar het was eerst een reclame. Jammer, je moet naar die geweldige solo toewerkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De intro was wel verkort.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef gers het volgende:
[..]
prachtig en dat hekje was 20 cm hoog ofzo
ook zo'n bejaarde zeikerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, precies.
Wij hebben ook zo'n buurman
Jup. Onze heg hangt een beetje over het pad naast ons huis, dus vond meneer het nodig om de politie te bellenquote:
Die begint op 1:35 uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht dat ik er middenin viel maar het was eerst een reclame. Jammer, je moet naar die geweldige solo toewerken.
je maakt hopelijk een grapjequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup. Onze heg hangt een beetje over het pad naast ons huis, dus vond meneer het nodig om de politie te bellen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wij hadden een buurman (die eigenlijk geen buurman was en 1 huis verder woondde) die een grote territoriale drift had.
Wie het waagde om op "zijn" parkeerplaats te parkeren, kon een boze buurman op zijn stoep verwachten, inclusief bijl.
ik heb breaktaking_meets_blackzilla.avi interesse ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Mark Knopfler solo is ook baas.
Ik ga even douchen, pielemans schrobben enzulks. Fappen op BT
Ruilen tegen afcajos_hossels_girlwithbigtits_and_dick.wmp?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:00 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb breaktaking_meets_blackzilla.avi interesse ?
deel 2 of deel 39 ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ruilen tegen afcajos_hossels_girlwithbigtits_and_dick.wmp?
die is wel ergquote:
Nope, geen grapjequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef gers het volgende:
[..]
je maakt hopelijk een grapje![]()
vroegah belde we gewoon aan bij de buren en we zeiden dat de heg wat in de weg hangt
maarja ik zal wel oud worden
quote:
Z'n vrouw was laatst gevallen (arm gebroken) dus ik hielp haar enzo, want die vent was weg. Als ik dat achteraf geweten had, dat ie de politie zou bellen om die heg (was daarna, dus) had ik die ouwe grafteef mooi laten liggen.quote:
maar wat moet de politie hebben gedachtquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Z'n vrouw was laatst gevallen (arm gebroken) dus ik hielp haar enzo, want die vent was weg. Als ik dat achteraf geweten had, dat ie de politie zou bellen om die heg (was daarna, dus) had ik die ouwe grafteef mooi laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |