Maar dat heb ik (nog) niet, kan ik niet gewoon als ik een ernstige ziekte krijg meer gaan betalen in de maand ofzo. Ik kom bijna nooit bij de dokter, alleen dit jaar dus 3x omdat ik geprikt was door een teek. 1ste keer voor controle, 2e keer voor bloedprikken en de 3e keer voor een bloedprik ter controle. Dat geintje kost me dus 129 euro. Waar komt het op neer, Teken zijn kutbeesten!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:31 schreef MouzurX het volgende:
totdat je een of andere ernstige ziekte hebt en dan ben je wel blij dat zij het voor jou betalen
Je weet dat het eigen risico het geweldige idee van de overheid was?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:33 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Maar dat heb ik (nog) niet, kan ik niet gewoon als ik een ernstige ziekte krijg meer gaan betalen in de maand ofzo. Ik kom bijna nooit bij de dokter, alleen dit jaar dus 3x omdat ik geprikt was door een teek. 1ste keer voor controle, 2e keer voor bloedprikken en de 3e keer voor een bloedprik ter controle. Dat geintje kost me dus 129 euro. Waar komt het op neer, Teken zijn kutbeesten!
En menzis kan mijn kale ballen likken !
Onverzekerden worden ook gewoon geholpen hoor en dat zijn meestal mensen die al weinig geld hebben, krijg het kale kip en plukken verhaal.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het zijn smerige praktijken inderdaad, maar mocht mij ooit iets overkomen, dan ben ik blij dat ik heb betaald.
Potverdomme hey, we worden dus genaaid waar we bijstaan. Fuck het systeem!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Onverzekerden worden ook gewoon geholpen hoor en dat zijn meestal mensen die al weinig geld hebben, krijg het kale kip en plukken verhaal.
Dan moet je misschien je tandartsgedeelte hoger doen? Of minder gaatjes en dergelijken hebben. Ik heb alleen een keer een paar euro zelf moeten betalen omdat er foto's gemaakt worden. Verder word mijn tandarts tot een x bedrag gewoon vergoed. En misschien eens wat aan je pakket doen, ik betaal zelf 80 euro per maand...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik moet ook altijd bijbetalen als ik bij de tandarts ofzo ben geweest en ik betaal 140 per maand, daarom ga ik nog maar 1 keer per jaar.
Waar ben je verzekerd dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:39 schreef Dennis101 het volgende:
ik betaal zelf 80 euro per maand...
Zilveren kruis achema (moet er dan wel heel eerlijk bij zeggen dat mijn tandarts dit jaar standaard in mijn pakket zit) dat scheelt dus een tientje). Dan zou ik dus op de 90 euro zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar ben je verzekerd dan?
Ik moest dus ook bijbetalen voor foto's ja en ik krijg het idd tot een x bedrag vergoed, maar als ik 140 per maand betaal verwacht ik gewoon dat ik het hele bedrag vergoed krijg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan moet je misschien je tandartsgedeelte hoger doen? Of minder gaatjes en dergelijken hebben. Ik heb alleen een keer een paar euro zelf moeten betalen omdat er foto's gemaakt worden. Verder word mijn tandarts tot een x bedrag gewoon vergoed. En misschien eens wat aan je pakket doen, ik betaal zelf 80 euro per maand...
Je krijgt volgens mij wel een boete als je niet verzekerd ben maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Potverdomme hey, we worden dus genaaid waar we bijstaan. Fuck het systeem!
Alleen het probleem is dat veel mensen die niet verzekerd zijn daar vaak ook echt geen geld voor hebben (al zijn er natuurlijk meer dan genoeg uitzonderingen) en dan kan je boetes geven wat je wilt...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je krijgt volgens mij wel een boete als je niet verzekerd ben maar dat weet ik niet zeker.
Ooit van de ziekte van Lyme gehoord?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef gateway het volgende:
naar de dokter voor een tekenbeet......
Extra tandartsdekking geen optie? Betaal ook dik 141 euro per maand voor zo;n verzekering. Hoop geld, dat zeker. Maar toch ben ik liever goed verzekerd dan niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik moet ook altijd bijbetalen als ik bij de tandarts ofzo ben geweest en ik betaal 140 per maand, daarom ga ik nog maar 1 keer per jaar.
Je kunt je eigen risico al verhogen waardoor je minder premie betaalt.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:55 schreef nachtdier2 het volgende:
Overigens, van mij mag er best wat meer getoverd woren met eigen risico's. Lagere premies, hoger eigen risico. De mensjes die voor elk wissewasje dan al naar de huisarts gaan betalen dan lekker veel zelf.
Idd, vaak is er niks aan de hand... gewoon wachten tot je verlammingsverschijnselen krijgt, dat zal menzis leren!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef gateway het volgende:
naar de dokter voor een tekenbeet......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |